10 חשבונות של פודיז תל אביבים שאתם חייבים לעקוב אחריהם

מאת: WeLead

 

 

 

Tel Aveat

אחד החשבונות הפופולרים כשזה נוגע לאוכל תל אביבי. באינסטגרם הזה תוכלו למצוא המלצות לכל המסעדות הכי שוות והמשלוחים הכי שווים בתל אביב ועד שיגיע האוכל תוכלו בנתיים להזיל ריר על התמונות האיכותיות.

View this post on Instagram

A very special dish at @jerichojaffa כדור ים קרוע ?

A post shared by Tel Aveat (@telaveat) on

Health Nut Tel Aviv

בתל אביב יש מסעדות מכל הסוגים שאפשר להעלות על הדעת, במצב כזה קשה לשמור גם על אורח חיים בריא כשבכל פינת רחוב קורץ אלינו איזה המבורגר משוכלל. למרבה המזל, יש את החשבון הזה שמרכז בתוכו את כל המנות הכי טעימות והכי בריאות בעיר.

View this post on Instagram

JUST CAN’T GET ENOUGH! Best TLV Friday brunch spot! @ouzeriatlv #healthnuttlv #tlv #telaviv #israel #health #healthy #Zagat #buzzfeast #buzzfeedfood #huffpoasttaste #f52 #f52grams #food52 #tastemade #tasty #foodandwine #dining #forkyeah #feedfeed #travel #restaurant #chef #bestfood #foodpics #foodie #foodporn #foodgram #vscofood #winter #mood

A post shared by HEALTH NUT TLV (@healthnuttlv) on

Meidan Siboni

מיידן סיבוני הוא שף סושי צעיר שצבר לו שם כשהשתתף בתכנית הריאליטי משחקי השף. החשבון שלו מלא בדגים נאים יפים ושלל יצירות צבעוניות שגורמות לנו לחשוב אם בא לנו לאכול את זה או לצלם את זה.

View this post on Instagram

S-H-A-N-A T-O-V-A ????

A post shared by Meidan Siboni (@meidansiboni) on

Efrat Lichtenstadt

אמנם אפרת מירושלים, אבל האינסטגרם שלה צבר פופולרית בשל התמונות המדהימות שהיא מעלה שמצטיינות בקומפוזיציה ובאסתטיקה. לאפרת יש גם בלוג בו היא משתפת את המתכונים האהובים עליה.

View this post on Instagram

החג הכי טעים בשנה ?????? @naturevalley_il #fullofnature #tubishvat #טובשבט ‏#foodphotography#foodandwinewomen #foodblogger #foodandwine #feedfeed #f52grams #play#color#dscolor #dailyfoodfeed #baking #healthy #heresmyfood #delicious #foodie #foodstagram #eattheworld#bakeandshare #foodvsco #foodstylist #onthetable #buzzfeast#flatlayforever #thebakefeed

A post shared by Efrat Lichtenstadt (@lichtenstadt) on

Oassif

עם תיאור של “חובב אוכל ומהנדס תוכנה מתל אביב” הבלוגר הזה תופס את המהות של סצנת האוכל התל אביבית בתור נציג של המעמד העובד שיודע להעריך אוכל טוב ולהוציא עליו כסף.

View this post on Instagram

טונה, פיסטוקים, צנוברים ושמן זית זה שילוב מושלם!! התפריט גורס ״קרפאצ׳ו דג ים״, אז יכול להיות שזה לא יהיה תמיד טונה… אבל פעם שנייה ברצף שאנחנו בבראנץ׳ והדג הוא טונה. אז אני מחזיק אצבעות גם לכם, שגם כשאתם תגיעו לצ׳יקטי תוכלו להנות מהשילוב המרומם הזה. #Gargeran Tuna carpaccio with pine nuts, pistachios, olive oil and more… This combination of ingredients is a knock out!!!

A post shared by Food Blogger ?Tel Aviv, Israel (@oassif) on

Dvir Bar

הנה עוד חשבון אינסטגרם שמנוהל על ידי אדם מהשורה, כלומר לא בלוגר או משפיען, אלא מנהל של חברת פרסום שבנה לעצמו קהל עוקבים. הוא הולך למסעדות וכותב ביקורת על המסעדה באינסטגרם שלו.

View this post on Instagram

מתחביביי: דוגמן ידיים בימי צילום @adhaetzem.rest

A post shared by Dvir Bar – gluten free (@dvirbar) on

Rav Rav Eat

רווית היא חובבת אוכל תל אביבית והיא מומחית בלזהות מה חם בעיר ולהמליץ על זה. אבל זה לא הכול, בנוסף לתמונות האוכל המגרות שהיא מצלמת היא גם יוצרת מגשי ארוחת בוקר שהם פשוט חלום.

View this post on Instagram

Shabbating

A post shared by Ravit Shem-Tov (@ravraveat) on

Naama Gaon

נעמה היא תל אביב שמשתפת תמונות מגרות של עוגות, מאפים ועוגיות שהיא מכינה,  כמו גם מתכונים והמלצות על מסעדות בעיר.

View this post on Instagram

מינימליסטי – שכבות של עוגת שוקולד כהה, גנאש שוקולד מריר וקפה מוקצף, בראוניז שוקולד לבן מקורמל, רוטב קרמל מלוח ועוגיות דאבל שוקולד צ'יפ ונטיפי טופי בעיטור גנאש שוקולד מריר, עוגיות דאבל שוקולד צ'יפ ונטיפי טופי ובראוניז שוקולד לבן מקורמל

A post shared by Naama Gaon (@naamagaon) on

All the Rest

עם המבחר הגדול של המסעדות בעיר אפשר לפעמים ללכת קצת לאיבוד. פה מדובר בחשבון אינסטגרם נוסף שמרכז המלצות על המסעדות הכי טובות בעיר.

View this post on Instagram

חותם על מזג אוויר כזה כל השנה! פולנטה מחממת לבב אנוש וסלט קיסר גם ?☔️ @dadaandda

A post shared by ביקורת מסעדות ? All The Rest (@alltherestblog) on

Oz Telem

עוז הוא לא רק חובב אוכל ושף בזמנו הפנוי , הוא גם כתב ספר שלם על כרובית. כן, כן. אז בעמוד של עוז תוכלו למצוא הרבה המלצות, מתכונים טעימים וכמובן כרובית.

View this post on Instagram

Cauliflower kibbeh in a pan יש לי וידוי: אני לא אוהב סינייה עם טחינה. לא מתחבר לרעיון של טחינה חמה ולא פריכה. אבל רעיון שאני ממש אוהב זה קובה סינייה, שזה כמו קובה רגילה רק שזורקים הכל בתבנית בשתי שכבות וזה לוקח גג 10 דקות. גם המנה הזו מחכה להיכנס לספר הכרובית, עוד שבוע נותר! הצטרפו דרך הלינק בפרופיל שלי צילום @assafambram סטיילינג ונתנה לי במתנה את התבנית @noa.kanarek #cooking #cauliflower #f52grams #stuffed #kibbeh #vegan #crunchy #vegetarian

A post shared by Oz Telem (@oztelem) on

 

*הכתבה מתורגמת מאתר theculturetrip