5 יעדים באירופה לטיול זוגי בזול

מאת: תמיר ילינק

 

  1. בודפשט – הונגריה

טיסות לבודפשט נחשבות לזולות במיוחד והן יוצאות בתדירות גבוהה משדה התעופה בן גוריון. בודפשט – הממוקמת במזרח אירופה, מתעוררת רק בשנים האחרונות מתנומתה הקומוניסטית ולכן יש בה עדיין לא מעט שכיות חמדה זולות במיוחד. הכוללות: לינה, אוכל זול ואטרקציות ללא תשלום או במחירים מוזלים. בגזרה הקולינרית, למשל, תוכלו ליהנות משפע של אפשרויות זולות במיוחד  עם ממוצע של שבעה דולר למנה עיקרית ודולר אחד בלבד לקינוחים מסורתיים.

היכן מבלים?

 

  1. רומא – איטליה

בירת איטליה היא לא יעד זול במיוחד, אך הפלוס העיקרי שלה הוא שניתן למצוא בה שפע של אתרי תיירות שאינם כרוכים בתשלום כלל. הוסיפו לכך את העובדה שבשווקים השונים ובמסעדות נבחרות תוכלו ליהנות מאוכל איטלקי אותנטי בזיל הזול ותקבלו את היעד המושלם לחופשה זוגית.

היכן מבלים?

 

  1. בוקרשט – רומניה

אחת מערי הבירה הגדולות באירופה היא גם אחד מהמוקדים המעניינים ביותר שיש  וגם הזולים ביותר. יש בה שפע של אטרקציות חינמיות, אוכל זול במיוחד (ארוחה מלאה עולה לרוב כ-5.5 יורו בלבד) וארכיטקטורה מרתקת.

היכן מבלים?

בעיר יש אתרים היסטוריים יפהפיים ומרשימים כמו – מוזיאון הכפר, שער הניצחון, גן צ’ישמיגיו, מוזיאון האיכר הרומני ועוד. מקומות תיירותים נוספים הם:

  1. פראג – צ’כיה

פראג היא אחת הערים היפות בעולם ואחת הזולות שבהן. במקום בו הבירה זולה יותר ממים, תוכלו ליהנות מביקור רומנטי להפליא  במחירים זולים במיוחד. האוכל הצ’כי המסורתי מעולה והמחירים האטרקטיביים שלו לא מעידים על איכותו, כך שצפויה לכם חוויה תרבותית וקולינרית מרתקת בתקציב התפור בדיוק למידותיכם.

היכן מבלים?

 

  1. ברלין – גרמניה

ברלין היא אחת הערים ההיסטוריות והתרבותיות ביותר בעולם. היא מגוונת, יש בה שפע של אטרקציות תיירותיות  והמחייה בה זולה במיוחד. בברלין תמצאו מגוון מסעדות במחירים אטרקטיביים, שפע של אפשרויות לינה וכמובן אטרקציות בלתי נשכחות.

היכן מבלים?

הרייכסטאג – מקום מושבו של הפרלמנט הגרמני הוא מבנה היסטורי שהוקם בשנת 1894. הכניסה אליו ללא עלות והתור