A password will be e-mailed to you.

קווין בי – הגענו בשביל הבירה, נשארנו בשביל האוכל

מאת: WeLead | 5 ביוני 2019

בין אם אתם מתגוררים בתל אביב או מגיעים מחוץ לעיר – אל תוותרו על ביקור ב-Queen B המעולה באבן גבירול

תל אביב, על שלל תאריה הרבים, מתהדרת גם בעצם היותה עיר הפאבים. בכל מקום שאליו תגיעו בעיר, תוכלו לגלות פאב כזה או אחר ומה שהכי יפה זה, שכל אחד מהם שונה מהשני, לכל אחד יש את האווירה הייחודית שלו. ובעוד שהמגוון עצום והבחירה היא לעיתים קשה, כל הספקות שלכם ייעלמו תוך רגע כאשר תראו את Queen B באבן גבירול. ההידלקות שלכם תהיה מידית וממושכת. מניסיון.

מלכותיות לא מתאמצת  

כבר מהרגע הראשון שבו רגלינו דרכו במקום, הבנו שלא נכנסנו לעוד פאב אפלולי סטנדרטי, עם מוזיקת רקע צעקנית מוזרה. שלט ניאון גדול ובעל נוכחות שמכריז THERE WILL BE NO MIRACLES HERE קיבל את פנינו, כאילו כדי לרמוז לנו שהלילה הקרוב הולך להיות יוצא דופן – במובן הטוב של המילה. וכך באמת היה.

כשבוחנים את הסביבה, אפשר לראות בקלות את המחשבה הרבה שהושקעה בפרטים הקטנים והכל כדי לספק לבאי המקום אווירה טובה, אך לא מתאמצת יתר על המידה, עוד לפני שהם התיישבו והזמינו את המשקה הראשון שלהם. המקום בנוי בצורה נוחה למדי, כאשר את הבר במרכז החלל מקיפים ספסלים (נוחים להפליא), כסאות בר ושולחנות קומפקטיים.

מתחילים לשתות

כיאה לביקור בפאב, מיד ניגשנו אל תפריט האלכוהול המכובד של המקום, אשר כולל גם מגוון קוקטיילים ובחרנו להתחיל עם הקוקטייל קווין סי (56 שקלים) הפירותי והחמצמץ, אשר מורכב מכל טוב שסיפק לנו פתיחה מעולה לערב מהנה. המשכנו עם מלכה נוספת – מלכה אדמונית (35 שקלים לחצי ליטר), בירה קלילה, אך בעלת טעם עשיר, שלא דומה לבירות הסטנדרטיות שאנחנו רגילים אליהן. בגזרת המשקאות הלא-אלכוהוליים, החלטנו ללכת על משקה חמוציות (14 שקלים).

לא רק נשנושים

האמת היא, שלא ציפינו לשום דבר מיוחד מבחינת האוכל והיינו בטוחים שנגלה עוד תפריט נשנושים רגיל וחסר ייחוד, המורכב מטבעות בצל, שניצלונים ובמקרה הטוב – המבורגר. אני שמחה מאוד לדווח שטעינו ובגדול. תפריט האוכל של המקום לא נופל מתפריט האלכוהול שלו ויש שיאמרו שאף מתעלה על חווית השתייה של המקום.

היות ולא היינו יכולים לטעום את כל המנות בתפריט (יש הרבה מאוד מהן), התייעצנו עם המלצרית שלנו והיא כיוונה אותנו ללא היסוס לכל המנות הנכונות. מתוך סקרנות ורצון להבין האם אוכל של פאב יכול להשתוות לאוכל של מסעדה, בחרנו להתחיל עם קרפצ’יו בקר – סינטה פרוסה דק מתובלת בשמן זית, לימון, עלי ארוגולה, בלסמי ושבבי פרמזן, מוגשת עם טוסטונים (52 שקלים). ומה אני אגיד לכם? קיבלנו מנה יפה שלא נופלת ברמה שלה מהרבה מנות קרפצ’יו המוגשות במסעדות למיניהן ובמקרים מסוימים היא אף טובה יותר.

לאחר הפתיח המעולה, בחרנו את המנה הים תיכונית – פוקצ’ה בתנור אבן, פסטו ירוקים, שרי, שום קונפי, זיתי קלמטה, צנוניות, מוצרלה טרייה ועלי ארוגולה (31 שקלים). כל ביס מהפוקצ’ה היה תענוג לחך והרגשנו שאנחנו אוכלים פיצה טעימה במיוחד. ולמרות שהפיתוי להזמין מנה נוספת מקטגוריית ה’אפויים בתנור’ היה גדול, הצלחנו לשלוט בעצמנו.

כבר מהצצה ראשונה בתפריט, היה ברור לנו שאין מצב שנוכל להתעלם מקטגוריית ‘שהמלכה שמה את הלב’ ואכן, בחרנו להזמין את המנה שקרצה לנו כבר מהדקות הראשונות והיא קרואסון רוסטביף – רוסטביף צלוי, מיונז, סחוג, לבבות חסה, עגבניות חממה ובצד ביצה קשה, מלפפון חמוץ והמון תפוצ’יפס (51 שקלים). עצה שלי – אל תחלקו את התענוג הזה עם אף אחד. גם אם אתם מאוד אוהבים אותו/אותה. אין ספק כי מדובר במנה שנעשתה מתוך מחשבה רבה ומכל הלב. מדובר באחת המנות הייחודיות ביותר שיצא לי לראות (ולטעום), במיוחד כאשר המקום המגיש אותה זוהי לא מסעדה סטנדרטית. ללא כל ספק, זאת מנה שאסור לכם לוותר עליה.

יחי המלכה

אם גם לכם, כמונו, לא התמזל לגור בתל אביב (וגם אם כן), אתם חייבים, לפחות פעם אחת, להגיע לקווין בי ולחוות את כל מה שיש למקום להציע, בין אם מדובר בבילוי זוגי, יציאה עם חברים או מסיבת רווקות. האוכל, השתייה, האווירה והשירות הופכים את קווין בי למלכת הפאבים של תל אביב.

כל יום משעה 18:30-20:30 50 אחוז על האלכוהול ו30 אחוז הנחה על האוכל חוץ מיום שישי

להזמנת מקומות: 054-2508225

אבן גבירול 13, תל אביב. שעות שמחות: 18:30-20:30.