A password will be e-mailed to you.

בצל משבר הקורונה: מובילי הדעה של WELEAD מתגייסים למען המסעדות

מאת: תמיר ילינק | 23 באפריל 2020

יצרנו מיזם חברתי כדי לעזור למסעדות לצאת ממשבר הקורונה הכי מהר שאפשר בעזרת קהילת מובילי הדעה של ישראל

אנחנו מביאים את העוצמה של WELEAD למסעדות הכי שוות בישראל! יצרנו מצב  WIN WIN בו מובילי דעת קהל שעובדים עם המותגים המובילים בישראל יפרסמו את המסעדה שלכם ויתנו לה חשיפה ששווה אלפי שקלים תמורת ארוחה זוגית בלבד.

מי אנחנו?

כשכולם גילו את הפרסום ברשתות החברתיות אנחנו כבר היינו פורצי דרך והתחלנו לפרסם מותגים באמצעות מובילי דעת קהל בשם הקודם שלנו “הלידרים”, מאז ועד היום אספנו למנוע החיפוש הייחודי שלנו את האנשים הכי נחשבים והכי איכותיים ברשתות החברתיות ויצרנו את קהילת מובילי הדעה הגדולה והאיכותית בישראל.

בתחילת הדרך שלנו עבדנו בעיקר עם מסעדות, אבל זנחנו את זה לטובת עבודה מול חברות גדולות יותר, במהלך השנים יצרנו ניסיון רב בעבודה עם חברות ענק כמו: טימרלנד, לקוסט שטראוס, עלית, טמפו,קופת חולים כללית, הארלי דוידסון, המשביר לצרכן ועוד, ניתן להתרשם בתיק העבודות שלנו 

 

איך זה עובד?

מובילי הדעה מאזור המסעדה יקבלו הודעה לנייד שלהם על הפעילות, לאחר מכן תקבלו רשימה של מובילי דעה שרוצים לפרסם את המסעדה לפי הכמות שתגדירו,חלק יהיו מוכנים לפרסם בפיד וגם בסטורי וחלק יהיו מוכנים רק מספר סטוריז (בעיקר כוכבי אינסטגרם פרימיום וסלב), אתם תחליטו מי ומה מתאים לכם. יש לתת למובילי הדעה ארוחה זוגית בתמורה לפרסום שלהם.

התשלום לחברת WELEAD הוא באמצעות גיפט קארדים בהתאם לכמות מובילי הדעה שיקחו חלק בקמפיין, את הגיפט קארדים יקבלו מובילי דעה אחרים כחלק מתשלום על קמפיינים שהם לוקחים בהם חלק, כולם מרוויחים !!!

למה זה כדאי ?

 

בעלי מסעדה או מנהלי שיווק שרוצים לקחת חלק במיזם נא למלא פרטים:

שם

עיר

דואר אלקטרוני

מספר טלפון

שם המסעדה