A password will be e-mailed to you.

סגולותיו של שמן הקנאביס

מאת: תמיר ילינק | 18 באוקטובר 2020

בשנים האחרונות, אנחנו שומעים יותר ויותר על קנאביס רפואי והסגולות שלו. מטופלים רבים אשר מתמודדים עם מצבים רפואיים שונים, מבקשים להיעזר בו על מנת להתמודד עם כאבים וסיטואציות אחרות. לכן גם המדינה מאפשרת להם לרכוש קנאביס באופן חוקי.

לצד קנאביס רפואי, אנחנו יכולים למצוא גם שמן קאנביס, אשר יש לו סגולות רבים והוא יכול לעזור להתמודד עם סיטואציות רפואיות שונות ויש הסבורים שהוא יכול להוות תחליף לתרופות אשר מיוצרות על ידי חברות תרופות ומסופקות באופן רגיל.

שמן קנאביס כולל בתוכו את תמצית החומר אשר פעיל בתור פרחי קנאביס, בשילוב של החומר הפעיל בשמן זית. כלומר, השמן מכיל קנבינואידים THC ו-CBD לצד שמן זית אשר מופק מעלי זית, והשילוב ביחד יוצר את שמן קאנביס

 

 

הסיבה ששמן קאנביס נחשב לחומר מרפא עם סגולות ייחודיות היא, שהוא מכיל את המרכיבים הנדרשים בשביל להתמודד עם כאבים באזורים שונים בגוף. ההבדל בינו לבין קנאביס רפואי אשר נצרך בעישון, הוא בדרך הספיגה שלו. בעוד שקנאביס רגיל נספג בעישון, הרי שהשמן נספג דרך ריריות הפה במחזור הדם.

לפני שניכנס לעומק העניין, צריך לציין, גם מי שאיננו מעוניין לצרוך קאנביס דרך עישון מומלץ שיצרך שמן קאנביס, במידה והוא זקוק לקאנביס רפואי, מאחר והוא מאוד בריא וכן הוא מונע את הצורך להשתמש בחומרים שמכילים כימיקלים, אשר יכולים לעורר בעיות שונות.

כל מי שמעוניין לרכוש שמן קאנביס, יכול להיעזר באתרי אינטרנט שעוסקים בתחום. לפני שרוכשים את המוצר, יש לבחון היטב מה הוא מכיל והאם אכן מדובר בשמן קנאביס אמיתי ולא חומר מעורבב שמכיל מרכיבים לא חיוניים.

מה הם היתרונות של שמן קאנביס?

ראשית, הסגולה העיקרית שלו שהוא מאפשר למי שצורך אותו, להתמודד בצורה טובה יותר עם כאבים שהוא חווה עקב מחלה או מקרים אחרים שנחשבים קשים.

שנית, להבדיל מחומרים אחרים, בפרט קאנביס לעישון, הרי ששמן הוא הרבה יותר עמיד, מחזיק מעמד זמן רב יותר, ולא דורש היערכות מיוחדת לפני שימוש.

שלישית, ניתן להשתמש בשמן בצורות שונות, בין אם זה באמצעות מריחה על העור ובין אם זה באמצעות טפטוף מתחת ללשון. כפי שאפשר להבין, אם בוחרים להשתמש בשמן, אז נחסך הצורך להשתמש בחומרי בעירה.

ארבע, אפשר למצוא סוגים ודגמים שונים של שמני קאנביס, אשר כל אחד מהם כולל ריכוז THC שונה.