A password will be e-mailed to you.

בלוגרית השבוע – יפה גביש

מאת: יפה גביש | 8 ביולי 2016

הבלוגרית יפה גביש (מה שמעניין) עונה על השאלון של WeLead.

שם הבלוג: מה שמעניין– תרבות הפנאי והלייף סטייל.

במה עוסק הבלוג? בלוג העוסק בתרבות הפנאי והלייף סטייל. יש בו-אופנה, טיפוח, אירועי תרבות, ספרים, קולינריה- מתכונים, מסעדות ואירועי אוכל. טיולים בארץ ובעולם. עיצוב וביוטי וגם צרכנות – סקירת מוצרים חדשים ומעניינים. 

במה את עוסקת מלבד תחזוקת הבלוג? אני עובדת סוציאלית ומנהלת עמותה למען הקשיש בקריות. בנוסף, מרכזת את מרכז לימוד קריות (שנה ב’) בביה”ס לע”ס באוניברסיטת חיפה.

איך עלה הרעיון לפתוח בלוג? לפני שפתחתי בלוג כתבתי באתרים חיפה סיטי וגיבור תרבות. כתבתי על תאטרון והמלצתי על ספרים. האתרים הללו נסגרו וחשבתי היכן אכתוב ואז החלטתי לפתוח בלוג שבו אכתוב את חוות דעתי ואמליץ על אירועי תרבות, תיאטרון וספרים.

מה הוא הפוסט המוצלח ביותר שעלה לבלוג שלך? הרשומה המוצלחת ביותר עסקה במחזמר “בילי שוורץ” מחזמר מקורי שעלה בתאטרון חיפה. היו לו אלפי כניסות. אבל, אני גאה בו כיוון שחזיתי שהמחזמר יצליח בגדול ויכבוש את הקהל וכך אכן קרה. את המלצתי פרסמו גם במודעות להצגה ליד המלצה של מיכאל הנדלזלץ (מבקר תאטרון- עיתון הארץ) וזה שימח אותי מאד.

יפה גביש

יפה גביש | צילום: מיקי שרון

אירוע מיוחד זכור לך לטובה בו יצא לך לקחת חלק בזכות הבלוג? בזכות הבלוג הייתי באירועים רבים ומעניינים. אחד מהם הזכור לי במיוחד הוא סיור בעיר רמלה שהכרתי, קודם לכן, באופן שטחי והסיור בעיר היה מעניין מאד והכרתי מקומות חדשים ומרתקים.

איזה בלוגים אחרים את אוהבת לקרוא? אני נהנית לקרוא בלוגים שעוסקים באותם תחומים שאני עוסקת. לייף סטייל, תרבות, תיירות ואופנה. חשוב לי שהרשומות תהיינה מקוריות, עם אמירה אישית ושהמיקוד יהיה על החוויה שעבר הכותב.

הבלוג דורש לא מעט חשיפה, באיזו מידה החיים הפרטיים נכנסים לחיים הציבוריים בבלוג? הבלוג אכן דורש חשיפה ואני לא רואה אפשרות של הפרדה בין החיים הפרטיים לחיים הציבוריים בבלוג. בכלל, אנו חיים בתקופה שהפרטיות התמעטה וכולנו מעלים צילומים, פוסטים, הגיגים ומחשבות בפייסבוק. אני עושה את זה בבלוג וחלק מהרשומות עוסקות במה שקורה בחיי המשפחתיים. כמו, פרסום מתכונים שבישלתי למשפחתי, הליכה להצגה עם בן משפחה , נסיעה לחו”ל.

מי היית שמחה לדעת שקורא את הבלוג שלך? אני שמחה לדעת שקוראים אותי, מכינים את המתכונים שהעליתי והולכים להצגות עליהם המלצתי. בשאיפה שלי? שכולם יקראו וגם יגיבו. וכל המרבה הרי זה משובח.