A password will be e-mailed to you.

בלוגרית השבוע – דנה צרפתי זוהר

מאת: דנה זוהר צרפתי | 21 ביולי 2016

בלוגרית השבוע שלנו הפכה את סיקור תחום הילדים למקצועי יותר עם מגוון פוסטים מעוררי עניין על פעילויות מסקרנות לילדים.

שם הבלוג: מתרשמת ורושמת

כמה שנים אני כותבת: מאז יוני 2010.

תחום התמחות הבלוג: צרכנות,אופנה ,לייף סטייל,טיפוח, מסעדות, טכנולוגיה והורות.

במה אני עוסקת מעבר לבלוג: פיננסית בתחום הנדל”ן. מנהלת השכרות בחברת נדלן גדולה.

#picture #pic #ig_collection #israel #israelbloggers #style #flowers #instalike #instagood

A photo posted by Dana Zohar (@danazarfhti) on

איך עלה הרעיון לפתוח בלוג: הכל התחיל באתר wom בו קיבלנו (אני ועוד כמה צרכניות) מוצרים לבדיקה והתנסות, נוצרו חברויות ומשיחה לשיחה הועלה רעיון הבלוג, פתחנו יחד את הבלוג הראשון בתפוז ומשם הכול היסטוריה.

הפוסט המוצלח ביותר: אני לא יכולה להצביע על פוסט מסוים אלא על כמה מוצלחים במיוחד שגרפו המון צפיות. הפוסטים היו בנושא אטרקציות לילדים, אופנה וטיפוח, נושאים שאהובים עליי במיוחד. לדעתי הפוסטים היו מוצלחים כי אלו נושאים שאני מאוד מתחברת אליהם ואני מביאה בהם את עצמי, האהבה שלי אליהם ניכרת בין השורות.

ארוע מיוחד שלקחתי בו חלק: בשבוע שעבר לקחתי את ילדיי לאירוע בגן הבוטני. זה היה אירוע מדהים, מושקע שניכרה בו המון יצירתיות. אירוע שכולו fun. מצד שני ישנם האירועים שמכילים המון רגש, האירוע של אתר עוגן אתר שמדבר למורים, הורים ותלמידים על בעיות של קשב וריכוז ודרכי ההתמודדות הוא נושא מאד עכשווי. אירוע נוסף היה של סטודיו “אנד ג’וי”, אירוע שנועד להעביר מסר של קהילה שלמה שחיה, נושמת וקיימת בקרבנו, אותה לפעמים נוטים לשכוח, אוכלוסיה עם צרכים מיוחדים שכל בקשתה היא “אל תתרמו לנו- תקנו מאיתנו ותהיו שותפים לדרך”.

הבלוגים שאני אוהבת לקרוא: בתחום האוכל אני אוהבת מאוד את הבלוג הלוחשת לאוכל של יהודית אביב. ואפייה ביתית של סיגל פרץ ברמר, שתיהן אלופות שמביאות מתכונים קלים ובריאים לקוראים. בלוגים נוספים שאני אוהבת: מהזוית של רוית-של רוית פיטוסי והרשימות של יולי-של יעל חדד, שתיהן כותבות בצורה מקסימה וסוחפת, ברגע שהקורא מתחיל לקרוא הוא לא רוצה להפסיק. 

#fashionstyle #style #blogger #fashionblogger #shana #look #women #happy #flowers #denim
A photo posted by Dana Zohar (@danazarfhti) on

הבלוג דורש לא מעט חשיפה: אני מאוד משתדלת לשמור בקנאות על חיי הפרטיים. אני כן משתפת דברים בגבול הטעם הטוב כמו הצלחות של הילדים שלי, אופנה, מתכונים ועוד.

מי הייתי שמחה שיקרא את הבלוג שלי? עם הזמן למדתי לקדם את הבלוג, בהתחלה מס’ הקוראים היה מצומצם והיום מספר הצפיות בחודש מגיע עד כ-30,000 איש. אשמח כמובן שהמספר יכפיל וישליש את עצמו. הבלוג לא פונה לפלח מסוים באוכלוסיה אלא לכולם, גברים נשים וילדים כך שכולם מוזמנים.

דרך הקידום שלי לבלוג: אני מפרסמת בפלטפורמות שונות בפייסבוק, אינסטגרם,לינקדאין ופינטרס תוך שימוש בתיוגים שמתאימים לפוסט.

המלצות על  מוצרים שלא התחברתי-בעד או נגד? אני אישית לא אמליץ על מוצרים שלא התחברתי אליהם אבל זו עדיין דעתי בלבד, למרות שלכל אחד טעם שונה, יש שיחלקו עלי ויאהבו מוצר שאני אישית לא אהבתי ולהפך.

כמות כניסות חודשית לבלוג: נע בין 20,000 ל-30,000.

#kides #teach #paint

A photo posted by Dana Zohar (@danazarfhti) on