A password will be e-mailed to you.

בלוגרית השבוע: איילת שאשא

מאת: איילת שאשא | 28 ביולי 2016

הבלוג התחיל כמקום לפרוק ולהתמודד עם מחלת הפיברומיאלגיה (כאבי שרירים כרוניים). עם הזמן, התחביב שהחל מהתמודדות עם קושי הפך למקור הנאה גדול.

 

שם הבלוג: קשקשת ברשת

כמה שנים את כותבת?

אני כותבת כעשור מאז שחליתי בפיברומיאלגיה , הדרך לתראפיה וחיפוש מקור אחרי כאבי גרם לי לכתוב ולחפש פתרונות לפרוק את הכאב. ניסיתי המון מוצרים ופתחתי בלוג בו שיתפתי על ההתנסות שלי במוצר ואם חל שיפור במצבי. בשלב מסויים סגרתי את הבלוג ו”עברתי דירה” לבלוגר.

מהו תחום ההתמחות של הבלוג

הבלוג עוסק בצרכנות, תוספי מזון שאני מתנסה בהם, הורות, לייף סטייל, ביקורות בתי מלון, ספרים, טיפוח שזו התמכרות, אטרקציות לילדים רק אלו שהם אהבו, קניות בעליאקספרס (יש לי קבוצה עם 17000+ חברים).

איך עלה הרעיון לפתוח בלוג?

הרעיון לפתוח בלוג החל משיעמום בתקופה קשה ביותר בריאותית, ניסיון לפרוק לכתוב להביע ולהוריד מהלב שלאט לאט התרחב למקום אחר. חברים מאז ומתמיד היו מתייעצים איתי על מוצרי קוסמטיקה ועוד והייתי ידועה כאחת שמבינה, מכירה ומתנסה.

ספרי על הפוסט המוצלח ביותר:

יש מספר פוסטים שהיו להם כניסות מדהימות כגון קופון שהעלתי לאטרקציות בקיץ ונכנסו אליו מעל 20,000 אנשים, שואב אבק של LG מעל 10,000 קוראים. כל הפוסטים של עליאקספרס מעל 10,000 קוראים. אני משתדלת בכל פוסט לתת את הנשמה.

ספרי על אירוע מיוחד או בו יצא לך לקחת חלק בזכות הבלוג:

כאמא לילדים קטנים ברגע שאני רואה את הניצוץ בעיניים שלהם והאושר בשבילי זה הכי מיוחד! נסענו לאירוע של המסעדה של מיקי והיו שם כל הסלב שהילדה מכירה, היא כל כך התרגשה שמבחינתי זה השכר הכי גדול האושר שלה.

הבלוגים שאני אוהבת לקרוא:

אני אוהבת לקרוא בלוגים בנושא טיפוח ובריאות בעיקר.

הבלוג דורש לא מעט חשיפה, באיזו מידה החיים הפרטיים נכנסים לחיים הציבוריים בבלוג?

הבלוג שלי חושף תמונות אישיות של ילדיי ואכן כולם יודעים היכן בילינו ומה קיבלנו. יש בבלוג תחושה שנכנסים לסלון הבית הפרטי שלי.

מי היית שמחה לדעת שקורא את הבלוג שלך?

אבא שלי, לא חושבת שיש מישהו שיותר חשוב מההורים שלנו 🙂

@my_sister_jackie

A photo posted by Ayelet Shasha (@ayelet10200) on

באיזה דרך עיקרית את מקדמת את הבלוג?

אני מקדמת את הבלוג בקבוצות שלי, יש לי מספר קבוצות כגון עליאקספרס עם מעל ל 17,000 חברים ועוד כמה עמודים. פרופיל אישי עם 5,000 חברים. כמו כן משקיעה בפרסום בקבוצות אבל רוב הכניסות מגיעות אליי מגוגל.

האם תמליצי על מוצרים שלא התחברת אליהם?

לא אמליץ לעולם על מוצר שלא אהבתי או התחברתי! מרגיש לי כמו לשקר לחבר הכי טוב שלי.

כמות כניסות בחודשית לבלוג:

בחודשיים האחרונים כמות הכניסות היתה בין 40,000-50,000 וזה רק עולה ועולה לשמחתי.