A password will be e-mailed to you.

בלוגרית השבוע: לימור גרובר

מאת: לימור גרובר | 11 באוגוסט 2016

הבלוג של לימור מלא שיק משלב אופנה עם סביבה וכולל צילומים יפים והפקות אופנה מושקעות.

 

מתי תהיה עוד כזו חופשה??

A photo posted by limor (@fashionlimor) on

שם הבלוג: limor fashion blog  

כמה שנים את כותבת? הבלוג בדיוק חוגג עכשיו שלוש שנים.

במה את עוסקת בנוסף להיות בלוגרית? אני עובדת בחברת ביטוח בתחום ביטוח חיים וסטייליסטית.

מאיפה הגיע הרעיון לפתוח בלוג? לפני קצת יותר משלוש שנים החלטתי לעשות פסק זמן מהעבודה ולקחת לי קצת זמן לעצמי, בשביל הכיף ואהבה שלי לאופנה החלטתי לעשות קורס סטיילינג וכדי שזה יהיה יותר פאן גם לעשות אותו בשנקר. פעם בשבוע נסעתי לעיר הגדולה תל אביב מחיפה ומשם הכל היסטוריה, שם החלטתי גם להתחיל לכתוב בלוג אופנה ולעסוק בסטיילינג ומכיוון שאני מהמתמידות והרציניות הוא הגיע למה שהגיע.

מהו הפוסט המוצלח ביותר?  קשה לי להחליט האמת , היו כמה פוסטים שהצליחו באופן חריג אבל החלטתי לציין פשוט את הפוסט הראשון שהוא משלב אופנה וסיפור אישי, “ירוק תרתי משמע” והרבה מאוד צפו בו. כנראה גם מי שמתחיל לקרוא בלוג מתחיל לקרוא מההתחלה, שם אני מספרת כיצד הגיע הרעיון וכמובן משלבת אאוטפיט יפה.

אירוע מהנה בו השתתפתי בעקבות הבלוג: לשמחתי הרבה בזכות הבלוג זכיתי להיות בהרבה אירועי אופנה שאני מאוד אוהבת, שבוע האופנה, תצוגות אופנה, להכיר מעצבי אופנה מוכשרים מארצינו, בכלל לפגוש את העוסקים במלאכת האופנה: מעצבים, דוגמניות סטייליסטיות- האמת עולם ומלאו.

@profil_fashion @danityaronshoes @charleskeithofficial ככה היום??

A photo posted by limor (@fashionlimor) on

בלוגים שאני אוהבת לקרוא: בעיקר בלוגים העוסקים באופנה וסטייל אני נהנת להיות מעודכנת ולחיות אופנה. כשיש לי יותר זמן אני קוראת גם  לייף סטייל ,טיפוח טיולים, חשוב לי שיהיה בבלוג ערך מוסף, טעם ונימה אישית.

הבלוג דורש לא מעט חשיפה, באיזו מידה החיים הפרטיים נכנסים לחיים הציבוריים בבלוג? בבלוג שלי יש מעט מאוד חשיפה לחיים הפרטיים, מכיוון שהוא עוסק בעיקר באופנה וסטיילינג , בפוסטים אני זו שמצטלמת ומעלה כל פעם אאוטפיט חדש (טיפים לסטיילינג) לכן אין בו הרבה נגישות למה שקורה בחיי הפרטיים למעט טיולים משפחתיים שאני מעלה תמונות משותפות.

מי היית שמחה לדעת שקורא את הבלוג שלך? אני שמחה לכל אחת ואחת שקוראת אותי (בעיקר נשים קוראות אותו), מרגישה מאוד מסופקת שקוראת כותבת לי שלמדה וקיבלה טיפ או רעיון מהפוסט, שיגיע לכמה שיותר פשנסטיות.

באיזה דרך עיקרית את מקדמת את הבלוג? אני מקדמת את הבלוג בעיקר דרך דף הפייסבוק והקבוצות השונות, שיתופים של המותגים והמעצבים שעליהם אני כותבת ובאינסטגרם.

האם תמליצי על מוצרים שלא התחברת אליהם? אני כותבת מה שאני אוהבת, כמעט ולא עושה סקירות על מוצרי צריכה, אבל כשיוצא לי לעשות סקירה אני כותבת את ההרגשה האמיתית שהיתה לי.
http://

צבעים‼️‼️

A photo posted by limor (@fashionlimor) on