A password will be e-mailed to you.

המתנות הכי נכונות לט”ו באב 2016

מאת: WeLead | 13 באוגוסט 2016

ט”ו באב מתקרב בצעדי ענק ואם עדיין לא קניתם מתנה לאהובים שלכם, שווה לקרוא את הכתבה הבאה לפי שאתה יוצאים לכיוון הקניון הקרוב.

 

לכבוד ט”ו שיתקיים בשבוע הבא עזרנו לכם לבחור מגוון מתנות שכל אחד ישמח לקבל בתקציבים נוחים, הכי חשובה היא תשומת הלב יותר מהמתנה עצמה.

בשבילו

בואו נדבר בכנות: את הגברים לא באמת מעניינים החגים המטופשים הללו של בחורות והם רק רוצים לעבור אותם בשקט יחסי ועם כמה שפחות תלונות ופרצופים. אולי זה בגלל שתמיד מציעים מתנות לבנות המין היפה ופחות לגברברים שבקהל. הפתרון: דגש על מתנות יותר שימושיות ופחות “קיטשיות”.

בושם לגבר- הומברס– מדובר במתנה מעשית ושימושית, אשר מבטיחה כי תוכלו לוודא שהגבר שלכן מריח בדיוק כמו שאתן אוהבות. ניתן להשיג ברשתות השיווק הנבחרות.

מחיר מומלץ לצרכן 128 ₪.

צילום: לירון ליבו

צילום: לירון ליבו

מנגל חשמלי על גלגלים– אם היהלומים הם חבריה הטובים של האישה, המנגל הוא ידידו הטוב של הגבר. מדובר במתנה שאין לה מתחרים ואל תתפלאי אם לאחריה הוא ייפול לרגליך. המנגל קל לניוד ובעל מדפים למגשי הבשר והתיבול. ניתן להשיג ברשת הסטוק.

מחיר מומלץ לצרכן 249 ₪.

צילום: יח"צ

צילום: יח”צ

מארז טיפוח לגבר  MR LALIN בשנים האחרונות הטיפוח הגברי הפך לפופולרי יותר ויותר. רשת ללין הוציאה ערכת טיפוח לגבר המכילה סבון פנים ושיער, קרם פנים, קרם גילוח וקרם לאחר גילוח בניחוח גברי ורענן. ניתן להשיג ברשת ללין.

מחיר מומלץ לצרכן 79.9 ₪.

צילום: מוטי פישביין

צילום: מוטי פישביין

 

שעון עור יוקרתי בעיצוב נקי, קלאסי ואלגנטי. מתנה מושלמת לכל גבר חובב סטייל. השעון מתוך armani exchange, חברת בת של ארמני המעניקה מוצרי יוקרה במחירים מוזלים להמונים. ניתן להשיג ברשת בפדני.

מחיר מומלץ לצרכן 1160 ש”ח.

צילום: יח"צ חו"ל

צילום: יח”צ חו”ל

מארז ליקר גליאנו אפרטיבו וודקה עלית במהדורה מוגבלת טעמו של הליקר הנו קלאסי עם מעט מרירות וסיומת מתקתקה, פירותית וממכרת. וודקה עילית מבית סטוליצניה מוצעת במהדורה מוגבלת ומיוחדת באריזת מתכת מהודרת עטופה בהדפס כסף ומעוטרת בלוגו המסוגנן של המותג. ניתן להשיג בחנויות האלכוהול והיין המובחרות.

מחיר מומלץ לליקר 99 ₪, מחיר ממומלץ לוודקה 169 ₪.

צילום: יח"צ

צילום: יח”צ

ארנק עור שחור המותג היוקרתי פולגת מציע ארנק עור קלאסי. מדובר בפריט על-זמני שאינו יוצא מהאופנה ומתאים לכל גבר בכל גיל ובכל סטטוס. ארנק עור איכותי משדר יוקרה ואלגנטיות ואין גבר שלא ישמח לקבלו. ניתן להשיג בחנויות הרשת.

מחיר מומלץ לצרכן 149.90 ₪.

צילום: טל טרי

צילום: טל טרי

בשבילה

בטח כבר שמעתם את המשפט “אין צורך” או “אני לא צריכה כלום”, אם לא הבנתם עדיין את מילון הנשים המעודכן, הכוונה היא שתטוסו עכשיו לקניון הקרוב ותדאגו למתנה פלוס בילוי לערב ט”ו באב.

צמיד טריפל עם לבבות רשת האופנה גולברי השיקה קולקציית תכשיטים מוגבלת לרגל ט”ו באב. צמיד הלבבות מורכב משלוש שרשראות משולבות יחדיו ומגיע בצבע כסף או זהב. ניתן להשיג בחנויות הרשת.

מחיר מומלץ לצרכן 149.9 ₪.

צילום: ניר יפה

צילום: ניר יפה

מארז איפור מודולרי של chic המארז כולל מברשות איפור,  24 גווני צלליות לעיניים, סמקים ושישה שפתונים באריזה יוקרתית המציעה לכל בחורה את כל הגוונים שיהלמו אותה. ניתן להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות.

מחיר מומלץ לצרכן 90 ₪.

צילום: יח"צ

צילום: יח”צ

סט מצעים זוגי של מיקי ומיני מאוהבים מדובר בסט מצעים מלא בכיף שיעלה חיוך לכל אחד ואחת. הסט מתאים גם לחורף וגם לקיץ. ניתן להשיג באתר chinabuy.

מחיר מומלץ לצרכן 134 ₪.

צילום: יח"צ

צילום: יח”צ

מארז הטיפוח של חברת CND קרם גוף היא מתנה שקשה לפספס לגביה: היא תמיד במידה הנכונה ותמיד מפנקת. אחת המתנות שתמיד כיף לקבל כמתנה. מארז הטיפוח של חברת CND מציע שילוב מנצח של תחליב רחצה וקרם גוף בניחוח טרופי. ניתן להשיג במכוני יופי.

מחיר מומלץ לצרכן 160 ₪.

צילום: יח"צ

צילום: יח”צ

קיט האהבה של חברת אורלי מארז לקים איכותיים מגיע בארבעה גוונים קלסיים: אפרסק מטאלי, ורוד פוקסיה לוהט (הגוון הכי נכון של קיץ 2016), אדום וורוד בייבי. מומלץ אף לשלב בין הגוונים בו זמנית. ניתן להשיג במכוני הטיפוח והפארמים.

מחיר מומלץ לצרכן 116 ₪.

צילום: יח"צ

צילום: יח”צ

פיג’מת קיץ פיג’מה היא מתנה נפלאה ושימושית שאולי תגרום לאחת שלך להפסיק ללבוש את הטרנינג האהוב עליך. הפיג’מות מגיעות עם מכנסי 3/4 או שורטס ביחד עם גופיה עם הדפסי מיני מאוס מתוקים ומתאימות לשינה או סתם להתפנקות בבית בשיא הנוחות. ניתן להשיג ברשת H&O.

מחיר מומלץ לצרכן 49 ₪.

צילום: עידו לביא

צילום: עידו לביא