A password will be e-mailed to you.

WeLead של האינסטגרם: אילנה קוסטרובה

מאת: WeLead | 27 באוגוסט 2016

כוכבת האינסטגרם של השבוע מוכיחה שאפשר להיות גם יפה וגם מוכשרת. 78 אלף עוקבים נשבו בקסמה, אנחנו בטוחים שגם אתם בדרך לשם. בנים שימו לב היא רווקה.

 

Hi

A photo posted by ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ilana Kostrova (@ilanosh) on


 

קצת עלי: חיילת משוחררת מאזור חיפה, בדיוק מתחילה ללמוד לתואר ראשון בעיצוב אופנה, לפני הצבא הספקתי לעשות קורס צילום, קורס עיצוב אופנה וללמוד בבית הספר לאומנות ומחשבים, אני גם מאוד אוהבת להתעסק בספורט (חדר כושר) ולאפר.

גיל: 19.

מצב משפחתי: רווקה.

חשבון אינסטגרם: ilanosh

כמות עוקבים: 78 אלף עוקבים.

מספר לייקים ממוצע לפוסט: 1500-3500.

כמה זמן את מטפחת את חשבון האינסטגרם? אני לא זוכרת, פתחתי אותו לפני כמה שנים והעוקבים הגיעו יחד עם התמונות.

האם חברות משלמות לך על העלאת פוסטים? אני מקבלת המון הצעות, אך לרוב אני מסרבת מכיוון שלדעתי אם אני אפרסם מוצר כלשהו זה יהיה מוצר שאני באמת אוהבת ובאמת אמליץ לעוקבי לקנות אותו ולא רק בגלל שישלמו לי כמה שקלים, אני די נגד התופעה הזו שהתפתחה במהלך השנים ברשתות החברתיות. לדעתי זה מייצג משהו נורא שקרי וחסר תכלית, אז אם תראו שאני מפרסמת מוצר תדעו שבאמת אהבתי אותו.

תמונה ישנה שנמחקה ( אין לי שורשים עכשיו חעחע)

A photo posted by ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ilana Kostrova (@ilanosh) on

מה הנושא העיקרי של חשבון האינסטגרם שלך? אין לי נושא עיקרי, אני מניחה שהנושא הוא אני. לפעמים אני מעלה תמונות גוף כתוצאה מאימונים, אך לפעמים אני יכולה להעלות גם תמונות של האיפור שלי או של אחד מהתחביבים שלי או סתם פוסטים שהצחיקו אותי.

מאיפה את מקבלת את ההשראה שלך? אין לי מקור השראה מוגדר.

מה לא תעלי לעולם לאינסטגרם? תמונות בעירום מלא.

תמונה שאת הכי גאה בה? התמונה שאני הכי גאה בה, אני מניחה שזו התמונה של השינוי שעברתי, פעם היו לי קצת בעיות עם דימוי הגוף שלי ויצא לי להרעיב את עצמי מלא ולהגיע למשקל ממש נמוך (הפרעות אכילה בקיצור) ובשלב מסוים החלטתי שהגיע הזמן לשינוי ובאמת עליתי במשקל והתחטבתי ונהייתי בריאה יותר ועליתי במסת שריר. אז אני חושבת שזו התמונה שאני הכי גאה בה תמונה שמראה שגם אם עולים במשקל זה לטובה.


ספרי על  תמונה שהעלאת, הצטערת ומחקת: יצא לי הרבה פעמים להעלות תמונות שלדעתי הן סתם, לא איכותיות או לא מעניינות ומחקתי אותן לאחר מכן.

מהו ההאשטאג הכי נפוץ אצלך? מניחה ש #thugLife

חשבון אינסטגרם שאת עוקבת אחריו ואוהבת במיוחד? Bretmanrock, הוא ממש מצחיק אותי ואני ממש אוהבת את סגנון האיפור שלו, זה ממש מדהים בעיני כמה שהוא מקבל את עצמו בתור גבר שמתאפר, למרות שאני בטוחה שבמהלך חייו הוא סבל מהרבה דחיות וחוויות לא נחמדות מאנשים אטומים, הוא עדיין נשאר נאמן למי שהוא ולא מתבייש להציג את זה.

מהו המתנה הכי מדהימה שקיבלת בשל היותך כוכבת רשת? אני לא אקרא לזה “מתנה” אבל האינסטגרם שלי נותן לי מוטיבציה להמשיך להתאמן ולשמור על אותו הרף שבתמונות.

כמה שעות ביום את מתעסקת עם האינסטגרם כדי לטפח אותו? אין לי שעות מוגדרות, זה תלוי ברמת השעמום שלי.

טיפ לקוראים שגם רוצים להיות כוכבי רשת: הכי חשוב זה להישאר נאמנים לעצמכם ולמי שאתם. להבין שלא כולם יאהבו את מה שאתם מעלים או מפרסמים, יש לאנשים השקפות עולם שונות וטעם שונה ולא כולם יתחברו למה שאתם מעלים וזה בסדר. פשוט תהיו נאמנים לעצמכם ולמי שאתם ואל תנסו לרצות את כולם כי זה לא אפשרי