A password will be e-mailed to you.

כל הדרכים להישאר מעודכנים בכל הפעילויות של WeLead

מאת: תמיר ילינק | 8 באוקטובר 2016

שנה חדשה התחילה ואיתה המון מוצרים וחוויות שאנחנו, WeLead של ישראל, נמליץ עליהם לחברים שלנו, אז אם אתם רוצים תמיד להיות מעודכנים חשוב לקרוא את כל השלבים.

 

שלב ראשון: בואו נתחיל מזה שתבדקו שאתם אחד מכמעט ה-40,000 חברים שלנו בפייסבוק, לחצו כאן לבדוק.

שלב שני: יופי, עכשיו בטוח אנחנו חברים בפייסבוק, בעקבות שינויים שחלו בפייסבוק לא מספיק לעשות לייק ולהיות חברים, אם אתם ממש רוצים להיות מעודכנים בכל הפעילויות יש ללחוץ על כפתור “ראה תחילה”, מגיעים לכפתור הזה כשעומדים עם העכבר על כפתור ה-“אהבתי”, כך תמיד תהיו הראשונים לראות את הפעילויות שלנו ולהירשם במהירות. במידה ואתם מתאימים תקבלו מייל או טלפון מהצוות שלנו, אנחנו לא מאמינים בספאם במייל ושולחים רק פעילויות שבטוח מתאימות לכם.

WeLead WeLead

WeLead WeLead

 

שלב שלישי: באינסטגרם שלנו תוכלו להתעדכן בפעילויות וגם לראות את WeLead של ישראל בפעולה, כנסו לעקוב כאן אנחנו גם בוחרים אנשים שמעלים תמונות באינסטגרם שלהם עם ההאשטאג #WeLead לפעילויות. אז בפעם הבאה שאתם מעלים תמונה באינסטגרם, אל תשכחו לתייג #WeLead, זה גם יביא לכם לייקים (-: 

 

 

שלב רביעי הכי חשוב: הירשמו במערכת שלנו, כדי שתהיו WeLead אמיתים, בתור WeLead תיהנו ממוצרים במתנה, מכרטיסים למופעים, ארוחות במסעדות, הזמנות לאירועים שווים, להשקות נחשבות, חופשות ועוד הטבות ששמורות רק לWeLead. ההרשמה כמובן חינם. להרשמה לחצו כאן.

 

WeLead WeLead

WeLead WeLead

 

בכל שאלה/ בעיה/ הצעה, הצוות של WeLead זמין במייל: [email protected]