A password will be e-mailed to you.

מה WeLead יעשו בסוכות 2016? המלצות לאירועים ופסטיבלים

מאת: WeLead | 12 באוקטובר 2016

בחג סוכות יערכו מגוון פסטיבלים בכל רחבי הארץ, לכם רק נותר לבחור מבין המגוון העצום. ריכזנו עבור WeLead של ישראל את האירועים הכי שווים שיש.

 

 

צילום: shutterstock

צילום: shutterstock

פסטיבל התמר בים המלח ומצדה | 17-20.10

דמיינו לעצמכם לילה מדברי קסום, תוסיפו למשוואה את הדרמטיות המרשימה של המצדה ואם זה לא מספיק פשוט תעיינו ברשימת ההופעות הכוללת זמרים ולהקות מהשורה הראשונה כמו דודו טסה, ברי סחרוף, עומר אדם ומוש בן ארי. גולת הכותרת היא כמובן מופעי זריחה עם אמנים מובילים כמו שלום חנוך, שלומי שבן ועוד. דרך אתר הפסטיבל ניתן להזמין חבילות הכוללות לינה, חצי פנסיון וכרטיסים להופעות שונות. 

 

סובב “טורקי” תל אביב-יפו | 21.10

אירוע האופניים הגדול בישראל  חוזר בשנתו השמינית, כשמשפחות, רוכבים מקצועניים ומחליקי רולר בליידס יהנו מחגיגת אופניים ותחבורה ירוקה עם ארבעה מסלולי רכיבה בשדרות העיר, בנתיבי איילון ולאורך החופים.

פסטיבל בירה בים האדום, אילת | 17-20.10 

אם אתם במקרה באילת במהלך החג שווה לבקר בפסטיבל בירה בים האדום שיערך סמוך לקניון מול הים, ממש במרכז העיר ויארח אמנים שווים במיוחד כמו מוניקה סקס, תיסלם ומרסדס בנד. האווירה המיוחדת של הים האדום ואילת מוסיפה לאווירה הקסומה וגם 40 בירות מרחבי העולם שיציעו מגוון סוגי בירה בבקבוק או מהחבית.

 

פסטיבל עמק המעיינות | 18-24.10

הפסטיבל יערך ביישובי מועצת עמק המעיינות ויתמקד בחדר האוכל ובהתרחשות בתוכו וסביבו. השנה יגיעו חוגגים רבים לעמק לראשונה מזה 65 שנה, באמצעות רכבת העמק שמתחילה את נסיעתה וחוזרת לנסוע בקו בית שאן – עמק המעיינות – חיפה, ערב חג הסוכות. במהלך ימי הפסטיבל יערכו מגוון סדנאות, דוכני מזון ומגוון הופעות של אמנים כגון: ארקדי דוכין, עינת שרוף והתקווה 6.

פסטיבל מוזות בשוהם | 19-20.10

בעיר שוהם יערך פסטיבל שכולו מוקדש לזמר העברי לדורותיו. בין ההופעות מתי כספי ובתו סויאן, אביב גפן שיארח את אביו יהונתן גפן ועוד. באירוע, שהינו בסימן מוזיקה ומשפחה, יוצעו למבקרים אטרקציות כמו ריקודים למבוגרים וילדים, צילום “כמו של פעם”, מתחם מתנפחים ועוד.

פסטיבל אבו גוש למוזיקה ווקאלית | 21-24.10

לחובבי המוסיקה הקלאסית מומלץ להגיע לפסטיבל אבו גוש החוגג יובל פסטיבלים וחצי יובל שנות מוסיקה קולית באבו גוש עם זמרים ואמנים בינלאומיים. הקונצרטים המבוצעים ע”י מקהלות, נגנים ואנסמבלים מכל העולם. המופעים מוצגים באולמי כנסיות ייחודיים, בקריפטה שבמרכז הכפר אשר מעיין זורם בתוכה ואף בחוץ במתחם כנסיית קרית יערים.

פסטיבל Live תמנע ציון | 29.10-1.11

בפארק תמנע ייערך פסטיבל הקצב לכל המשפחה, בו יתקיימו הופעות של עינת שרוף, הדג נחש ועוד. לצד ההופעות יתקיימו מגוון סדנאות כגון: סדנת יצירת כלים מוזיקליים, סדנאות קצב וריקוד ישראלי, סדנת ריקוד, סדנת קפוארה ועוד. כמו כן ייערכו במקום פעילויות לילדים ליד האגם ומתחם אקשן פרעוני. ניתן ללון במקום במתחם קמפינג מסודר הכולל מקלחות וסככות צל.

פסטיבל עכו לתיאטרון | 17-20.10

הפסטיבל ססגוני עם מופעי והצגות רחוב לכל המשפחה, הפסטיבל פותח את שעריו אחת לשנה בפעם ה- 37. המגיעים לפסטיבל ייהנו מתערוכת תמונות, תהלוכות ומופעים מסתובבים, דוכנים, הצגות, סדנאות, הופעות חיות לתוך הלילה של תקליטנים, פסלים חיים ומופעי רחוב.

פסטיבל ראשון לציון למוזיקה | 17-22.10

פסטיבל המוזיקה של ראשון לציון מתקיים בשישה מתחמים שונים בעיר: לייב פארק, היכל התרבות, גן המושבה, כיכר העירייה, רחבת בית העם ורובע הבילויים. גולת הכותרת של הפסטיבל תהיה ערב מחווה לזכרו של העיתונאי ואיש התקשורת, מוטי קירשנבאום ז”ל. במהלך ימי הפסטיבל יופיעו מהאמנים המובילים בישראל כגון: קרן פלס ורמי קלינשטיין, אייל גולן ביחד עם שלישיית מה קשור, דני רובס, סטטיק ובן אל תבורי, טיפקס, ישראל גוריון ואסף אמדורסקי, ארקדי דוכין ומיכה שטרית שמארחים את כנסיית השכל, בפסטיבל גם תוכלו ליהנות מיריד קולינרי ומופעי ילדים עם מיטב כוכבי הילדים כמו מיכל הקטנה וכוכבי גאליס. חלק מההופעות פתוחות לקהל הרחב בחינם וחלקם בתשלום.

פסטיבל פניני גיטרה בנתניה | 17-20.10 

הפסטיבל מתקיים מדי שנה בהיכל התרבות של נתניה ומארח אמני גיטרה מובילים וחשובים מישראל ומהעולם כולו, כמו זמרת הסופרן מריה הניובה, זמרת הסופרן סיון גולדמן ואמן הגיטרה האיטלקי לוצ’יאנו פומפיליו. השנה בתכנית- ערב גאלה מיוחד עם התזמורת הקאמרית הקיבוצית, לאחר מכן יופיע מגוון נגנים בינלאומיים ידועים. הפסטיבל משלב מגוון סוגי מוזיקה מקלאסי ועד רוק.

זורבה הבודהה בישוב שיטים | 26-30.10

פסטיבל זורבה הבודהה יוצא בפעם ה-28 לאוויר העולם. הזורבה הוא פסטיבל שכל כולו מפגש של קצוות, בין חגיגת החיים הגדולה, ריקוד, תנועה ומוסיקה לבין עומק היוגה, המדיטציה והרבה שקט מדברי. חובבי הרוחניות שמבינכם מוזמנים לפסטיבל מדברי ייהנו מהפסטיבל באשרם, סמוך לנאות סמדר. הפסטיבל כולל מגוון פעילויות רוחניות כמו מדיטציה, יוגה, ריקוד וסדנאות עומק. כמו כן בפסטיבל באזר שיכלול בגדים, תכשיטים ויצירות אומנות מעולם והופעות מוזיקה ושירה. הכניסה מגיל 21 ומעלה בלבד.

אוקטוברפסט נמל קיסריה | 14-24.10

בביץ’ בר נמל קיסריה יתקיים הפסטיבל הכי מוכר היישר מגרמניה, אל חופי הים התיכון בקרנבל הכולל: הופעות חיות כמעט מדי ערב, מעל 20 ברזי בירה מרחבי העולם, דוכני אוכל. בין ההופעות החיות ניתן לבחור בין מופעי ג’אז, טברנה יוונית וקרנבל לטיני. הכניסה חופשית.

שרים בסוכות רחובות | 18-19.10 

ברחובות ייערך זו שנה ראשונה פסטיבל הזמר “שרים בסוכות 2016” עם מגוון מופעי איכות לכל המשפחה בגן המייסדים בעיר. בהשתתפות האמנים: אברהם טל, יואב יצחק, אודי דווידי ולהקתו, משה דץ והכבשה שושנה, חנן בן ארי ולהקתו, מנדי ג’רופי ועוד. מומלץ להגיע עם כל המשפחה.

יריד וינטג’ יד שניה בעיר התחתית חיפה | 18-20.10

בחול המועד סוכות יתקיים יריד וינטג’ ויד שניה בשוק הטורקי, יריד הוינטג’ המסורתי של העיר התחתית, כולל מגוון גדול של דוכני מכירה, עתיקות, ביגוד, תכשיטים, חפצי נוי, הופעות ואווירה קסומה מלאה בנוסטלגיה. לצד היריד יתקיימו מידי ערב הופעות פתוחות לקהל הרחב בחינם של דנה ברגר, מרסדס בנד ואסף אמדורסקי.

 

מכירים עוד פסטיבלים בסוכות? שלחו לנו הודעה במייל ונוסיף [email protected]