A password will be e-mailed to you.

הבלוגרים המובילים בישראל: קרן ארן מהבלוג URBAN-CHIC

מאת: WeLead | 19 בנובמבר 2016

תכירו את קרן אור, בלוגרית ויוטיוברית מהמובילות בארץ, עם סרטונים מקצועיים להפליא וידע מקיף בתחום הביוטי

תכירו את קרן ארן

קצת עלי: בת 22, מאפרת מקצועית כבר 3 שנים, אוהבת את תחום הביוטי והאופנה מאז שאני זוכרת את עצמי.

שם הבלוג: URBAN-CHIC.

כמה שנים את כותבת? 3 שנים.

מהו תחום ההתמחות של הבלוג? ביוטי – איפור טיפוח ואופנה.

במה את עוסקת בנוסף על היותך בלוגרית? מאפרת מקצועית.

איך עלה הרעיון לפתוח בלוג? משהו שכבר כמה שנים רציתי לעשות, תמיד אהבתי להתעסק במוצרי איפור ובחומרים, וברגע שהתפנה לי טיפה זמן החלטתי ללכת על זה בגדול.

ספרי על הפוסט המוצלח ביותר- מדוע לדעתך הוא הצליח כ”כ? ללא ספק הפוסט שמרכז את כל אתרי הביוטי והמבצעים שהם מציעים, הוא הכי מצליח מכיוון וזה מדבר לכולן, כל הבנות והעוקבות שלי יודעות שאני זו שהן יכולות לסמוך עליה כשהן צריכות עזרה בהזמנה מאתר, בייעוץ והכוונה וכמובן במבצעים והנחות הכי שווים 🙂

ספרי על מתנה שווה שקיבלת בזכות הבלוג: אני חושבת שה”מוצר השווה” שיצא לי לקבל לסקירה, זה כשפנו אליי מסיגמא, חברת המברשות העולמית לפני כשנתיים והציעו לי לסקור את המברשות שלהם, התרגשתי כי הייתי הראשונה או אולי השנייה בארץ שזוכה לעבוד איתם. כשחברה כזו גדולה וחשובה פונה אלייך זה אומר המון וזה ללא ספק מחמיא בטירוף!

איזה בלוגים את אוהבת לקרוא? בעיקר בלוגים בנושאי ביוטי ואופנה.

הבלוג דורש לא מעט חשיפה, באיזו מידה החיים הפרטיים נכנסים לחיים הציבוריים בבלוג? החיים הפרטיים שלי מאוד חשופים, לא יותר מידי בבלוג אבל בהחלט במדיות החברתיות השונות כמו סנאפצ’ט ואינסטגרם, העוקבות שלי נמצאות איתי גם שם.

מי היית שמחה לדעת שקורא את הבלוג שלך? מניחה שאחת מהיוטיובריות הגדולות בתחום הביוטי – קטלין לייטס או טאטי.

באיזה דרך עיקרית את מקדמת את הבלוג? פייסבוק, אינסטגרם וכמובן סנאפצ’ט.

 

O B S E S S I O N ??|| @colourpopcosmetics || @ofracosmetics

A photo posted by keren aran (@kerenaran) on

האם תמליצי על מוצרים שלא התחברת אליהם? לעולם לא! הקוראות שלי יודעות שאני נאמנה להן, ושלא משנה כמה מוצרים ישלחו לי במתנה, אני תמיד אגיד עליהם את דעתי הכנה והאמיתית.

איפה היית רוצה לראות את הבלוג שלך, עוד שנתיים נניח, מהיום? חשוף לעוד 50 אלף עוקבים חדשים לפחות. בעיקר היוטיוב – אני מתמקדת כרגע בעיקר בערוץ היוטיוב שלי, לאחרונה אני יותר נהנית מצילום הסרטונים 🙂

מה למדת על עצמך בתהליך פיתוח, שיווק והפצת הבלוג? שאני די טובה בזה.

האם את מרגישה שהבלוג תרם לך ברמה המקצועית, ומדוע ? בהחלט ! עברתי המון שינויים ברמה המקצועית מאז שפתחתי אותו, האיפור והגישה לחומרים עוזרים לי המון ללמוד עוד על העולם המדהים הזה של הביוטי והאיפור.