A password will be e-mailed to you.

WeLead של עולם הפרסום: דניאל כהנוב – מומחה לשיווק באינטרנט

מאת: WeLead | 12 בדצמבר 2016

דניאל כהנוב – מנכ”ל Personas Media ומנהל מסלול לימודי שיווק באינטרנט הגדול בישראל ב- HackerU

שם: דניאל כהנוב
חברה: Personas Media – שיווק באינטרנט

תפקיד: מנכ”ל פרסונאס מדיה וראש מסלול לימודי שיווק באינטרנט במכללת האקריו. דניאל משווק חברות וארגונים ברחבי הארץ והעולם כבר מעל 10 שנים. מרצה במגוון רחב של כנסים בתחום הדיגיטל.

כמה מילים על החברה שלך: חברת פרסונאס מדיה מתמחה בשיווק בארץ ובחו”ל. קידום אתרים, פרסום ממומן, שיפור יחס המרה, וניהול מוניטין הם הדברים המרכזיים שאני וצוות העובדים עושים וזו ההתמחות שלנו.
לקוחות לדוגמה: מעריב וג’רוסלם פוסט, רשת הצורפים, M.I.D חברת יהלומים בין הגדולות בעולם, חברות הייטק ואבטחת מידע ורבות אחרות. אנחנו עובדים עם הרבה מותגים גדולים ודואגים להגדיל משמעותית את המכירות בדיגיטל.

דניאל כהנוב מנכ"ל פרסונאס מדיה

דניאל כהנוב מנכ”ל פרסונאס מדיה

לפרופיל של דניאל בפייסבוק לחצו כאן

כמה מילים עליך והעזרה שלך לאנושות: אני מאוד אוהב ללמד, לעזור לאנשים שבמיוחד צריכים את העזרה שלי בתחילת הקריירה. אני מציג לתלמידים מקרי בוחן ודוגמאות מהעבודה שנעשית בשטח וכך הלימודים מאוד אפקטיביים ומעשיים תוך כדי תרגול רב שנעשה בשיעורים.
אני נמצא בקשר מתמיד עם עשרות מנכ”לים, סמנכ”לים וראשי צוותים במגוון רחב של חברות בישראל. המטרה שלי, להכניס לתעשייה כמה שיותר בוגרי שיווק באינטרנט בכל רחבי הארץ. אני מרגיש סיפוק עצום מהצלחה של התלמידים. לא פחות מההצלחה של העסקים שאני מקדם באינטרנט.

חברות קודמות שעבדת בהן כשכיר: Ynet ו- Zap.
ביצעתי מגוון תפקידי ניהול לקוחות ושיווקתי מאות עסקים בשוק המקומי והבין לאומי. גם היום אני משווק חברות במדיה הדיגיטלית כעצמאי, מרצה במכללות וכנסים. נהנה לעבוד גם כיועץ עסקי.

כמה מילים על מכללת האקריו: חברת HackerU מתמחה בלימוד והשמה למקצועות ההייטק במגוון תחומים כגון: אבטחת מידע, בניית אתרים, פיתוח תוכנה ועוד. אני משווק קורס שיווק באינטרנט הגדול בישראל מבחינת כמות התלמידים והכיתות. אנחנו נמצאים ברמת גן מתחם הבורסה(סניף ראשי) וגם בצפון, חיפה לב המפרץ. מעל 6,000 תלמידים לומדים אצלנו כל שנה.

מה האתגר הגדול ביותר עבורך כמורה? חשוב לי להכין את התלמידים ליום “הגדול” לאחר סיום הלימודים, ראיון עבודה. לצורך זה, אנו עושים תרגולים רבים במהלך הקורסים. כמו כן, מגוון מבחנים והגשת מטלות. כעצמאי, האתגר לקדם לקוחות חדשים בתחומים שעדיין לא התעסקתי בהם. את המצטיינים ביותר אני לוקח לעבודה אצלי בחברה.

טיפ לקולגות מהתעשייה: להיות שקופים עם הלקוחות בכל מצב, לעמוד בלוחות זמנים ולעשות משהו שונה וייחודי.

מהלך שיווקי שלך שהצליח במיוחד: קידמתי רשת בתי ספר לנהיגה במרכז הארץ. נתתי תחזית ללקוח שצריך לחכות כחצי שנה עד שנה לפחות על מנת לקבל תוצאות איכותיות. כבר כעבור חודשיים שזהו זמן קצר, הייתה קפיצה משמעותית קדימה של האתר במנוע חיפוש גוגל בביטויים תחרותיים שהתחלתי לקדם.

צילום עצמי


מהלך שיווקי שלך שפחות הצליח:
עסק בתחום אופנה שאומנם קיבל חשיפה רבה והתקדם קדימה עדיין לא הצליח. אומנם הסיבה המקורית היתה תמחור יקר מדי של מוצרים באתר, אבל כמשווק שלא קובע מחירים עדיין הרגשתי בדיעבד שהייתי צריך לראות את התמונה בצורה יותר גלובאלית ואפילו לא לעשות שיווק אם הלקוח לא מוריד מחיר המוצרים באתר. זו טעות בתחילת הדרך שעדיין מציקה לי.

כמה הצעות לפרסום וקידום מכירות אתה מקבל בשבוע? בממוצע כ-20 הצעות. פעמים רבות מלבד עסקים שרוצים שיווק יש הצעות שונות לפרויקטים של אנשים מהתעשייה ושיתופי פעולה שאני תמיד מוכן ורוצה בשמחה לשמוע.

פירגון למתחרה בתחום שלך שעושה עבודת שיווק טובה: יש לי אפילו 3 והם דניאל זריהן, פבל ישראלסקי וכמובן עמית אדלר. מקדמים איכותיים ומקצועיים שעושים עבודה מעולה שנים רבות. הכי חשוב, חברים.

ההצעה הכי הזויה שקיבלת במסגרת התפקיד כמשווק: היה לקוח פוטנציאלי שהיה מוכן לקנות עבורי כרטיס טיסה וביקש להיפגש בחו”ל עם בעל עסק מסוים עוד באותו היום כי “העניין דחוף”. נראה לי מאוד מוזר ונעניתי להצעה בשלילה.

אם לא היה שיווק באינטרנט במה היית עובד? סביר להניח שהייתי עיתונאי או מנחה תוכנית טלוויזיה. כך גם הלימודים שלי באקדמיה עסקו סביב תקשורת ושיווק במדיה הדיגיטלית שאהבתי במיוחד.

היכן היית רוצה לראות את עצמך עוד כ- 5 שנים מהיום: יותר מהכל הייתי רוצה לראות את התלמידים שלי בכל משרד בישראל שעוסק בתחום. היום כולם רצים קדימה ומחפשים שינויים ואת “האתגר הבא”. אני את הייעוד שלי בחיים מצאתי ורק מגדיל מצד אחד את כמות התלמידים בקורס ומצד שני את מספר החברות שמזמינים ממני את שירותי השיווק השונים. האופציות לגבי העתיד הן רבות ואני מעדיף לא לספר את כל החלומות על מנת שיתגשמו.

עצה לחיים: תעזרו לכל מי שמבקש עזרה ולאלו שצריכים ומתביישים לבקש. כך תרגישו סיפוק ומשמעות לחיים.

צילום עצמי

גם אתם WeLead מעולם הפרסום?  לחצו כאן וצרו איתנו קשר