A password will be e-mailed to you.

מישהו להתכרבל איתו: הסדרות שיעשו לכם את החורף

מאת: WeLead | 26 בדצמבר 2016

אחח..אין כמו יום חורפי וסוער בחוץ, שמיכת חוף מפנקת וכוס תה ביד תוך צפייה מרתונית aka binging. הכנו במיוחד בשבילכם רשימה של הסדרות החדשות שעלו לאחרונה ושוות בדיקה. צפייה נעימה

השנים האחרונות הביאו עמן מהפכה באופן בו אנו צורכים טלוויזיה. לא עוד המתנה מלאת מתח לפרק חדש מדי שבוע אלה אגירה של כל הפרקים למועד מיוחד ואז צפייה מרתונית ומושחתת הידועה גם בכינויה: בינג’ינג. החורף זו העונה המושלמת לקיום פעילות מסוג זה. עונת הסתיו בארה”ב הביאה עמה עליות של סדרות חדשות רבות. חיכינו קצת כדי לראות איזו סדרה שווה, איזו סדרה שרדה את התחרות הקשה ועכשיו אנחנו יכולים לשתף את הידע שלנו אתכם. הפלוס: כל אחת מהסדרות האלה כבר צברה מספר פרקים:)

bull, רשת cbs

הסדרה הזו עוקבת באופן רופף אחר חייו של ד”ר פיל, הפסיכולוג המפורסם וכוכב הטלוויזיה שגם סייע לכתיבת התסריט של הסדרה . הסדרה עוקבת אחרי ד”ר בול (מייקל וות’רלי, “NCIS”), המשתמש במיטב הידע על ההתנהגות האנושית מכיר ומנתח את מערכת המשפט ומקים חברת ייעוץ משפחתי מצליחה. הסדרה זוכה להצלחה יפה בארה”ב. אנחנו ממליצים.

pitch, רשת fox

הסדרה המסקרנת הזאת עוקבת אחר שחקנית הבייסבול הראשונה שמשחקת בליגה הראשונה בקבוצה של גברים, ג’יני בייקר. על ג’יני לפרוץ מחסומים רבים לא רק אישה אלא גם אישה שחורה. צפו להרבה דרמה ומכשולים בדרכה כמו גם יחסים מעניינים עם חבריה לקבוצה. הדמות היא פיקטבית אמנם אבל עדיין מהווה צעד נועז עבור החברה האמריקאית ותרבות הספורט בכלל.

Designated Survivor, רשת ABC

קיפר סאת’רלנד חוזר לטלוויזיה עם סדרת מתח פוליטי שם הוא מככב בדמותו של טום קירקמן, חבר קבינט זוטר בממשל ארה”ב שמושבע לנשיא אחרי מתקפת טרור שמותירה אותו כחבר הקבינט היחידי ששרד. בינתיים הסדרה מצליחה ומסקרנת מאוד. שווה בדיקה לחובבי המתח ואלה שקיפר סאתרלנד זכור להם לטובה מ”24″.

 

.

לוק קייג’ (מארוול) , netflix

חובבי הקומיקס שביננו בטוח מכירים את השם לוק קייג’. עוד אחד מגיבורי העל של מי שכבר הפכה לתאגיד על, מארוול. הסדרה שהופקה עבור נטפליקס עוקבת אחר קורותיו של גיבור העל הניו יורקי, לאחר שניסוי שהשתבש העניק לו כוח על-אנושי ועור בלתי שביר, לוק קייג’ הופך לעבריין נמלט המנסה לשקם את חייו בהארלם ועתיד להתמודד עם עברו ולהלחם עבור עירו. כמו כל דבר שיצא ממארוול בשנים האחרונות אנחנו מריחים להיט.

ווסטוורלד, HBO

אם אתם גרים מתחת לסלע ועדיין לא שמעתם על אחת הסדרות הכי מדוברות העונה (יש שכבר הכתירו אותה כיורשת של משחקי הכס), אז ככה ווסטוורלד היא סדרת מד”ב המוגללת את קורותיו של פארק הרפתקאות עתידני, המדמה את חיי המערב הפרוע בעזרת אלפי רובוטים שנבנים למטרה הזו ומאכלסים את המקום. הפארק המושקע מכיל את כל הדימויים הנלווים למערב הפרוע קאבויים, קרבות, אכזריות ומיזוגניה. הסדרה נחשבת ללהיט ענק ומככבים בה שחקנים מהשורה הראשונה שבראשם אנתוני הופקינס הנהדר (שתיקת הכבשים) צפייה חובה!

timeless, רשת NBC

סדרת המסע בזמן הזאת עוקבת אחר הרפתקאותיהם של לוסי פרסטון- פרופ’ להיסטוריה, רופוס קרלין- מדען וויאט לוגאן- חייל. שלושתם נשלחים למשימה בעלת חשיבות לאומית-אנושית,  לעצור את גרסיה פליין מלשנות את תרחישי ההיסטוריה על ידי מסע בזמן. סדרה מושקעת מאוד ומסקרנת הכוללת קאסט מצודד. מה עוד צריך מסדרה?

ונסיים עם קומדיה מעניינת

speechless, רשת Abc

זוהי אחת הקומדיות היותר מדוברות העונה. ומה הפלא? מאחוריה עומד תסריטאי חברים, סקוט סילברי, הסדרה מבוססת על חיי משפחתו ומגוללת את קורותיה של משפחה אמריקנית שאחד מילדיה סובל מנכות. מיני דרייבר המועמדת לאוסקר מציגה כאן משחק מופתי כאמא לביאה הנלחמת על זכויותיו של בנה. מצחיק, מרגש ומעורר הזדהות.