A password will be e-mailed to you.

happy new year: כל אירועי הסילבסטר הכי חמים

מאת: WeLead | 27 בדצמבר 2016

יו יו! שנת 2016 מלאת התהפוכות הגיעה לסיומה וזה הזמן לקבל את שנת 2017 במחיאות כפיים. הערב הכי נוצץ של השנה מזמן שלל אירועים ופעילות. אז מה עושים בסילבסטר? מוזמנים להיכנס לרשימה המ-ל-א-ה שלנו של אירועי חגיגות השנה החדשה שיתרחשו בכל הארץ. שנה אזרחית שמחה מWeLead.

אז אחרי שכבר דאגנו ללוק מנצנץ וזוהר, עשינו החלטות והבענו משאלות לשנה האזרחית החדשה הגיע הזמן לחשוב כיצד  לציין את המאורע החד שנתי  החגיגי הזה. הערב מספק המון אפשרויות בילוי ובין אם תבחרו לבלות אותו בארוחה רומנטית מושחתת ובין אם תחליטו לחגוג במסיבה פרועה עד השעות הקטנות של הלילה צפוי לכם ערב חלומי. לנו רק נשאר לספור לאחור..10,9.8,7,6,5,4,3,2,1… מה יקרה בסוף הספירה? זה כבר תלוי בכם.

מסעדות:

הרבה מסעדות מציעות ארוחות חגיגיות לכבוד ערב השנה החדשה. תוכלו למצוא מגוון ארוחות טעימות ומבחר רב של מנות שף עשויות מחומרי גלם ייחודיים ויוקרתיים המוגשים לצד שתייה וקינוחים. ככה מתחילים את שנת 2017 עם טעם של עוד.

206 גריל בר המסעדה מציעה סעודת בשרים זוגית לרגל השנה האזרחית החדשה. הארוחה תוגש החל מהשעה 19:00 ותכלול: 2 מנות ראשונות לבחירה: סלט עשבים, קרפצ’יו בקר, כנפיים ברוטב צ’ילי, כרובית ברוטב קיסר ופרמזן, חומוס 206 קלאסי. 2 מנות עיקריות לבחירה מהתפריט המגוון. קינוח זוגי 2 כוסות יין או בירה. מחיר לארוחה זוגית – 206 שקלים, השחם 30, פתח תקווה.

צילום: 206 גריל בר

צילום: אפיק גבאי

קבוצת המסעדות “אנגוס – הקבוצה אשר השיקה לאחרונה מתחם מסעדות בתל אביב, חוגגת את השנה האזרחית החדשה ומציעה תפריט סגור וייחודי על טהרת הבשר, המכיל 6 נתחי בשר שונים בשיטות בישול שונות כמו צליה או יישון. התפריט יוצע בכלל מסעדות הקבוצה ברחבי הארץ (תל-אביב, חיפה, דיר אל-אסאד, עין המפרץ וצומת מגדל) ויהיה מורכב ממגוון של מנות ראשונות, מנות ביניים מנה עיקרית, קינוחים ואלכוהול רב. הארוחה תחל בשעה 21:00, עד השעות הקטנות של הלילה. מחיר לסועד בארוחה זוגית הינו 325 ש”ח. בין המנות בתפריט ערב השנה החדשה: טלה באחו- סלט אספרגוס ופרוסות טלה, מרק ברזואלה- מרק קרם כרובית עם ברזואלה עגל, פורטר האוס (700 גרם)- סינטה ופילה על העצם, ספריבס טלה (900 גרם)- חזה טלה על העצם בתערובת תבלינים חורפית.

צילום: מתוך עמוד הפייסבוק

צילום: מתוך עמוד הפייסבוק

מסעדת אואזיס בניצוחה של השפית רימה אולברה, המסעדה אואזיס חוגגת את ערב השנה האזרחית החדשה בארוחת סילבסטר ייחודית המשלבת אוצרות מן הים ומן היבשה בשילוב חומרי גלם משובחים מהארץ ומהעולם. במוצ”ש, 31 בדצמבר 2016, תציע המסעדה תפריט א-לה-קרט מיוחד אותו תלווה שמפנייה בכוסות ובבקבוקים לצד קוקטיילים מיוחדים. טווח מחירי המנות נעים בין 50-150 ₪ למנה. בין המנות המוצעות : “אוייסטרים “פרל בלאנש” וגרניטה של בלאדי מרי. טרטר בקר בנגקוק סטייל עם נאם-פלה, פניני טפיוקה, בזיליקום תאילנדי, בצלצלי שאלוטס וטפיוקה צ’יפס. אואזיס החדשה. מונטיפיורי 17, תל אביב. טלפון: 03-6206022.

תמונה באדיבות מסעדת אואזיס

תמונה באדיבות מסעדת אואזיס

מסעדת אסיה מוניקה בהוד השרון עושה כבוד לשנה החדשה ומציעה ארוחת טעימות מהמטבח של צפון סין בהובלתו של השף דניאל זך והשף צ’אנג, מחווה למטבח של צפון סין משם צ’אנג מגיע – שאנדונג, האזור הקולינרי המשפיע ביותר על כל סין. מטבח שמתאפיין בטיגון קצר, רטבים מדוייקים, שפע ירקות, תירס, בוטנים ועוד. הארוחה תפתח בכוס קאווה ובינג – לחם סיני ממולא. לאחר מכן יוגשו למרכז השולחן 8 מנות שונות, ביניהן: טלה, דג סיני חריף, ירקות סיניים, כופתאות שעועית אדומה ושומשום ועוד. הארוחה תוגש החל מ-19:30 בערב בתפריט טעימות מיוחד. הזמנת מקומות מראש.  מינימום הזמנה לסועד 150 שקל. מתחם שרונים, הרקון 2 הוד השרון. טלפון: 09-7465353.

צילום: אסיה מוניקה

צילום: אסיה מוניקה

מלון קרלטון תל אביב פותח את השנה האזרחית החדשה בארוחת טעימות חגיגית של המנות המובחרות ממסעדת “כתית” של השף מאיר אדוני, שנסגרה בחודש שעבר לאחר 15 פעילות. במוצאי שבת, 31 בדצמבר, ערב השנה האזרחית החדשה ונר שמיני של חנוכה, יגישו בשתי המסעדות הכשרות במלון קרלטון, “בלו סקיי” ו”לומינה”, תפריטי טעימות חגיגיים שנבנו במיוחד על ידי השף מאיר אדוני. כל תפריט כולל ארוחת טעימות בת שש מנות אשר יוגשו לכל סועד יחד עם שתייה קלה וחמה. ארוחת הטעימות כוללת מנות מיתולוגיות ממסעדת “כתית”, כמו קליפת ביצה ממולאת בפורל מעושן קרם אפונה ודוק זהב, מוסר ים אפוי במלח עם ריזוטו דגנים מלאים, והקינוח הקלאסי של מסעדת כתית ״אדמה” ב”בלוסקיי”. במסעדת “לומינה” יוגשו בין היתר, קליפת ביצה עם כבד אווז ראגו פטריות בר ומקדמיה, טרטר עגלה עם קוניאק וחלמון נא, צלע טלה בפחמי הדרים וקרם חציל מעושן. “לומינה”: 420 שקלים לסועד. טלפון: 03-5201828. “בלו סקיי”: 550 שקלים לסועד. טלפון: 03-5201830. רחוב אליעזר פרי 10, ת”א.

צילום: דן פרץ

צילום: דן פרץ

 

ג’קו מאכלי ים  אפי אלאלוף, מנהלה המיתולוגי של מסעדת ג’קו מאכלי ים, מתכנן לכם, ב- 31/12 חגיגת סילבסטר מעולם אחר, בהשראת טברנה יוונית שתיזכר לשנים. המסעדה תלבש חג ותהיה מקושטת באווירת הסילבסטר, תארח את הזמר היווני לאונידס ולהקתו עם מוזיקה יוונית שתנעים את האווירה ותעשה הרבה שמח. בדיוק בחצות הליל, תוגש לכל הסועדים שמפניה תוססת על חשבון הבית.  כמיטב המסורת יוגשו מבחר סלטים כגון קציפת חציל עם גבינת פטה כבשים, איקרה, דג מלוח, עלי גפן, כרובית בטחינה, מטבוחה ועוד בתוספת לחם הבית. מנות דגים מגוונות, היצע רחב של פירות ים, כולל מנות תמנון ייחודיות וקינוחים תוצרת הבית. לצד תפריט יינות ואלכוהול עשיר. הזמנת מקומות מראש. מינימום הזמנה לסועד 200 שקל. אזור התעשייה רמת השרון, רחוב החרש 8, טלפון: 03-566-1234.

צילום אפיק גבאי

צילום אפיק גבאי

מלון אמריקן קולוני מזמין את הקהל הרחב לחגוג את ערב השנה החדשה בארוחת גורמה בת 7 מנות ומסיבה אל תוך שנת 2017 בתפאורת חו”ל מושלמת במרחק נגיעה מהבית. קישוטי החג המסורתיים נתלו ברחבי המלון, עצי אשוח ענקיים ומהודרים הוצבו במקומות שונים במלון ואווירת החג משתלטת מיד על המבקרים והאורחים. ב-31 לדצמבר תתקיים ארוחת השנה החדשה במסעדת ‘ערבסק’ המפורסמת של המלון. בתפריט הארוחה שבע מנות גורמה של שף המלון, דיויד דידס, המשלב בין מנות אירופאיות קלאסיות למטבח ערבי מזרח התיכוני. כוסות שמפניה יחולקו לסועדים ולאחר הארוחה תערך מסיבה עם DJ אל תוך שנת 2017. בתפריט הארוחה: ‘אמוז בוש’ – טרטר בסגנון ירושלמי, בורגול וטחינה, כבד אווז בצ’אטני תמרים, תפוזים ואניס ועוד. החל משעה 19:00, בעלות 780 ₪ לסועד. להזמנות ניתן לפנות בטלפון: 02-6279777, רח’ לואי ונסן 1, ירושלים.

צילום: מיקלה בורסטו עוזיאל

צילום: מיקלה בורסטו עוזיאל

מיקלה בורסטו עוזיאל

צילום: מיקלה בורסטו עוזיאל

מסעדת פסטו החיפאית מציעה ארוחה איטלקית חגיגית לכבוד השנה החדשה במחיר אטרקטיבי של 320 שקלים לזוג. הארוחה כוללת 2 כוסות יין לבחירה, 2 מנות ראשונות, 2 מנות עיקריות וקינוח זוגי לבחירה מתוך תפריט מיוחד. בין המנות המוגשות קרפצ’יו עגל, פטה כבד עוף, פילה סלומון במירנדת סילאן ועוד. שד’ מוריה 29, חיפה. להזמנת מקומות: 04-8667722.

צילום: מסעדת פסטו

צילום: מסעדת פסטו

דניאלה ביסטרו בשכונה -תקבל את השנה האזרחית החדשה באווירה רומנטית, הכוללת בין היתר, תפריט ייחודי שהוכן לכבוד הערב, עיצוב המסעדה, ‘פלייליסט’ איכותי שיתנגן ברקע ועוד הפתעות שמחכות לסועדים. בין המנות הראשונות יוגשו “טטאקי” – פילה בקר צרוב במעטפת פלפל שחור וטוגראשי ברוטב אסיאתי, סלט “כל העגבניות” – סלט של כל העגבניות עם שמן זית, עלי זעתר טריים וגבינת המאירי, פטה כבד, פליטים של אנשובי – בשמן זית, עגבנייה טרייה סחוטה, פלפל צ’ילי חריף וכף שמנת חמוצה, וסלק בתנור עם חומץ בלסמי, גבינה כחולה ואגוזי מלך. המנות העיקריות יכללו, סלט קיסר, פילה סלמון ברוטב חמאת מרווה, המבורגר ברוטב דמיגלאס ומעליו פטריית פורטובלו גדולה וטורטליני דלעת ובטטה.  ואם זה לא מספיק אז לכבוד הערב, הביסטרו יעוצב בצורה מיוחדת ויבטיח אווירה רומנטית ושלווה לסועדים.  להזמנת מקומות, יש לתאם מראש: 03-7575477. מעבר יבוק 5 (פינת נחלת יצחק) תל אביב.

באדיבות "דניאלה ביסטרו בשכונה".

באדיבות “דניאלה ביסטרו בשכונה”.

מסעדת ננוצ’קה תיפתח את השנה האזרחית החדשה עם תפריט מיוחד.
הסועדים יתכבדו בלחם “נוודים” גרוזיני – “לבש” עם ארבעה מטבלים, בקבוק אלכוהול לבחירה, יין או קאווה, ומים מינרליים גיאורגיים – “בורג’ומי” שזכו בפרסים עולמיים.
בין המנות הראשונות יוצעו “סלט סילבסטר” המורכב מערמונים, רימונים, צנוברים וירוקים אקזוטיים, “אצבעות עונג” – גלילי קישוא במילוי גבינה ברוטב אדום מוגש עם ברוסקטות. כדורי גבינת טופו ושקדים על מצע פסטו קשיו, מרק ארטישוק ירושלמי עם זעפרן גרוזיני, ואספרגוס צרוב בפלנצ’ה עם שקדים קלויים, מלח ולימון.
המנות העיקריות יכללו חינקלי פטריות כמהין, החריימה של ננוצ’קה, קציצות מנגולד על אורז פרא, קדירת ירקות שורש, וחצ’פורי אימרולי בליווי סלט נענע וזוקיני צעיר. כל סועד יבחר לעצמו מנה ראשונה ומנה עיקרית, בנוסף לכל זוג סועדים תוגש צלחת קינוחים מגוונת ומפתיעה. לקראת חצות, בסמוך לספירה לאחור, תחל מסיבת הסילבסטר המסורתית של ננוצ’קה שתימשך אל תוך הלילה.  מחיר לסועד: 250 שקלים להזמנת מקומות, יש לתאם מראש: 03-5162254. לילינבלום 30 תל אביב.

באדיבות "מסעדת ננוצ'קה".

באדיבות “מסעדת ננוצ’קה”.

מלגו ומלבר מסעדת השפים בניצוחם של השפים מוטי טיטמן ואור מיכאלי, חוגגת את השנה האזרחית החדשה 2017 ומציעה תפריט מיוחד. התפריט כולל מגוון מנות עם פירות ים, דגים ובשר. הארוחה תחל בשעה 18:00 ועד השעות הקטנות של הלילה. בנוסף, במסעדה יציעו תפריט פלייט עם 3 כוסות יין מ-3 בקבוקים שונים, בנוסף לתפריט קוקטיילים אשר הותאם במיוחד לאירוע. בין המנות בתפריט ערב השנה החדשה: סשימי דג ים וסלק שרוף- אנדיב סגול, קרם פרש וחזרת לבנה מגורדת, סקאלופ וצדפות וונגולי קרם כרובית וחמאה שרופה תוכלו למצוא גם קוקטיילים מרהיבים למשל, גארדן- ג’ין בומביי, ליקר סן ז’רמן, סחיטת לימון וג’ינג’ר אייל. מחירי המנות מתחילים ב50 שקלים. טלפון  03-631-4214רוטשילד 142, תל אביב.

באדיבות מלגו ומלבר

באדיבות מלגו ומלבר

מופעי סטנד אפ

ערבי סטנד אפ בערב הסילבסטר הפכו זה מכבר למסורת. מה גם שאומרים שהאופן בן תבלה את ערב השנה החדשה מכתיב כיצד תראה השנה החדשה שלך. לצחוק נשמע כמו אחלה סיפתח לשנה. ואכן, הערב האחרון לשנת 2016 מזמן לנו שלל הופעות סטנד אפ של קומיקאים מהשורה הראשונה בכל רחבי הארץ. המלצה שלנו: חפשו את המופעים בהם מופיע יותר מבדרן אחד. שווה!

בית החייל בת”א מציע שתי הופעות סטנד-אפ מטורפות לכבוד הסילבסטר. שלישיית מה קשור יעלו ב21:00, מאוחר יותר יעלה קובי מימון ההורס (23:00). בית החייל ויצמן 60, תל אביב. *ההופעות הן בנפרד.

צילום: עמוד פייסבוק "מה קשור"

צילום: עמוד פייסבוק “מה קשור”

מועדון הזואה קומדי בר יקיים בערב הסילבסטר שעתיים של סטנד אפ ונונסנס בכיף, עם אמני הבית של הקומדי בר. 23:30, אבן גבירול 26 פינת דניאל פריש 1, ת”א.

מועדון הסטנד אפ פקטורי יקיים בליל הסילבסטר מרתון סטנדאפ היסטרי סילבסטר 2017 בסטנדאפ פקטורי, שעה: 23:00. סטנד אפ פקטורי, רחוב שביל המרץ 5, ת”א.

אל בית ציוני אמריקה יגיע שחר חסון. אם לא ראיתם את חסון בהופעה זאת ההזדמנות. הבנאדם הוא חיית במה שמאלתר וממציא בין רגע דמויות. 23:55 בית ציוני אמריקה, רח’ אבן גבירול 26, תל אביב.

בתיאטרון היהלום ברמת גן תוכלו לראות את אודי כגן  “משיח” בשבילכם בשתי הופעות סילבסטר מיוחדות. הופעה ראשונה: 21:00, הופעה שנייה: 23:00: תיאטרון היהלום רחוב היצירה 3, רמת גן.

היכל העיר הרצליה- הרכב הדראג ההורס “פאות קדושות”, מגיע בליל הסילבסטר להרצליה. ארבע יפהפיות גבוהות (בגלל העקבים), בלונדיניות (בגלל הפאות) וחטובות (בגלל המחוכים), ובלי להניד ריס מלאכותי, הן שוחטות כמה פרות קדושות, צוחקות על עצמן ועל כל מה שעומד בדרכן במופע ייחודי, המגולל את מאורעות הזמר העברי על שלל הדמויות שעיצבו אותו, מאז קום המדינה ועד לערב המופע.  21:00, היכל העיר, בן גוריון 5, הרצליה.

צילום עמוד פייסבוק: פאות קדושות

צילום עמוד פייסבוק: פאות קדושות

מועדון הביט יונתן ברק העוקצני מגיע  לעשות סילבסטר במועדון הביט החיפאי (21:00) בנוסף על הבמה יופיע גם הסטנדאפיסט גיורא זינגר (23:30).  שד’ הנשיא 124, חיפה.
מרכז קריגר – מציג את המופע “מבשלים זוגיות“.  מדובר במופע בידור אינטראקטיבי שעוסק בדרמה המתוקה-מרירה של חיי-זוגיות. במרכזו ניצב שף זועם בשיאו של משבר זוגי, אשר מסתייע בעזרתן של עורכת דין לענייני משפחה ומאמנת זוגית שמדריכות אותו החוצה מן המשבר. גלית צור עו”ד לענייני משפחה ומגשרת, שדר הרדיו, הסטנדאפיסט והשף יוסי פרץ ארי והקאוצ’רית, מאמנת זוגית ועיתונאית סימי אקשוטי יעשו לכם ערב סילבסטר בלתי נשכח. באי המופע יהנו גם מכוס יין במתנה. מרכז קריגר, רח’ אליהו חכים 6, חיפה.

מבשלים זוגיות

צילום: ערן לביא

המשכן לאומניות הבמה בבאר שבע מופע סילבסטר 2016 חד פעמי במשכן לאמנויות הבמה בבאר שבע בראשיתו של שלומי קוריאט שיארח את בן בן ברוך. בשעה 23:00 משכן לאמנויות הבמה בבאר שבע, שד’ רגר 41, באר שבע.

הופעות:

עוד דרך מעולה לפתוח את השנה היא בהופעת מוזיקה של האמן האהוב עליך. מיטב אומני הארץ מציעים הופעות מיוחדות, חלקן אקוסטיות ומרגשות וחלקן בועטות ומחשמלות.. כל אחד והטעם שלו. ישנן הופעות המשלבות גם מסיבות או ארוחה קלה וכדאי לבחון גם את האופציה הזו. הלוואי ששנת 2017 תיתן בראש כמו הזמרים האלה.

יהודה פוליקר עם וייב יווני ושירים שהם כבר קלאסיקות-  בארבי תל אביב, 20:30.

אמיר דדון איזה שיר יותר מתאים לפתוח איתו את השנה מאשר “לבחור נכון” אמיר דדון בלייב זו בהחלט בחירה נכונה. זאפה תל אביב, 22:30.

שלום חנוך – אגדת רוקנרול עם להיטים בלתי נגמרים מה עוד אפשר להוסיף? זאפה הרצליה, 21:30.

דודו טסה – “לאן תקחי אותי היום?” להופעה של דודו טסה תהיה תשובה מעולה! הופעה מרגשת ומחוספסת באותה נשמה. גריי יהוד, 22:00.

שלומי סרנגה הופה! שלומי סרנגה בהופעה אנרגטית. תרגישו טברנה . יול כפר סבא, 22:00.

שלומי שבן האיש והפסנתר. רק בחייאת אל תדברו על אריק. מלון אלמא, זיכרון יעקב. 22:30.

בלקן ביט בוקס ואי ואי כמה שמח הולך להיות שם! כולם הולכים לקפוץ עמוק לשנת 2017. מילה שלנו יהיה לוהט! זאפה חיפה, 22:30.

בלקן ביט בוקס בזאפה

מסיבות

והאופציה הכי קלישאתית אבל לא פחות שווה, מסיבה! לכו לחגוג את סוף השנה ואת תחילתה של שנה חדשה במסיבות ונשפים מטורפים עד שעות הבוקר. המועדונים והברים מציעים הפקות מפציצות עם המון פינוקים והפתעות. הטיפ האישי שלנו, תשתדלו להקדים קצת, זה ממש לא מגניב לחכות בחוץ בתור או לגלות שאיו מקום ולבלות את רגעיה הראשונים של השנה על המדרכה. עוד טיפ: מכירה מוקדמת! קניית כרטיסים מראש תחסוך לכם הרבה כסף וגם כאב ראש בקבוצות הוואטסאפ בסגנון של “אז מה עושים היום?”.

נשף השנה החדשה של בראון הוטלס  NYE 2017 Double Party! כרטיס אחד, שני מלונות, שישה דיג’ייז והופעות חיות. קבוצת ‘בראון הוטלס’ מזמינה אתכם למסיבת השנה לכבוד השנה החדשה. המסיבה תתקיים בשני מוקדים בו זמנית: מלון בראון TLV ומלון פוליהאוס החדש, הממוקמים במרחק של 5 דקות הליכה זה מזה באופן שיאפשר PARTY HOPPING מושלם ללא עלות נוספת. במסיבות תוכלו ליהנות מהופעה של די.ג’ייז שונים, הופעות חיות ואלכוהול ואוכל הכלולים במחיר הכרטיס. מחיר כרטיס הכניסה: 300 שקלים במכירה מוקדמת: 275 שקלים בואו להתחיל את שנת 2017 במסיבה הכי חמה בעיר! פתיחת דלתות: 20:00. כתובת: קלישר 25 / נחלת בנימין 1 ת”א.

 

נשף סילבסטר פוליהאוס ומלון בראון

צילום: בראון הוטלס

Lost Panda על העמדה דיג’יי נדב ציון שיסגור לנו את השנה בבום. לוסט פנדה – אבן גבירול 76, ת”א. מי שיקדים ויגיע ב- 21:00 יהנה ממחיר כניסה מוזל של 30 שקל לאחר מכן המחיר יעלה.
אברהם הוסטל תל אביב לכבוד השנה החדשה אברהם דאג להעמיד לנו סט מטורף של דיג’ייז מאשה, רוני עמיתי (ליין ה”דוב גומי”), עדי שבת ואנה הלטה (הבלוק). צ’ייסר ראשון חינם לכולם ומשקה על הבית למקדימים בנוסף תתקיים הגרלה מיוחדת עם פרסים שווים. החל מהשעה 21:00, לבונטין 21. תל אביב. 30 שקלים במכירה מוקדמת.

הבירגרדן בראשון לציון – מזמין אתכם לעשות את הספירה לאחור בגינה הכי שמחה בעיר ולקבל את השנה החדשה בהרמת לחיים המונית ונשיקת חצות המסורתית לצד ברזי הבירה המגוונים. יש להזמין מקומות מראש. 058-711-5571. החל מהשעה 20:0, רוטשילד 83, ראשון לציון. הכניסה חופשית.

פונדק הדב החיפאי מארגן ערב סילבסטר מעלף חושים. עם שני דיג’יי’ס  שאחראים על האווירה, מנות שף מיוחדות ועוד המון המון פינוקים. שד’ הנשיא 135, חיפה. להזמנת מקומות: 04-8381703


מופע ציפורל’ה באוניברסיטה ולאחר מכן מסיבה בדופלקס אגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת ת”א ארגנה את פתיחת השנה האזרחית עם הופעה של אנסמבל ציפורל’ה שיציגו את מופע התיאטרון הייחודי שלהם “עקיצה טבעית”. משם תהיה הסעה מסודרת למועדון הדופלקס למסיבה בהובלתו של דיג’יי איתי גאלו. אנסמבל ציפורל’ה באודיטוריום סמורלש – אוניברסיטת תל אביב, שער 4, המסיבה בדופלקס – הרב ש”ך 12. פתיחת דלתות להופעה ב-20:00, תחילת מסיבה ב-22:30. הנחות לסטודנטים ומחזיקי כרטיס tau  למידע נוסף>> https://goo.gl/28HxRv

עקיצה טבעית. צילום: אתר אנסמבל ציפורל’ה

פופ רינג פותחים את שנה 2017 במסיבת סילבסטר מ-פ-ח-י-ד-ה במועדון התיאטרון – על העמדה די ג’יי גיא לנץ בסט פופ מטורף שיימשך לאורך כל הלילה. בבר מחירי אלכוהול מוזלים לצד שאר פינוקים והפתעות. מועדון התיאטרון – שדרות ירושלים 10, יפו החל מ-22:30. 70 שקלים במכירה מוקדמת וברשימות, 80 שקלים בכניסה.

רדיו  EPGB בספיישל היפ הופ – על העמדה מושיק התותח לצד ג’וסיסאפ שיתפרעו עם הבאסים וירימו את המצב רוח. רדיו EPGB – שד”ל 7.  פתיחת שערים החל מ-22:0. כניסה חופשית.

צילום: עמוד פייסבוק רדיו E.P.G.B

צילום: עמוד פייסבוק רדיו E.P.G.B

פאב התחנה ברחובות פותח שנה עם ליין המוצ”ש “לא בוכרא”. קישוטים ווויב של כריסמס, בחצות קונפטי מטורף, בבר: בירה/קאווה ב-21 שקלים בלבד עד השעה 23:00. איפה: פאב התחנה – פרופ’ הלל וחנן אופנהיימר 22, רחובות. החל מ- 20:30. 30 שקלים.

בעשן הזמן יקיימו כמיטב המסורת את מסיבת הסילבסטר השחור. דיג’יי רוזי תפתח את הערב, אלון פיקסלר ינגן היפ הופ בועט ושלל ביטים גרוביים; אפרת ירדאי תפגיז עם אולד סקול ויֶפֶת יערבב וישתולל על העמדה. עשן הזמן – אנילביץ’ 17, באר שבע. מתי: החל מ- 22:00. עלות: 30 שקלים.
אוליבר טוויסט בשיתוף ליין הרגאטון הירושלמי מציבים על העמדה את דיג’יי שימי גרין (החתול והכלב) שיקפיץ אותנו אל תוך 2017. אוליבר טוויסט – הנביאים 59, ירושלים. פתיחת שערים החל מ-23:00. עד 00:30 –  50 שקלים לבנות ו-60 שקלים לבנים. לאחר מכן 60 שקלים לבנות ו-70 שקלים לבנים.

מועדון הקומפלקס בבית מעריב מפגיז עם הפקת סילבסטר מטורפת בניחוח לטיני. בתוכנית: ארבע רחבות ריקודים של סגנונות שונים, הדרכה לפני אה ושמפניה חופשי. בית מעריב – קרליבך 2. ת”א. ההדרכות יחלו ב-21:30, ב-22:30 תתחיל המסיבה. עלות כניסה: 50 שקלים.
אברהם הוסטל הירושלמי מפרגן גם הוא במסיבת סילבסטר שווה! מסיבת אוזניות עם די ג’יי בלבוסטה על הביט ולא פחות חשוב: שמפניה חינם לכולם עד חצות . אברהם הוסטל – הנביאים 67, ירושלים.  החל מ- 20:30. 20 שקלים בהרשמה מראש; 30 שקלים ביום האירוע. לכרטיסים: http://www.eventer.co.il/1newyear


אם אתם גם מובילי דעה, קובעי טרנדים, יודעים מה נכון, מה נחשב, מה כדאי וגם מה לא, זה הזמן להצטרף לקהילת המשפיענים הגדולה והאיכותית בישראל, להרשמה לחצו כאן.