A password will be e-mailed to you.

איך תהפכו לכוכבי רשת?

מאת: WeLead | 2 בינואר 2017

תמיד רציתם להיות WeLead? יש לכם מסר שאתם רוצים להעביר? יש לכם לייף סטייל ושיק שכולם צריכים לראות? תמיד חלמתם להיות כוכבים? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להפוך לכוכבי רשת.

 

רוצים גם להיות WeLead?  הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להפוך לכוכבי רשת.

 

מצאו את הקול שלכם

יש מאות מיליוני אנשים ברשת, נסו לחפש את הייחוד שלכם. קודם כל בקשר לאישיותכם אם זה באופן בו אתם מתנסחים, נראים, חושבים, איזה מין סגנון יש לכם? לאחר מכן חשוב לברר לאיזו נישה אתם יכולים לתרום? האם אתם בקטע של אוכל? פוליטיקה? אולי אופנה, ספורט או סתם בקטע של לייף סטייל? תנסו להביא מעולמכם תוך שיתוף כנה של חוותיכם כך שאנשים יתחברו אליכם.

עקביות 

זה חלק קצת טריקי.. כי פרסום יתר של פוסטים ותמונות יכול להביא למיאוס. בשלב זה כדאי לעשות ניסוי ותהייה ולבחון מהו קצב ההעלאה המתאים לכם, וגם מהו הזמן שבו יש הכי הרבה “תנועה” ברשת. לאחר שמצאתם את הקצב הנכון והמתאים לכם ולאורח חייכם חשוב להפגין מחויבות ולהתייחס לעצמכם כאל מעין “עיתון” שנדרש לפרסם בתדירות מסוימת. מדובר בשלב חשוב בעיקר אם אתם מבקשים שאנשים יעקבו אחריכם, יעשו subscribe (הירשם כמנוי אם תרצו.. אנחנו עובדים על למצוא לזה תחליף ראוי בעברית) או יירשמו לעדכונים שלכם.

dragon fruit is the vetements of produce, no?

A photo posted by Gretchen Röehrs (@groehrs) on

מעורבות

אולי החלק החשוב ביותר. עולם הסושיאל מדיה הוא לא רחוב חד סטרי כמו הטלוויזיה או העיתון, זהו ממד שיחתי ולכן חשוב להקנות לערוץ שלכם תחושה כזו. קודם כל על ידי הכרה בעוקבים שלכם. תגיבו, תיזמו עמם שיחה תעשו להם לייק, תציינו כאלה נבחרים בסרטונים הבאים שלכם. תשאלו אותם שאלות, תתייעצו איתם ותשלבו אותם בתכנים שלכם. כל אלה יבטיחו מעורבות גבוהה גם מצידם וזה בעצם מה שאתם מחפשים, מעורבות ולא רק מספרים.

הצטרפו לWeLead באינסטגרם, לחצו כאן >>

הקדישו זמן לעוקבים שלכם. צילום: shutterstock

הקדישו זמן לעוקבים שלכם. צילום: shutterstock

שיתופי פעולה 

עוד דרך נהדרת להגדיל את הטראפיק שלכם היא באמצעות שיתופי פעולה. האם אתם מכירים אדם שהוא כבר כוכב רשת או סלב תנסו להיעזר בו. למשל להצטלם איתו או אולי ליצור סרטון משותף, שהוא יתייג אותך, ליצור פעילות משותפת ועוד. הרי בשביל מה יש חברים?

¡Menciona a tu BFF que te debe una pijamada! ?✨☄? #sleepover #pijamada #friends #bff

A photo posted by Revista Tú México (@revistatumexico) on

השקעה בתוכן

אל תעלו תמונה מזדמנת ותצפו שהיא תהפוך ללהיט, כוכבי אינסטגרם, פייסבוק ויוטיוב משקיעים זמן ומחשבה בתוכן שהם מעלים. אם זה בעיצוב הויזואלי של התמונה, האיכות שלה ובין אם בנושא הסרטון האחרון שלהם ואופן עריכתו. השתדלו להשקיע מחשבה בהיבטים אלו תוך שאתם מקפידים על עקביות גם מהבחינה הזו, תמצאו לכם לוק וסגנון מסויים שאיתו תרצו להיות מזוהים, זה בעצם המיתוג שלכם.

תגיות

השתדלו להשתמש בתגיות פופאלריות שייחברו את ההעלאות שלכם לציבור רחב יותר. תגיות כמו:   tbt ׁׁׁׁׁ, #love #TagsForLikes# חשוב גם להשתמש בתגיות שקשורת לעולם התוכן שלכם אם זה אוכל למשל: food #new_dish, #pizza# #WeLead ועוד. תגיות זו גם דרך נהדרת לערב את העוקבים שלכם למשל על ידי לבקש מהם שיעלו תמונות שלהם בשימוש תגית מסוימת.

תהיו פעילים

ולסיום, תהיו פעילים ברשת החברתית, תגיבו לאחרים, תעשו לייקים ותשתפו, הצטרפו לקבוצות כל אלה יעוררו את תשומת הלב של חברים אחרים ברשת שאולי יבחרו לעקוב אחריכם בעקבות תגובה מצחיקה שכתבתם לפוסט. או שסתם התרשמו מהתמונה שלכם.

צילום: shutterstock

צילום: shutterstock


אם אתם גם מובילי דעה, קובעי טרנדים, יודעים מה נכון, מה נחשב, מה כדאי וגם מה לא, זה הזמן להצטרף לקהילת המשפיענים הגדולה והאיכותית בישראל, להרשמה לחצו כאן.