A password will be e-mailed to you.

מצעד הפדיחות של הסלבס על הבמה

מאת: WeLead | 2 בינואר 2017

ההופעה המביכה של מריה קארי בטיימס סקוור בערב השנה החדשה היא לא תקדים, והרבה מפורסמים מהשורה הראשונה מצאו את עצמם בסיטואציות מפדחות על הבמה. בואו להיזכר איתנו.

צריך לפתוח את השנה בצחוק, ואין דרך טוב מאשר לצחוק על זמרים שפישלו על הבמה. יש משהו בלראות זמרים שמרוויחים מילוני דולרים (וגם נראים ככה!) שהופך אותם לאנושיים יותר וגורם לנו להרגיש יותר טוב עם עצמנו. אז הנה הסלבס שעשו פדיחות מול קהל חי.

ואם לא ראיתם זאת מריה מתבלבלת במילים ומפסיקה את ההופעה באמצע:

 

מקום עשירי: עדן בן זקן כותבת את מילות ההמנון על ידיה
נציגה מקומית! (ולא היחידה ברשימה) , טוב נו, זו לא בדיוק פדיחה שקרתה על הבמה אבל עדשת המצלמה כן קלטתה את המילים של ההמנון!! כתובות על ידה של הזמרת, די מביך. על השליף עלו גולשי רשת מסורים שטרחו גם להפיץ תמונת מסך. יכול להיות שזה אולי היה רעיון טוב..ועל כך תעיד נציגה אחרת במצעד הזה שהתבלבלה במילות ההמנון הלאומי.

התמונה שרצה ברשת

התמונה שרצה ברשת. צילום מסך מתוך המשחק ששודר בערוץ 11

מקום תשיעי: אריאנה גרנדה נפגעת מכנף של דוגמנית בתצוגת אופנה של ויקטוריה סיקרט.

התצוגה השנתית של ויקטוריה סיקרט נחשבת גם היא לאירוע טלוויזיוני אדיר, הזמרת הצעירה שהופיעה על הבמה לא הפנימה את הסיכון המקצועי כאשר נפגעה בפניה מכנף של דוגמנית שחלפה עליה בדרכה. הפדיחה לא הייתה כזו גדולה לא ממים שצצו ברשת כמו פטריות אחרי הגשם.

הבעת הפנים הזאת היא הכל

הבעת הפנים הזאת היא הכל. צילום מסך מהתצוגה ששודרה ברשת cbs

מקום שמיני: לביונסה נתקע השיער במאוורר באמצע הופעה

רואים? קווין B היא בדיוק כמונו וגם היא יכולה להיקלע לסיטואציות לא נעימות..טוב נו בסדר נמשיך לשקר לעצמנו. הזמרת ירדה לכיוון הקהל שלפתע השיער שלה נשאב למאוורר שהיה מאחור, ביונסה שלנו היא מקצוענית והמשיכה לשיר על אף הכאב בעוד עובד במה משחרר לה את השיער. על זה נאמר bad hair day.

 

 

מקום שביעי: ליידי גאגא נופלת על הבמה..הרבה!

טוב נו זה לא כזה מפציע לאור העקבים ההזויים איתם היא מתרוצצת אבל זה עדיין די משעשע אולי היא קלאמזי מטבעה maybe she was born this way

 

מקום שישי: ג’סטין ביבר נופל מהבמה באמצע הופעה 2016

לג’סטין ביבר בהחלט הייתה שנה נהדרת במוזיקה ואיזה כיף שהוא גם בא לבקר אותנו בקרוב אבל עדיין קשה לשכוח את הנפילה המשעשעת הזו.ההתעסקות שלו בבגדים וההליכה האדישה בתוספת נפילה דרמטית רק מעצימים את האפקט הקומי.

 

מקום חמישי: קרן פלס נופלת בטקס הדלקת המשואות 2011

עוד נציגה מקומית טקס הדלקת המשואות הוא אחד מהאירועים הממלכתיים הגדולים של כל שנה. קרן החביבה מצאה את עצמה מחליקה לעיני אומה שלמה. אופס.

 

מקום רביעי: ג’סטין ביבר מקיא על הבמה

עוד מועמדות לג’סטין, תסלחו לנו על התמונות. בעת הופעה בשנת 2012 ג’סטין שלנו לא חש בטוב והקיא באמצע הופעה..על הבמה.מול כולם! זה לא היה כזה נורא ללא הקלטת הפליי בק  לא הייתה ממשיכה ברקע.

מקום שלישי: כריסטינה אגילרה שוכחת את המילים להמנון באמצע הופעת הסופרבול 2011

אירוע הסופרבול הוא בין האירועים הטלוויזיוניים המשודרים ביותר בארה”ב וכך לעיני מאות מיליוני צופים העזה כריסטינה לשכוח את מילות ההמנון הלאומי, כדי לחפות על הטעות הזמרת פשוט המציאה מילים. פעם הבאה קחי טיפים מעדן. לא נעים.

מקום שני: בריטני ספירס בטקס ה- vma’s 2007

שנת 2007 הייתה שנה קשה לבריטני , קודם הייתה את סקנדל הקרחת ואז בספטמבר של אותה שנה  הגיעה ההופעה האומללה הזו, עם פלייבק, מבולבלת ועם צעדי ריקוד חלשים לא זה היה הקאמבק לו ציפנו אז ב2007, למזלנו בריטני התעשתה מאז ובמופע האחרון של טקס פרסי mtv הופיעה לראשונה ונתנה הופעה סוף.

 

מקום ראשון: ג’נט ג’קסון וג’סטין טימברלייק הופעת הסופרבול 2004.

בעת הופעת המחצית באירוע הסופרבול תלש ג’סטין חלק משמלתה (אם אפשר לקרוא לזה ככה) של ג’נט וחשף את השד שלה לעיני העולם. בין אם מדובר בקטע מתוכנן מראש ובין אם מדובר בכשל במלתחה איך שלא תסתכלו על זה התקרית הזו הכתה גלים ואילצה את ג’סטין וג’נט להתנצל בכל הזדמנות ויש טוענים שאפילו חיסלה למיס ג’קסון את הקריירה.

 


אם אתם גם מובילי דעה, קובעי טרנדים, יודעים מה נכון, מה נחשב, מה כדאי וגם מה לא, זה הזמן להצטרף לקהילת המשפיענים הגדולה והאיכותית בישראל, להרשמה לחצו כאן