A password will be e-mailed to you.

לא רק בר רפאלי: 10 חשבונות האינסטגרם של הכוכבים שאתם חייבים לעקוב אחריהם

מאת: WeLead | 3 בינואר 2017

לא חייבים ללכת רחוק גם כוכבי ארצנו מחזיקים חשבונות אינסטגרם מסקרנים, יפים ומעוצבים. אז למה אתם מחכים? תתחילו לעקוב!

 

לעקוב אחרי בר רפאלי וגל גדות זה האובייס אבל יש עוד כוכבים ישראלים בעלי חשבונות אינסטגרם אמנותיים, מסוגננים או מצחיקים וכולם מלאי השראה. ריכזנו עבורכם את 10 פרופילי האינסטגרם של מיטב כוכבי ארצנו שאתם פשוט חייבים לעשות להם follow. הנה בחירת המערכת:

 

גיא פינס

המנחה הוותיק שכבר כל מפורסמי העולם למדו לשרבב את שמו בחינניות מחזיק גם חשבון אינסטגרם מרשים עם וייב אומנתי (בעיקר של צילומי אוכל), הופעות אורח של מפורסמי ארצנו ותמונות חמודות עם המשפחה. לצד אלה הוא משתף בתובנות והגיגים חביבים.

 

נינט טייב

הזמרת הרוקיסטית שלאחרונה עזבה כדי לנסות את מזל מעבר לים היא בעלת חשבון אינסטגרם עם וייב גוטי סטייליסטי מובהק. לצד תמונות אומנתיות שלה. התמונות כאן בהחלט מתכתבות היטב עם אווירת החורף שעוטפת אותנו. רוקנ’רול.

 

After the show! #liveshow #rocknroll #anythingispossible ?by @nitzankaikov

A photo posted by Ninet Tayeb (@n.tayeb) on

 

עודד פז

לרבים הוא מוכר מסדרת הילדים (אבל לא רק) האלמותית “הפיג’מות” כיום הוא מנחה אהוב בערוץ הילדים ואחד מכוכבי הפסטיגל המשופשפים ביותר. את האינסטגרם שלו הוא מנהל עם הרבה הומור עצמי כולל עקיצה של הקולגות. שווה הצצה.

 

ירדן הראל

מנחת חדשות הבידור ידועה בסטייל המוקפד שלה ואכן חשבון האינסטגרם שלה מלא בתמונות שלה עם הופעות סטיילסטיות ושיקיות שיעניקו לאחרונת הבחורות השראה ורצון להעז קצת יותר עם האוטפיט. לגזור ולשמור.

 

Quality time with Karl ???

A photo posted by Yarden Harel (@yardenha) on

 

מיכל אנסקי:

כשאופנה ואוכל נפגשים יוצאים מזה רק דברים טובים. חשבון האינסטגרם של אנסקי כולל תמונות רבות שהועמדו בטוב טעם, כולל מסעדות מומלצות שבהן מיכל מבקרת לצד תמונות יפהפיות של מיכל המפגינה סטייל משובח.

 

אביב אלוש

כוכב הסדרה “להיות איתה” מפגין חוש אומנתי במיוחד עם תמונות מעניינות להן נלווה captions תואם. אלוש גם דואג להעלות תמונות של הילדים החמודים שלו והצצות להפקות בהן הוא לוקח חלק.

 

דילמה ?

A photo posted by Avraham Aviv Alush (@avivalush) on

אסי ישראלוף

המצחיקן משלישיית “מה  קשור” המוכר  לנו גם לטובה מתוכנית הקאלט “בובה של לילה” אוהב להישאר בדמות ומעלה פוסטים רבים בדמותו ההורסת של איציק קוברה. עוד תוכלו למצוא כאן תמונות רבות מאחורי הקלעים של ההופעות של “מה קשור” ועוד הפקות בהן משתתף הקומיקאי המוכשר.

יצחק בן 44 מחפש אהבה ללא תשלום..

A photo posted by Asi (@asisraelof) on

אגם רודברג

השחקנית והדוגמנית היפה מעלה תמונות רבות מהפקות אופנה יפהפיות שהיא שותפה בהן, מחייה הפרטיים ומפגינה סטייל וחינניות כובשת.

 

עבודה הזוייה

A photo posted by Agam Rudberg (@agamrudberg) on

 

אורי חזקיה

עוד סטנדאפיסט ברשימה הוא אורי חזקיה שהורס מצחוק גם בעמוד האינסטגרם שלו. כהרגלו חזקיה לוקח סיטואציות יומיומיות ושם את הטוויסט שלו עליהן אז אתה כבר לא יכול להישאר אדיש וחיוך מתגנב אל השפתיים.

לילה קשוח…

A photo posted by Ori Hizkiah (@orihizkiah) on

נטע גרטי

השחקנית המוכשרת מפליאה בתמונות מלאות שיק וסגנון. תוכלו לראות כאן תמונות מאחורי הקלעים של המחזות בהן היא משחקת בתיאטרון, תמונות מהפקות אופנה וגם מחייה האישיים.

 

העץ הנדיב? by @peter.roth

A photo posted by Netta garti (@nettagarti) on