A password will be e-mailed to you.

7 חשבונות האינסטגרם של הכלבים שיעשו לכם את השבוע

מאת: WeLead | 3 בינואר 2017

הם סלביים עולמיים, נהנים מארוחות יוקרה ולובשים את מיטב הבגדים..אה והם גם הולכים על ארבע. WeLead יצאו לבדוק מיהם הכלבים הכי שווים באינסטגרם שכדאי לעקוב אחריהם. התחרות הייתה קשה אבל הנה התוצאות.

יש לכם כלבים WeLead? זה הזמן להירשם לפעילות מגניבה במיוחד ביחד עם החברים הכי טובים של WeLead, מלאו פרטים וחכו לטלפון מצוות האתר להרשמה לפעילות >> לחצו כאן.


יש להם מאות אלפי ואפילו מיליוני עוקבים והם ללא ספק הדבר הכי חמוד ברשת. הנה שבעת חשבונות האינסטגרם בהם מככבים כלבים! כן גם כלבים יכולים להיות WeLead. תעשו טובה ותעקבו אחריהם מילה שלנו בכל פעם שתתקלו בתמונות שלהם בפיד שלכם לא תפסיקו לחייך.

mensweardog

כלב השיבה מגזע אינו הולך לעשות לכם את היום. תכירו את בודהי אשר בעליו טורח להלביש אותו במיטב בגדי הגברים האופנתיים, לצלם ולהעלות לרשת החברתית. עם קרוב ל300,000 עוקבים וספר למכירה עם צילומיו מדובר בתופעה. בינתיים אנחנו לא יודעים אם לבכות או לצחוק מהעובדה שהכלב הזה מתלבש יותר יפה מהרבה גברים אחרים שאנחנו מכירים.

Professor Panache ?✨ #tagyourprofessor

A photo posted by Menswear Dog (@mensweardog) on

 

tunameltyourheart

אם הכלב הזה מוכר לכם אתם לא טועים, זהו הכוכב של עשרות ממים וציוצים. הכל בגלל המנשך המוזר שלו שמקנה לו הבעת פנים מעניינת. הכלב הזה הוא כבר סלב על עם 1.8 מיליון עוקבים. היה לכם יום רע? הסתכלו על טונה החמוד והמשעשע וזה יעבור.

 

Someone is trying to escape reality via his oversized snuggie turtleneck because he is in denial that Christmas is over. @dogdentons

A photo posted by Tuna {breed:chiweenie} (@tunameltsmyheart) on

 

itsdougthepug

הכירו את דאג הפאג, גם הוא נחשב לכוכב רשת וממיס אותנו עם הבעת הפנים המעט עצובה שלו (ככה הוא נראה שהוא שמח) ובאמת שהתקשינו לבחור תמונה אחת משלל התמונות החמודות והמשעשעות שלו, לכן זה לא מפליא שיש לו כבר 2.3 מיליון עוקבים.

"‪I may fail my final exams but they can't take away my style" -Doug

A photo posted by Doug The Pug (@itsdougthepug) on

 

lacorgi

זהו ג’רודי כלב מסוג ולש קורגי שקשה לעמוד בפניו, הרגליים הקצרות, האוזניים הקטנות והישבן המגושם מקנים לו מראה ייחודי, חמוד ומשעשע. לכלבלב החמוד הזה כבר מעל ל-200,000 עוקבים ותוכלו למצוא אותו בשלל סרטונים.

I don't know what's better, the pretty colors after the sunset or the butt. Probably the butt.

A photo posted by Geordi La Corgi (@lacorgi) on

 

marniethedog

מרני כלבת השי טסו החמודה הזו אומצה ממקלט בגיל מבוגר. כיום היא מככבת בעמוד האינסטגרם הנושא את שמה וחיה חיים מאושרים עם בעליה. על הדרך היא כבר הגיעה ל2 מיליון עוקבים.

 

didn't 4get Hamukkah

A photo posted by Marnie The Dog (@marniethedog) on

 

popeythefoodie

הכלב החמוד הזה אומץ מרחובות לוס אנג’לס שם שוטט ולכן הגזע שלו אינו ידוע. פופאי אוהב לבלות במסעדות אליהן הוא תמיד מתלבש לפי מצב ברוח וצו האופנה. שמניחים לישו צלחת מזון הוא תמיד מוציא את הלשון הקטנה שלו. באמת קשה להישאר מצוברחים אחרי זה.

 

chloetheminifrenchie

קלואי, כלבת הבולדוג הצרפתי המתוקה היא פאשינסטה אמיתית. היא אוהבת לטייל בעולם ולהתלבש וכמובן לעשות פוזות למצלמה. עם מעל ל200,000 עוקבים אין ספק שהיא יודעת מה היא עושה

need anything from the store?

A photo posted by Chloe The Mini Frenchie (@chloetheminifrenchie) on


אם אתם גם מובילי דעה, קובעי טרנדים, יודעים מה נכון, מה נחשב, מה כדאי וגם מה לא, זה הזמן להצטרף לקהילת המשפיענים הגדולה והאיכותית בישראל, להרשמה לחצו כאן.