A password will be e-mailed to you.

הבלוגרים המובילים בישראל: רוני רוזנצוייג מהבלוג “המטבח הקטן שלי”

מאת: WeLead | 12 בינואר 2017

היא בכלל התחילה מעוגות וחיפשה מקום להראות לחברים ולמשפחה את העוגות המעוצבות שהיא מכינה. מפה לשם היא התגלגלה לבלוג אוכל קסום עם מאות מתכונים למאכלים שכולנו אוהבים המוסברים בצורה קלה ונוחה. אז מה מתבשל במטבח הקטן של רוני?

תכירו את רוני רוזנצוייג מהבלוג המקסים “המטבח הקטן שלי”. ביום היא מהנדסת תוכנה בלילה היא טבחית הורסת ואיכשהו בין לבין היא גם מגדלת שני ילדים. אין ספק שמגיע לה ביג לייק..וכדאי לכם לתת הצצה לבלוג מתוק שלה.

הבלוגרים המובילים בישראל

האישה מאחורי הבלוג, רוני רוזנצוייג

קישור לבלוג: http://my-little-kitchen.com

כמה שנים את כותבת? הבלוג כבר בן 4 וחצי שנים.

מהו תחום ההתמחות של הבלוג? מתכונים קלים שכל אחד יכול להכין בבית.

במה את עוסקת בנוסף על היותך בלוגרית? אני מהנדסת תוכנה ועובדת במשרה מלאה בהיי טק.

איך עלה הרעיון לפתוח בלוג? רציתי פלטפורמה כדי להראות לחברים ולמשפחה את העוגות המעוצבות שאני מכינה, ומשם זה המשיך למתכונים .

הבלוגרים המובילים בישראל

עוגת גבינה דיאטטית

ספרי על הפוסט המוצלח ביותר- מדוע לדעתך הוא הצליח כ”כ? הפוסט המוצלח ביותר הוא עוגת התפוזים של אמא שלי. הוא הצליח כל כך בגלל שזה מתכון פשוט וביתי, והמתכונים האלה הם המוצלחים ביותר.

ספרי על אירוע מיוחד או בו יצא לך לקחת חלק בזכות הבלוג או מוצר שווה – קיבלתי הצעה לבשל עם חברה בבית לכתבה מצולמת, אז הזמנתי את אחותי וביחד הכנו שתי מנות איטלקיות, אחת מהן של אמא שלנו. הגיע צלם מוכשר שגם נתן לנו סדנא נחמדה על צילום וסטיילינג של אוכל. זה גרם לי להבין שיש כל כך הרבה מחשבה מאחורי התמונות, ושאני צריכה להשקיע יותר. מאז קניתי מצלמה טובה ואני חושבת הרבה יותר על כל תמונה.

ה

איזה בלוגים את אוהבת לקרוא ?  בעיקר בלוגי אוכל כמו בצק אלים, עוגיו.נט, פיית העוגיות ופתיתים.

הבלוג דורש לא מעט חשיפה, באיזו מידה החיים הפרטיים נכנסים לחיים הציבוריים בבלוג? אני משתדלת לא להחשף בבלוג מבחינת תמונות אישיות. לא תמצאו שם תמונות של בני המשפחה שלי. כן תמצאו קוריוזים וסיפורים קטנים על הילדים, אבל לא שום דבר שהוא אישי מדי או מביך.

מי היית שמחה לדעת שקורא את הבלוג שלך? שפים מוכרים, או אחד מבעלי הבלוגים שרשמתי קודם.

באיזה דרך עיקרית את מקדמת את הבלוג ? לבלוג יש עמוד פייסבוק עם 10,000 עוקבים, ואני גם משתפת את הפוסטים בקבוצות אוכל בפייסבוק. גם פינטרסט זאת פלטפורמה מוצלחת לדעתי.

האם תמליצי על מוצרים שלא התחברת אליהם? לא. גם לא אפרסם מתכון שלא היה כל כך מוצלח. אפשר להיות בטוחים שכל מה שאני כותבת הוא אמיתי, ואם אני ממליצה על מוצר או מתכון, כנראה שבאמת הייתי מרוצה.

הבלוגרים המובילים בישראל

איפה היית רוצה לראות את הבלוג שלך , עוד שנתיים נניח, מהיום ? הייתי רוצה שהתמונות של הבלוג יהיו יותר יפות, הסטיילינג ישתפר, והייתי רוצה לראות עוד עוקבים ועוד תגובות. הכי כיף לדעת שמישהו קורא את מה שאני כותבת.

מה למדת על עצמך בתהליך פיתוח, שיווק והפצת הבלוג? למדתי קצת לאלתר במתכונים, לא חייבים ללכת עם הראש בקיר ואפשר להחליף מוצרים במה שיש בבית. למדתי שכדי לשווק את הבלוג כמו שבאמת הייתי רוצה, הייתי צריכה להתפטר מהעבודה ולהשקיע את כל כולי בבלוג. כיוון שזה לא עומד לקרות, אני מנסה לשווק על אש קטנה כמה שאפשר.

האם את מרגישה שהבלוג תרם לך ברמה המקצועית, ומדוע ? הבלוג תרם לי מבחינה קולינארית. התנסיתי בטכניקות שונות ובדיאטות שונות עקב אילוצים בתקופות שונות (בעיקר ללא מוצרי חלב).


אם אתם גם מובילי דעה, קובעי טרנדים, יודעים מה נכון, מה נחשב, מה כדאי וגם מה לא, זה הזמן להצטרף לקהילת המשפיענים הגדולה והאיכותית בישראל, להרשמה לחצו כאן.