A password will be e-mailed to you.

love is in the air

מאת: WeLead | 14 בפברואר 2017

התרגשנו מסיפורי האהבה המקסימים שלכם! אין ספק שיש אהבה באוויר. יום אהבה שמח! ?

love is in the air..

אנחנו ביקשנו מכם לספר לנו את סיפורי ההכרות והאהבה היפים שלכם אתם סיפקתם את הסחורה. מלחלוק חדר מלון בטעות ועד פגישה במהלך מבצע צבאי. הנה הסיפורים שריגשו אותנו.

הסיפור של מור ומנחם – חלקו חדר במלון בטעות

אחרי טיסה ארוכה ומייגעת לחו”ל, הגעתי למלון בניו יורק בשעת לילה מאוחרת. קיבלתי את המפתח בקבלה ועליתי לחדר. החדר היה ממש קטן צר ודיי חשוך. אבל הדבר היחיד שעניין אותי באותם רגעים היה להיכנס למיטה ולישון עד הבוקר! זוכרת שפשוט נכנסתי למיטה בעיניים עצומות ונרדמתי. פתאום (לאחר כמה שעות שינה) “הפתעה במיטה”…הרגשתי שיש עוד מישהו במיטה. נבהלתי, ראיתי לידי בחור חמוד שישן בפיג’מת פסים כחולים וכובע מצחיק. לפתע הוא התעורר והחלה מהומה גדולה בינינו של מי החדר? התקשרתי לקבלה לברר את העניין, מיד הגיע המנהל לחדר והתנצל על הטעות. כפיצויי קיבלתי סוויטה מפוארת (ללא תשלום נוסף) ונשארתי במלון עוד 3 ימים לטייל בעיר. בבוקר הבחור שוב הפתיע אותי, כשנעמד בדלת עם שוקולד לבבות קטן והתנצלות שכעס. “אני יודע שאת בחורה מקסימה” אמר בחיוך. בצהרים שוב נפגשנו במקרה, בבית קפה מול המלון החלפנו מבטים וחיוכים. בערב מצאתי את עצמי יושבת בדייט ראשון עם כוס יין, נהנית מהשיחה שלנו. כן עם האהבה הראשונה שלי…! גיליתי בחור ישראלי מקסים, חכם, רגיש. ששירתנו בצבא באותו הבסיס (משום מה מעולם לא נפגשנו שם) ושיש לנו הרבה מהמשותף. אחר כך חזרנו לארץ ולאחר שנה של חברות התחתנו. (עדיין ממשיכים לרקום עוד רגעים של קסם שמחה ואהבה! )”

חלקו חדר בטעות..

הסיפור של קרן וסלביק – פגישה על הנדנדה

הסיפור שלי התחיל לפני 18 שנה בערך ושם היה גם הדייט הראשון. הכרתי את בעלי על נדנדה בפארק שעשועים, באותו ערב בכיתי כי רבתי עם הוריי ואז ניגש אלי בחור מקסים אז היינו בגיל .16 הוא התחיל לנדנד אותי ושאל עם הכול בסדר. היה זה שעת ערב ובשכונה לא היה אף אחד פשוט סיפרתי לו כל מה שהיה לי בבית עם הורי ….איכשהו זה גלש והתחלנו להיפגש בפארק שעשועים בכל ערב על אותה נדנדה משם התחלנו לצאת וידידות הפכה לאהבה גדולה. היום אנחנו נשואים 15 שנה מגדלים תאומים מקסימים איתן ושאנל, קנינו בית לא רחוק מהפארק שעשועים שבו ניפגשנו והיום אנו מנדנדים את ילדינו על אותן נדנדות

ביחד כבר 18 שנה. קרן וסלביק

הסיפור של רויטל -“רכבת האהבה”

נסעתי ברכבת חזרה מתל אביב הוא עלה בתחנה אחרי והתיישב בספסל מולי כל הנסיעה לא החלפנו מילה רק מבטים הייתה זו דממה אלו היו 25 דקות של שקט לא שמעתי שום רעשי רקע ממש כמו בסרטים ידעתי שיש בינינו קליק לפני שהוא ירד הוא אירגן לעצמו דף (כן הכרטיס יציאה שלו מהרכבת) רשם לי עליו את מספר הטלפון שלו הניח אותו בזריזות ממש שנייה לפני שברח בכזו מהירות חיש מהר הוא הגיע בזריזות לשערי היציאה וניסה להסביר למאבטח שהשתמש בכרטיס למטרה טובה אבל המאבטח לא האמין לו 🙁 אז בלית ברירה הוא נאלץ לרכוש שוב כרטיס יציאה מהרכבת אבל מה שבטוח שזה השתלם כי אומנם הוא שילם כפול אבל קיבל אהבה ששווה פי אלף יותר מכרטיס לרכבת.

"היה ביננו קליק"

“היה ביננו קליק”

הסיפור של חן ויבגני – ראתה אותו בטלוויזיה

הכרתי את בעלי מתוכנית שצפיתי בה בערוץ 10. בעלי השתתף בתוכנית “היפה וחנון”. אני ראיתי טיפוס חמוד וחשבתי שיהיה נחמד להיפגש. לאחר שירדה התוכנית ביקשתי ממנו חברות בפייסבוק. לא צפיתי לכלום שיקרה , לאט לאט ראיתי שהוא עושה לי לייקים, אז התחלנו לדבר בצ’ט והבנו שיש לנו דברים משותפים. כבר בפגישה הראשונה בנינו הבנתי שזה ילך לכיוון רציני . וכך היה.
ובמאי אחרון התחתנו לאחר 3 שנים הכירות. הכל התחיל מתוכנית טלוויזיה אחת ששינתה לי את חיים בזכותה מצאתי את אהבת חיי.

FB_IMG_1487072524563הסיפור של יפית ורפי – קו 61

אנחנו עתיקים כבר. זה היה לפני 33 שנה, שנת 1984. שנינו השלמנו בגרויות במישלב אקסטרני בלימודי ערב בכיכר המדינה. לא למדנו באותן הכיתות. אך נפגשנו בתחנת האוטובוס- קו 61 חזרה מתל אביב לרמת גן. התחלנו בלהגיד שלום לאחר מספר פעמים שהתראינו בתחנה. ואז עברנו לשיחות נפש ארוכות בזמן הנסיעה. ואחרי חודשיים התחלנו לצאת ומאז ביחד כבר נשואים 32 שנים

אהבה בתחנה

הסיפור של ליהי ולירן – מבצע עמוד ענן

את בן זוגי הכרתי במהלך מבצע עמוד ענן, הוא היה במילואים ואני הייתי אזרחית נחמדה שהגיעה לחלק לחיילים ולתושבי שדרות חבילות מתלמידי בתי הספר ברעננה, סופגניות ומוצרי היגיינה שונים. בעת החלוקה ניגש אליי ואמר תודה מעומק הלב וכו וכו, הציע לי לבוא לבר מסעדה שהוא מנהל, ומשם היסטוריה… אציין כי התארסנו בצוק איתן, והתחתנו לפני חודשיים! כן שנתיים מאורסים ככה זה כשאוהבים.

"תודה מכל הלב"

“תודה מכל הלב”

הסיפור של ענבר וירדן – ברכה בחינה

הייתי בחינה של האחות הגדולה של אחת החברות הטובות שלי. יש לציין, שגם ההורים חברים טובים מאוד של כל המשפחה שלה מזה שנים. אני בדיוק סיימתי קשר שהותיר אותי בטראומה רצינית. בטקס החינה אבא שלי לקח אותי יחד איתו לאישה ששמה את החינה ומברכת את האנשים, כאשר היא מברכת והבן שלה מחזיק עבורה את קערת החינה. כשניגשתי אליה היא בירכה אותי בין היתר גם לזיווג, כשהיא הרימה את הראש והסתכלה עלי היא אמרה : “איזה יפה את! מה אני מברכת אותך לזיווג? הינה הבן שלי (הצביעה על הבחור שהחזיק עבורה את קערת החינה) והינה את. יאללה זה זיווג”…. מפה לשם אני עוד חודש מתחתנת עם הבן דוד של החברה הכי טובה שלי שיש לציין שהוא קטן ממני ב3 שנים. אבל הייי גיל זה רק מספר!

10868284_918207584859144_2476708871117855699_n

הסיפור של טניה ומשה – טיול שנתי

הכרתי אותו בטיול השנתי בתיכון והייתי אז מאוד ביישנית וסגורה, הוא גם קצת. הוא עזר לי במסלול הליכה ולא הקדשתי לו מחשבה. חשבתי שהוא מדריך בהתחלה..(: אחר כך בערב הוא הזמין אותי לרקוד סלואו ואז הבנתי שהוא מהחטיבה השנייה אצלנו (היו לנו שתיים)..(: אחרי הטיול יצאנו לסרט ואני זוכרת ששנינו צחקנו המון בקולנוע. ובאיזשהו שלב בפגישה השניה הוא היה אצלי בבית..ועמד ללכת..ואז התנשקנו.. זה היה נחמד ומרגש והוא ביקש שנהיה חברים. מאז התחיל המסע הזוגי שלנו ועברנו יחד צבא, לימודי תואר ואפילו עשינו יחד את הטיול הזוגי הראשון לחו”ל לאיטליה שבו הוא הציע לי נישואין על רכבל, מאוד רומנטי. ואחרי הטיול התחתנו והשנה הפכנו להורים טריים לתינוקת