A password will be e-mailed to you.

הבלוגרים של ישראל: שנטי גדרון מהבלוג “The funny bunny”

מאת: WeLead | 16 בפברואר 2017

הבלוגרית שלנו היום היא שנטי גדרון מהבלוג The funny bunny. דיילת אוויר ביום ובלוגרית אופנה בלילה טוב נו או ביום (תלוי איזה אזור חיוג טרנסאטלנטי היא).

הפעם הכירו את את שנטי גדרון, בלוגרית ועיתונאית ביוטי  ודיילת אוויר מכורה לאודם אדום. הבלוג שלה שופע סטייל ותמונות מרחבי העולם. מהמם!

שם הבלוג: The Funny Bunny

לבלוגלאינסטגרם I לפייסבוק

הצטרפו לWeLead בפייסבוק —>

כמה שנים את כותבת? אני כותבת מאז שאני זוכרת את עצמי, כתיבה תמיד היתה חלק ממני. את הבלוג אני מתחזקת כמעט חמש שנים.

מהו תחום ההתמחות של הבלוג? ביוטי – איפור וטיפוח בעיקר, אך הוא נוגע גם באופנה ולייפסטייל בבלוג. התחומים הללו ערוגים אחד בשני.

Whats your day job?  או במילים אחרות מה המקצוע יום שלך? בנוסף לבלוג אני גם כתבת ביוטי של מגזין ‘סגנון’ מבית מעריב ודיילת אוויר. חצי מהזמן פה וחצי מהזמן בין ניו-יורק, הונג-קונג, לונדון ושאר העולם.

איך עלה הרעיון לפתוח בלוג? כשפתחתי את הבלוג היתה קהילה מאוד מצומצמת של בלוגריות ביוטי. בלוגים של אופנה תפסו תאוצה, ולתחושתי היה חסר מידע קונקרטי ועדכני עבור מי שמתעניינת בקוסמטיקה ובכל החידושים בתחום. הרגשתי שסוף סוף יש לי מקום בו אני יכולה לחלוק את האהבה והידע שלי.

ספרי על הפוסט המוצלח ביותר- מדוע לדעתך הוא הצליח כ”כ? זה פוסט שכתבתי ב-2015 והוא נותן הצצה לתיק האיפור שלי ומוצרים חדשים בו. אני מאמינה שיצר הסקרנות הוא שהוביל את הפוסט לאותה הצלחה. בתכלס גם אני מאוד אוהבת להציץ לתיקי איפור של חברות.

מה היה הfail  הכי גדול שלך? שכתבת את הפוסט ניסיתי לק שאמור להחליף לק ג’ל רק ללא מנורה. ההבטחות היו עמידות מרשימה וגוון עשיר ומלא ברק. התרשמתי מהמוצר ואחרי כשלושה ימים (כשלק בדרך כלל מחזיק עליי יום וחצי במקרה הטוב) פרסמתי את הפוסט. בסוף אותו היום הלק התקלף ממני בחתיכות גדולות ואני הייתי במטוס… רק חיכיתי להגיע שוב למקלדת בכדי להוסיף את הערותיי לפוסט ובכדי למנוע עגמת נפש אצל אחרות

מה התגובה הכי מצחיקה/מוזרה שקיבלת?  אני בת 28, אבל עם הפוני והגבות העבות נראית הרבה פחות. כתבתי על חשיבות טיפוח עור הפנים מגיל צעיר וההמלצות שלי לכל גיל, ומישהי כנראה לא הבינה בדיוק מה כתבתי וכתבה לי בתגובה שהיא בחיים לא היתה מנחשת שאני בת 40, מקסימום 20. צחקתי המון, וגם היא אני מקווה, אחרי שהובהרה לה הסיטואציה.

ספרי על אירוע מיוחד או בו יצא לך לקחת חלק בזכות הבלוג או מוצר שווה? – שאנל כהרגלם בקודש מצליחים לרגש אותי בכל פעם מחדש. הפעם היה זה בושם עם ברכה אישית שקיבלתי לראש השנה כאות הערכה על העבודה המשותפת שלנו יחד.

מאיזה בלוגים את מקבלת השראה? נטלי מהבלוג  natalie craze היא קודם כל חברה ולאחר מכן בלוגרית שאני מעריכה מאוד פועלה. היא מוכשרת ויצירתית ואני תמיד נהנית לקרוא ולראות את התמונות היפות שלה והביקורות המעניינות שלה. בחו”ל אני שואבת השראה מבלוגריות אנגליות. הסטייל שלהן תמיד נקי ומהודק ואני מאוד אוהבת את זה.

 

המילה שלא תוכלי להסתדר בלעדיה, שגילית שאת משתמשת בה ממש הרבה? לתחושתי. מילה שכשאני כותבת אותה בלי הקשר היא מצחיקה אותי, אבל אני מאוד אוהבת איך שהיא נשמעת בתוך משפט.

 

הבלוג דורש לא מעט חשיפה, באיזו מידה החיים הפרטיים נכנסים לחיים הציבוריים בבלוג? אני מספרת על חוויות אישיות כחלק מפוסטים, כדי לחבר את הקוראים לחיים שלי. לעתים אני חולקת פוסטים אישיים (מאוד) שנכנסים תחת קטגוריה משלהם. אלה זוכים לא פעם להרבה צפיות ותגובות, אני מאמינה שהרבה משום שהם חושפים חלקים שבדרך כלל נשארים מאחורי הקלעים.

 

מה הדבר האחרון שחיפשת בגוגל? בזמן המענה על הראיון הזה אני נמצאת בניו יורק, וחיפשתי איך להתקין מקלדת בעברית על מנת שאוכל לענות על השאלות וכמובן לכתוב פוסט.

שנטי

 

באיזה דרך עיקרית את מקדמת את הבלוג קבוצות פייסבוק? בעיקר דרך עמוד הפייסבוק של הבלוג  עמוד אינסטגרם, פינטרסט ודרך קבוצות איפור ייעודיות.

 

האם תמליצי על מוצרים שלא התחברת אליהם לא אמליץ על מוצר שלא התחברתי אליו, אך ייתכן והוא יקבל במה באם אני חושבת שהוא רלוונטי לקוראות וכי יש כאלה שהוא יתאים להם. תחום הקומסטיקה הוא עצום, לכן אם יש מוצר שלא התחברתי אליו באופן אישי אציין מדוע, איזה סוג עור יש לי או העדפותי באיפור, ולמי לדעתי הוא יתאים. תמיד צריך לזכור שמה שמצויין עבור אחת לא בהכרח יעבוד לאחרת ולהיפך, ולא לרוץ לקנות כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

 

איפה היית רוצה לראות את הבלוג שלך , עוד שנתיים נניח, מהיום ? אני כותבת בעברית ובאנגלית והייתי רוצה לראות אותו מתפתח ומגיע לעוד קהלים בעולם. כיום הבלוג הוא גם מקור פרנסה והייתי שמחה לראות אותו ממשיך ומתפתח לכיוון הזה ומתייצב כמקור הכנסה יציב וקבוע.

שנטי 3

מה למדת על עצמך בתהליך פיתוח, שיווק והפצת הבלוגלמדתי שעבודה קשה היא מתכון להצלחה, והדרך שאני בוחרת בה היא אולי לא תמיד הקלה ביותר, אך פעם אחר פעם היא מוכיחה את עצמה. אני חושבת שחשוב מאוד לשמור על יושרה פנימית, ללכת עם האמת והסגנון האישיים ולא לוותר גם כשהדרך נראית מאתגרת.

מה הבלוג נתן לך? למדתי המון דברים חדשים ושכללתי את יכולות הצילום והעריכה שלי. למדתי המון על כתיבה עיתונאית, בניית אתרים, משמעת ומקצועיות. הדלתות נפתחות זו אחר זו כשמתמידים במה שאוהבים, וזו תחושת סיפוק עצומה לראות את כל הדברים שלמדתי לאורך הדרך מתחברים לכדי תמונה גדולה וברורה.