A password will be e-mailed to you.

הופעות בישראל 2017: כל מה שאתם צריכים לדעת

מאת: WeLead | 16 בפברואר 2017

שנת 2017 מסתמנת כשנה עם הכי הרבה אומנים שהגיעו להכיר את הקהל הישראלי מקרוב. WeLead עושים לכם סדר בבלאגן. מי הולך להופיע בארץ? מתי? וכמה זה יעלה לנו?

איזו שנה חמה זו הולכת להיות, עם עוד ועוד שמות מהשורה הראשונה שמצטרפים לרשימת האומנים והלהקות שכבר הבטיחו את הגעתם לארץ. במיוחד בשבילכם הכנו רשימה מעודכנת של ההופעות המתוכננות להתקיים בישראל במהלך שנת 2017.

רשימת ההופעות:

אירוסמית’

להקת הרוק האייקונית אירוסמית’, תפתח את סיבוב הופעות הפרידה האירופאי שלה AERO-VEDERCI BABY בישראל. עם 47 שנים של חריכת במה מאחוריה המופע של אירוסמית’ נחשב לאחד ממופעי הרוק המלהיבים בעולם, הודות לסולן האגדי סטיבן טיילר, הגיטריסט האדיר ג’ו פרי ושאר חברי הלהקה. בתוכנית  להיטים במכל הזמנים כולל כל השירים שכבר מזמן קיבלו מעמד של קלאסיקה  והמנוני רוק.

מתי? פארק גני יהושוע, 17 במאי 2017 .

כמה? מחיר כרטיס לדשא: 295 שקלים. התפנקות בגולדן רינג תעלה לכם: 775 שקלים ובמקום אף יוקם מתחם vip  מיוחד שכרטיס אליו יעלה: 875 שקלים. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

 רוצים להצטרף לקהילת המשפיענים הגדולה והאיכותית בישראל לחצו כאן.

ג’סטין ביבר

הזמר הצעיר שכבר הופיע בישראל בתחילת דרכו וכבר אז הוא היה להיטבקרב אוכלוסיית המתבגרות מגיע לישראל בשנית לאחר לאחר שהוציא את האלבום האחרון והמצויין שלו הצליח הזמר לרכוש גם את אהדת המבקרים וכיום הוא פונה לקהל רחב יותר. מה ששווה פה זה שמדובר באומן בשיא ההצלחה שלו שהחליט לכלול את ישראל בוורלד ט’ור שלו.

איפה? פארק הירקון בתל אביב, 3 במאי 2017 .

כמה? לדשא: 395 שקלים, לגולדן רינג: 795 שקלים  ולמתחם ה-vip מחיר כרטיס יעמוד על 1195 שקלים. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

גאנז אנד רוזס (Guns N’ Roses)

להקת הרוק הותיקה גאנז אנד רוזס כולל שלושת חברי ההרכב המקורי תופיע בישראל בחודש יולי. את ההופעה יוביל הסולן הבלתי נלאה, אקסל רוז שלצידו סלאש ןדאף מקגאן. זהו האיחוד הראשון של הרכב זה שלא הופיעו יחד מאז שנת 1993. ההופעה בישראל היא במסגרת סיבוב ההופעות “Not in This Lifetime” של הלהקה.

מתי: פארק הירקון בתל אביב, 15 ביולי.

כמה? דשא – 355 שקלים, גולדן רינג – 895. שקלים וכרטיס למתחם Vip Lounge ייחודי – יעלה 1355. שקלים. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

 רדיוהד

להקת רדיוהד תגיע לישראל להופעה אחת ההופעה תתקיים בעקבות אלבומם האחרון של תום יורק והחברים, “A Moon Shaped Pool”, שיצא בשנה שעברה וזכה להצלחה רבה.

מתי: 19 ביולי בפארק הירקון

כמה: 429 שקלים במכירה המוקדמת וצפויים לעלות בהמשך (היום כבר עומדים על מעל 600 שקלים). אין הפרדה במקומות. לקניית כרטיסים לחצו כאן

 

 

רוד סטיוארט

הכוכב האגדי מגיע עם המופע שרץ בהצלחה רבה בחו”ל וכולל את הלהיטים הגדולים מ 1970 ועד היום. הביקוש להופעות חיות של רוד סטיוארט חזק מתמיד בעקבות השחרור של אלבומו החדש וה 29 במספר “Another Country” שהגיע למעמד “פלטיניום” באירופה. מעריציו יזכו לראות את רוד מבצע את הקלאסיקות האהובות שלו לצד השירים החדשים בסגנונו המהפנט והייחודי עליו הוא חתום מזה 5 עשורים בהם סיפק שלל להיטים רבי מכר: “”You Wear It Well”, “Maggie May”, “Da Ya Think I’m Sexy”, “Baby Jane”, “I don’t want to talk about it”, “Tonight’s The Night”, “The Killing Of Georgie”, “Sailing”

מתי? 14.6 גני יהושוע

כמה? 295 שקלים לאזור הדשא, 795 לטריבונות ו595 שקלים לגולדן רינג. לקניית כרטיסים לחצו כאן

שמועות

 

בשלב זה נספר על הופעות שנקשרו שמועות לגבי כך שהן צפויות להגיע לישראל, חלקן מבוססות יותר חלקן פחות אבל היי מותר לחלום.

עד כה הועלו שמותיהם של:

קולדפליי – שמועה שלא ברור מה יעלה בגורלה

הלקה הבריטית המפורסמת קולדפליי תגיע לישראל לשתי הופעות במהלך חודש נובמבר. זוהי תהיה ההופעה הראשונה של הלהקה בארץ והיא מתכננת לקיים מופע מיוחד למען זכויות אדם שנועד לקדם מסרים של שלום ואחדות. להופעה מתוכנן להגיע קהל מעורב של ישראלים ופלסטינים , כך שכרטיסים להופעות יימכרו גם ברשות הפלסטינית. כעת ממתינים לאישורים סופיים ובמידה ואלה יינתנו ההופעה צפויה להתקיים באזור ים המלח היכול להכיל כ-50,000 צופים.
מתי? 3 ו-4 בנובמבר, אזור צפון ים המלח.
כמה? טרם פורסם

מטאליקה – להקת הרוק האלמותית צפויה להגיע לישראל להופעתה הרביעית (!) כאן כרגע הפרסומים הם עדיין לא רשמיים והדיבור הוא על הקיץ הקרוב.

צילום: shutterstock

צילום: shutterstock

וואן ריפבליק – הלהקה שכבר הופיעה לפני כשנתיים בארץ במה שהוכתרה כהופעה מוצלחת צפויה לחזור לישראל יחד עם להיטים ישנים ומוכרים לצד שירים מהאלבום החדש, השמועות צופות שיגיעו בסביבות ספטמבר.

צילום: shutterstock

צילום: shutterstock

סלין דיון – גם לגבי הזמרת המוכשרת והמצליחה עלו שמועות לגבי הגעתה לארץ. גם כאן אין עדיין פרסומים רשמיים ואנו מקווים לראות אותה על הבמה בישראל בקיץ הקרוב.

צילום: shutterstock

shutterstock_194060579