A password will be e-mailed to you.

הבלוגרים של ישראל: לימור אלזמי

מאת: WeLead | 19 בפברואר 2017

לימור אלזמי מהבלוג קוקה סטייל תפתיע אתכם עם הבחירות האופנתיות המלהיבות שלך ותעלה לכם חיוך

 

 

הכירו את לימור אלזמי. יזמית אופנה עולה עם חוש סטייל נדיר ומעורר קנאה.

 

סתם בא לי להדביק לכם נשיקה רטובה, #וולנטייןהיהאתמול?

A post shared by Limor Alzami-CoCa Style ?? (@limoralzami) on

הצטרפו לWeLead בפייסבוק >>

 

קצת עלי: יזמית אופנה, מרצה לארגונים ולחברות הרצאות תדמית ונראות, סטייליסטית בהפקות אופנה, מלבישה בטלוויזיה, וכותבת תוכן אופנתי שאי אפשר שלא להתאהב בו.

האני מאמין שלי זה– “סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”.

שם הבלוג: קוקה סטייל coca style

אינסטגרם: limoralzami

מספר עוקבים: 12,500

כמה שנים את כותבת? אני אוטוטו חוגגת 7 שנים של כתיבת הבלוג , זה רגע מרגש עבורי, שהתחלתי לכתוב היה מספר מצומצם של בלוגרים בתחום האופנה, אני לא מתביישת להגיד שאני הבלוגרית החלוצה, כייף לי לדעת ולראות את כברת הדרך שעשיתי בתחום בלוגי אופנה בארץ.

מהו תחום ההתמחות של הבלוג? הבלוג שלי הוא בלוג אופנה בעיקרו, אבל בהחלט אני כותבת על והדברים שאני אוהבת לעשות כגון טיולים, טיסות, עיצוב diy,ביוטי וטיפוח וגם כמובן המלצות חמות בתחום הלייף סטייל.

What your day job?  או במילים אחרות מה המקצוע יום שלך? המקצוע שלי הוא יזמות אופנה , אני כבר 7 שנים עצמאית, וכל שנה אני מתרחבת וגדלה בתחומים נוספים בתחום האופנה, יש לי עוד הפתעה קטנה בדרך אז תתכוננו !!

איך עלה הרעיון לפתוח בלוג? הרעיון של לפתוח בלוג בא מהמקום של לכתוב את מה שאני אוהבת, להביא את האופנה לקדמת הבמה, ובמיוחד

ספרי על הפוסט המוצלח ביותר- מדוע לדעתך הוא הצליח כ”כ?

הפוסט הכי מוצלח ועם כניסות הכי גדולות אי פעם הוא פוסט הומוריסטי שנהפך לווראלי –” שיטות חילוץ והצלה מפני דיילות יופי “שיתפו אותו כמויות של אנשים בקבוצות פייסבוק שונות, והוא נכתב בהרבה, צחוק והומור, חשבתי פעם לעשות על סרטון אצלי בערוץ.

מה התגובה הכי מצחיקה/מוזרה שקיבלת? התגובה הכי מוזרה שקבלתי שפנו אליי מ”מזכויות בעלי החיים” וביקשו ממני לציין בבלוג שהפרווה שלבשתי היא סינתטית, אז לידיעת הקוראים כאן- אני לא אהרוג שום חיה בשביל פרווה..

ספרי על אירוע מיוחד או בו יצא לך לקחת חלק בזכות הבלוג או מוצר שווה– האירוע הכי מיוחד שלקחתי בו חלק הוא לכתוב באתר של דיוטי פרי ג’יימס ריצ’רדסון.

מאיזה בלוגים את מקבלת השראה- אני אוהבת מאוד את הבלוג של madamederosa , הנראות של הבלוג פחות יותר מבחינת הסטייל, ספרדייה מתוקה שאי אפשר לא להתאהב בה.אני אוהבת ממש את אוולינה פאשן קפה היא מדהימה עם אנרגיות מטורפות של סטייל, ובלוג מהמם. ובארץ אני ממש אוהבת את יא סלאם מביאה משהו שהכי דומה חו”ל, אני אוהבת את הבלוג של אסיה שיק גם כי חברה שלי וגם כי מדהימה ויודעת לעשות חיבורי סטייל מטורפים , כמו כן ורד סטייל שהיא מתוקה אמתית ואוהבת את הסטייל שלה, וגם cupcakeofglam , ועוד רבים וטובים אחרים, אני באמת עוקבת אחרי הרבה ונהנית מכל בלוג , לכל אחד יש את היופי בבלוג שלו.

המילה שלא תוכלי להסתדר בלעדיה (שגילת שאת/ה משתמש/ת בה ממש הרבה)– מסתבר שהמילה שאני משתמשת בה הכי הרבה בבלוג שלי היא – “שטיח אדום”, מי יודע אולי יום יבוא ואשוטט בשטיח האדום בחו”ל כמובן, כי בארץ זה אצלי שיגרה .

הילדה קופצת ממקום למקום #קוקהקצתלוקה? #כריסטמסעםBIGFashnine_נצרת

A post shared by Limor Alzami-CoCa Style ?? (@limoralzami) on

הבלוג דורש לא מעט חשיפה, באיזו מידה החיים הפרטיים נכנסים לחיים הציבוריים בבלוג? נכון שזאת חשיפה אדירה לחיים האישיים , אבל אני זאת ששולטת ומחליטה מה לפרסם ומה לא ,בנוגע לקוויים אישים בטח שלא אכתוב עליהם כמו המשפחה שלי, והיקרים שלי.

מי היית שמחה לדעת שקורא את הבלוג שלך? אני הולכת רחוק כן.. ויודעת שזה לא הגיוני כי היא מזמן היא לא בחיים, אבל קוקו שאנל , היא ההשראה , והייתי שמחה שהייתה קוראת אותי (חלומות באספמיה) כתבתי עלייה רבות בבלוג שלי ואני חיה על פי הגיגיה.

מה הדבר האחרון שחיפשת בגוגל? מתכון לפנקייק וכן אני מתכננת פוסט בהשראת “ארוחת הבוקר של טיפאני”.

באיזה דרך עיקרית את מקדמת את הבלוג? אני נמצאת בכל פלטפורמה אפשרית , מקדמת את הפוסטים שלי בפייס, בגוגל ,באינסטגרם,  יוטיוב, סוג של קרצייה אבל זה הסיבה שהוא מגיע לחשיפה מאוד גבוה של צפיות ועוקבים.

האם תמליצי על מוצרים שלא התחברת אליהם? כן בוודאי זה לא בגדר המלצה אלא יותר בקטע של ביקורת אישית, אני כותבת בבלוג טוב ורע, אבל יותר טוב .

 

איפה היית רוצה לראות את הבלוג שלך , עוד שנתיים נניח, מהיום ?

בעזרת ה’ עם הרבה יותר עוקבים, ויותר חשיפה בארץ , אני רואה את עצמי מתפתחת עם הבלוג לכיוון חו”ל, אני אוהבת מאוד אופנה ובמיוחד לטוס ולטייל בעולם, אני מרגישה בחו”ל הנאה צרופה להתלבש, להעיז ולקבל מחמאות, בארץ עדיין הבייסיק שולט לצערי, התקווה שלי שיבוא יום וכולם יתלבשו כמו שהם רוצים ואוהבים בלי שום תכתיבים.

מה הבלוג נתן לך? הבלוג לימד אותי כמה אני אוהבת לכתוב וזה חלק ממני, בזכות הבלוג למדתי להתמודד עם פחד, הייתי שנים טכנופובית ופתאום אני שלא ידעתי שום דבר על בניית אתרים, מחשב,צילום ועוד, שולטת בתחום חוקרת לומדת ועוזרת אחרים, והדבר שהכי כייף לי שבזכות הבלוג הכרתי אנשים רבים, חברים,לקוחות,תעשיית האופנה שלולא הבלוג לא מגיעה אליהם