A password will be e-mailed to you.

מזון מהיר: הסיבה האמיתית למה כדאי להימנע ממנו

מאת: WeLead | 20 בפברואר 2017

אל תסתכלו על מה שבתוך האריזה, הסתכלו על האריזה!

על פי מחקר חדש הגורם המסכן ביותר במזון מהיר הוא לא המזון עצמו

לכולנו יוצא להיכנע לפיתוי של אוכל מהיר מדי פעם. זה פשוט,  טוב נו וזה טעים כפי שהשם שלו מבשר מזון מהיר הוא..ובכן מהיר. אנחנו יודעים שזה לא בריא בשבילנו אבל אם עושים את זה מדי פעם זה בסדר נכון?

מזון מהיר

רוצים לבדוק את האינסטגרם שלכם?? לחצו כאן

מזון מהיר..אנחנו חייבים להפסיק לאכול אותו

ובכן, למקרה שהייתם צריכים סיבה נוספת להתרחק מהאוכל השמנוני הטעים הזה מחקר חדש מראה שלא מהמזון אנחנו צריכים לחשוש אלא מהעטיפה שלו.

יותר מבשליש של אריזות המזון המהיר נמצאו כטבולים בכמיקלים מסוג פלאור. כמיקלים אלו אמנם דוחים שומן אבל הם גם מקושרים לסרטן כליות ואשכים, כולסטרול גבוהה, פוריות נמוכה, בעיות בבלוטת התירס בוויסות ההורמונלי כמו גם בעיות בהתפתחות ובמערכת החיסונית של ילדים.

shutterstock_415420528 (1)

אנחנו חשופים לכימקלים הללו באופן תדיר ויום-יומי.  זאת משום שהם נמצאים בשלל מוצרים סביבנו. אבל הם לאו דווקא יעברו למזון שאנו אוכלים. זה כבר  תלוי בטמפרטורה, במשך החשיפה ובסוג המזון.

הכימקלים נמצאו בעיקר בעטיפות של קינוחים ולחם לצד עטיפות של סנדוויצ’ים והמבורגרים. החדשות הטובות הן שישנן רשתות שהחלו להשתמש באריזות בריאות יותר.

החוקרים של מחקר זה ממליצים על להוציא את האוכל מהאריזה ברגע שאתם יכולים או לבקש לשים את המזון בכוסות נייר, שאינן מכילות את הכימקלים האלה.