A password will be e-mailed to you.

WeLead של עולם הפרסום: חניתה לב ארי

מאת: WeLead | 22 בפברואר 2017

אומנם הבנות שלה בטוחות שהיא נהגת הסעות אבל חניתה לב ארי בנתה בשתי ידיה משרד יחסי ציבור מצליח שמייצג בין היתר את בוגבו ישראל, רשת קיווי, חברות טיפוח ועוד. ראיון עם אישה מלאת השראה.

תכירו את חניתה לב ארי בת 38 אשת יחסי ציבור. בעלת ניסיון של למעלה מ-14 שנה בניהול וקידום תקשורתי של חברות וגופים מוכרים במשק, במגוון רחב של תחומים: אופנה, צרכנות, ילדים, טיפוח סגנון חיים מוזיקה ועוד. גרושה ואמא לשני ונוי – תאומות בנות 7.5.

ההישג שאת הכי גאה בו?

בשנה האחרונה טיפלתי בתקציב יחסי הציבור של מיס טרנס ישראל שחשף אותי לקהילה ועולם שלא הכרתי. קהילה של נשים מדהימות ואמיצות שסיפוריהן מלוים אותי בכל יום. זו קהילה שכל כך זקוקה ליחסי ציבור וקידום ושמחתי לקחת חלק חשוב במאמץ הזה. יחד עם זאת, פרוייקט החיים שאני הכי גאה בו זה להיות אמא לתאומות בנות 7.5. אין ספק שאימהות זה אתגר שמשנה אותך מבפנים ומבחוץ וכל הקלישאות בעניין הזה נכונות, זו אהבה שאין דומה לה.

עם אילו אתגרים נשים עדיין מתמודדות ב-2017:

עצם השאלה רק מחזקת את העובדה שיש עוד דרך ארוכה ויש עוד הרבה מה לתקן במעמדן של נשים בחברה ובעולם העסקי בפרט. אני חושבת שאישה מסוגלת לכל דבר שגבר מסוגל, ותוך כדי אימהות. בכלל לנשים יש מבנה אישיותי ותכונות שחשובות מאוד לעסקים ולעמדות מפתח. אנחנו מתמקדות יותר בעשיה ופחות באגו.

אמא ואשת קריירה, איך עושים את זה?

פשוט עושים. לא מבזבזים זמן על שאלות מיותרות, מחלקים את הזמן נכון, אין דקה לא מנוצלת, ואם אוהבים את מה שעושים, אז אפילו רצים על כל המטלות עם חיוך.

ספרי לנו על משהו שלא תצאי מהבית בלעדיו:

אני לא אצא מהבית בלי הפלאפון שלי, לאור העובדה שהחיים שלנו מתקיימים בקצב מסחרר וכל רגע קורה משהו בלתי צפוי, אני לא מצליחה לחשוב על פעם אחת שהשארתי את הנייד בבית, אפילו לא בנסיעה לחו”ל. אני זמינה 24/7.

מה לא תעלי לעולם למדיה החברתית?

לעולם אני לא אעלה תמונות חושפניות או פוגעניות. אני מאמינה שהיום יש המון כוח ברשתות החברתיות ואני לא מוכנה לקחת חלק בהרס של חיי אדם לא בחשיפת תמונה ולא בחשיפת מידע אישי.

מהו ההאשטאג הכי נפוץ אצלך?

Love my life#

האימוג’י הכי חרוש שלך?

שלושת הקופים – אני מצליחה למצוא לזה שימוש בכל שיחה.

החרטה הכי גדולה שלי היא:

אין בי שום חרטות, אני מאמינה שאורך החיים שלי והטעויות שעשיתי הובילו אותי להיות בדיוק במקום שבו אני צריכה להיות. מלאה ומאושרת. רוב הזמן.

לכל החדשות החמות הצטרפו לWeLead בפייסבוק

מה התגובה הכי מצחיקה/מוזרה שקיבלת?

מהבנות שלי נוי ושני: ששאלתי את נוי אם היא יודעת במה אני עובדת, היא אמרה שאני נהגת מונית, ואז אחותה תיקנה אותה שאני נהגת אוטובוס כי אני אוספת הרבה ילדים מבית הספר ומורידה אותם בבית כמו בתחנות של האוטובוס.

מי ההאדם האחרון ששלחת לו הודעה?

לירון שמם היועצת הרוחנית שלי – חחחח

הדבר האחרון שחיפשת בגוגל be honest:

כרטיס טיסה לניו יורק. עכשיו חזרתי מלונדון והדרך הטובה ביותר להתאושש מחופשה היא לתכנן את החופשה הבאה.

מסר לנשים בישראל:

תאמינו בעצמכן ושאף אחד לא יגיד לכן שאתן לא מסוגלות. לנשים יש כוחות על טבעיים שזה נוגע למשימות החיים. יש בנו יכולות מדהימות, תאמינו בעצמכן, זה הכל.

ספרי לנו על נשים שנותנות לך השראה:

את ההשראה שלי אני שואבת מכל הנשים שסובבות אותי, חברות ולקוחות כאחד, אני מאמינה שכל אישה שאני פוגשת מלמדת אותי משהו חדש, או נותנת לי זווית למחשבה שבאותו רגע נתון לא חשבתי עליו. אם הייתי צריכה לבחור אישה אחת הייתי בוחרת באמא שלי שמסמנת עבורי חוזק מהו.

אם הייתה לך הזדמנות להעביר מסר לחניתה הנערה, מה הוא היה?

שהכל עובר. המשברים וגם ההצלחות. שאסור לשקוע ולהיחנק ממכאובים, ולא לתת לשתן לעלות לראש בהצלחות. הסוד הוא ללמוד ליהנות משניהם.

חלום שעדיין לא הגשמת?

טיסה למלדיביים.

מהי נשיות בעינייך?

לשלב בין רכות ועוצמה ולהרגיש הכי נשית בגוף של עצמך ללא קשר לנתונים חיצוניים.