A password will be e-mailed to you.

עדלאידע: אירועי פורים 2017

מאת: WeLead | 3 במרץ 2017

אנחנו ממשיכים לרכז כאן את כל אירועי פורים 2017 מוזמנים לעקוב עד פורים.

הפרטים על מסיבות פורים 2017 ברחבי הארץ מתעדכנים כל העת, מומלץ לחזור ולבדוק.

יש לכם המלצות לאירועים? שלחו לנו במייל [email protected]

עדיין לא עוקבים אחרינו בפייסבוק? לחצו כאן

צפון:

» פורים עלידבית: מסיבת רחוב בשוק תלפיות

פורים בשוק תלפיות עם מסיבת רחוב בתוכנית: מופעים דוכנים מסיבת ריקודים הכניסה חופשית.

איפה: סירקין 35, חיפה.

מתי: יום ראשון 12.3 החל מהשעה 19:00

 

צילום עיריית חיפה

צילום עיריית חיפה

» גרוב אטאק ופסילוסיבה

שתי הפקות הטראנס הגדולות בארץ מאחדות כוחות לטובת פסטיבל פסיכדלי ומיוחד. פורטי נייט ונאנו מורנינג, לייבלים המניעים את סצנת הטראנס העולמית ואחראים לפסטיבלים גדולים בז’אנר יקחו פיקוד על שתי רחבות שיסוו את עצמן בין העצים של צפון הארץ. בין האמנים שיתנו בראש תמצאו את בליז, לאוד, ספארו ואסטרו-דאב. המתחם יכלול שטח קמפינג רחב, שוק אומנים ובר.

איפה: צפון הארץ, מיקום מדויק יימסר ביום האירוע.
מתי: החל מיום שישי ה-10 במרץ בשעה 22:00 ועד שבת ה-11 במרץ ב-17:00.

 

 

 

הצטרפו לWeLead בפייסבוק>>

» מופע מיוחד לפורים: הצחוקייה

תוכנית הסטנד – אפ הראשונה לילדים יוצאת למופע אחרי 3 עונות מצליחות במיוחד!בהופעה מבחר סטנדאפיסטים מוכשרים עושים סטנד – אפ על נושאים מעולמם של הילדים: מבית ספר, מורים ועד הורים, אחים, חוגים ועוד ועוד..מתוך תכנית הטלוויזיה שבערוץ ‘ניקלודיאון’ במופע קטעים אהובים ומוכרים של הסטנדאפיסטים מכל העונות בשילוב קטעים חדשים.בכיכובם של: עופר ומאור, מיכל קירזון וליעוז שם טוב.

איפה: זאפה חיפה, דרך משה פילמן 4

מתי: יום שבת 11.3 פתיחת דלתות: 12:15

 

» שלל הופעות שוות – גרנד קניון חיפה:

גרנד פורים מציג מגוון  הופעות אטרקטיביות  לילדים – פעמיים ביום, בבוקר ובצהריים הופעות לילדים ולכל המשפחה –  ברחבת לגעת באוכל – קומה ג’. הכניסה חינם:

יום א’ 12.3 – בשעה 12:00 – מולי וצומי

יום ב’ 13.3 – בשעה 12:00 – רינת

יום א’ 12.3 – בשעה 17:30 – רוי בוי

יום ב’ 13.3 – בשעה 17:30 – שי ורועי

איפה: עופר גרנד קניון שמחה גולן 54, חיפה

 

צילום: עידו לביא

צילום: עידו לביא

 

»קרנבל לכל המשפחה במדרחוב נורדאו

קרנבל ענק לכל המשפחה בתוכנית:מופעים לילדים,מתנפחים, סדנאות והפעלות, מתחם אתגרי של הצופים
עמדת סוכר. הכניסה חופשית.

איפה: האירוע יתקיים באמפי, נורדאו 37.

מתי:  12.03 החל מ11:00.
.

16020_125253

צילום: עיריית חיפה

»תיסלם

תיסלם ידועה בהופעות החיות המשובחות שלה. האנרגיה, הכישרון, וחשוב מכל, כמות הלהיטים העצומה שעומדים במבחן הזמן, יום יום.כל זה מגיע, ארוז שלם באיכויות ההפקה הגבוהות והמוקפדות ביותר בארץ.בשנתיים האחרונות התגברה הדרישה להופעות של הלהקה, שהקפידה להציץ מדי פעם, בעיקר בהופעות תרומה לקהילה ומופעים סגורים ,או כשהגעגוע גבר…הביקוש בעקבות הבאזז שצמח מאלה ש”זכו” להיות בהופעה בקיסריה הביא את הלהקה להחלטה להמשיך ולעלות בקיץ הקרוב על הבמה עם ההפקה החדשה. מופע החדש הלהיטים הגדולים: “רדיו חזק” “תנו לי רוקנ’רול”, “לראות אותה היום”, “עוד פגישה”, “יש לך  אותי”, “בוקר של כייף”,”פרצופה של המדינה, “כשאת בוכה את לא יפה, ורבים אחרים…..

איפה: זאפה חיפה, דרך משה פילמן 4

מתי: יום שבת 11.3 פתיחת דלתות: 21:00

 

»הפנינג פורים בקניון נצרת עילית

בתאריך 13.3.17 , יתקיים הפנינג פורים בקניון נצרת עילית. החל מהשעה 16:00-18:00 , יתקיימו דוכנים לילדים ללא עלות : דוכני איפור , דוכני קעקועים , דוכן בלונים בצורות שיחולקו מתנה לילדים.

בשעה 18:00 יתקיים המופע המרכזי ,  מולי וצומי כוכבי הילדים במופע קצבי ועשיר בשילוב השירים הפופולאריים מתכניתם המשודרת בערוץ הופ.

מתי: 13.03 בשעות 16:00-18:00

איפה: דרך החטיבות, נצרת עילית

 

צילום: nmc

צילום: nmc

» מסיבת פורים בזאפה חיפה: פאר טסי

פאר טסי במופע מרהיב של פרפורמר מדויק, מוזיקה משובחת וביצוע חי של נגנים מהשורה הראשונה בהפקתו המוסיקלית של יעקב למאי. מופע הכולל להיטים מ-3 אלבומים שזכו לפלטינה ולהצלחה גדולה מתוכם:”אם תחכי לי”, “היי מאמא”, “דרך השלום”, “משקה יקר”, “כל העיר שלנו”.

איפה: זאפה חיפה, דרך משה פילמן 4

מתי:  יום שני 13.3 פתיחת דלתות: 22:00

 

» מסיבת פורים: ישראל קטורזה

“שוביניסטי, אבל לא וולגארי. מגלה אמפתיה, נדיבות והתחשבות, מציע אהבה, הבנה וטוב לב כמעט כמו ביקור אצל פסיכיאטר, רק מהנה, זול ויעיל יותר.” “קטורזה מציץ לחיינו. מה שאנחנו רוצים להראות בסלון ומה שמנסים להסתיר בחדר השינה. תמונות מחיי הזוגיות. למה היא מתכוונת כשהיא אומרת: רד לאוטו אני כבר באה, מה יש לה בתיק, למה היא מפריעה לראות כדורגל בטלוויזיה?”

איפה: תיאטרון חיפה

מתי: יום שבת 11.3 בשעה 20.30

 

» פורים בתיאטרון: איך שיר נולד

מפגש‭ ‬מוסיקלי‭ ‬לילדים‭ ‬עם‭ ‬יהונתן‭ ‬גפן‭, ‬משורר‭ ‬הילדים‭ ‬וסופר‭ ‬הכבשים‭, ‬במפגש‭ ‬של‭ ‬שירים‭ ‬וסיפורים‭ ‬לילדים‭ ‬מגיל‭ ‬שנתיים‭ ‬עד‭ ‬מאתיים‭. ‬בהופעה‭ ‬אינטימית‭ ‬שתציע‭ ‬מבחר‭ ‬משירי‭ ‬הילדים‭ ‬שלו‭, ‬מ‭”‬שירים‭ ‬שענת‭ ‬אוהבת‭ ‬במיוחד‭” ‬ועד‭ ‬שירי‭ “‬הכבש‭ ‬ה-16

איפה: תיאטרון חיפה

מתי: יום ראשון 12.3 בשעה 12.00

 

מרכז:

 

»העדלאידע המסורתית בחולון בסימן גיבורים מכל הזמנים

כמיטב המסורת גם השנה תתקיים עדלאידע ענק בחולון. חגיגת ענק עם אלפי מיצגים מעוצבים, תזמורות, תיאטרוני רחוב, רקדנים פעלולנים מהארץ ומחו”ל. כולם יצעדו ברחובוות סוקולוב, הנשיאים וויצמן. התהלוכה תסתיים ברחוב ויצמן פינת גולמוב. הכניסה חופשית.

במיצג ענק תגיע מרי פופינס, הביטלס, הלהקה המיתולוגית עם ארבעת חבריה המופלאים, ששינתה את עולם המוסיקה בשנות ה-60 ואשר עד היום נחשבת ללהקה המצליחה בעולם. לעדלאידע יגיעו הביטלס בדמויות של חיפושיות ענק מנגנות ושרות.

גם בילבי גרב-ברך תגיע לעדלאידע כדמות ענק המובילה סוס ועליו. 

ואיך אפשר בלי אנה ואלזה, שתי האחיות הנסיכות האהובות והאוהבות יגיעו לעדלאידע על מזחלת שלג ענקית שעליה “תופס טרמפ” גם אולף איש השלג ומעליהם נושרים פתיתי שלג.

מתי: 12.03 יום א שעה 12:00

איפה: חולון התהלוכה תתחיל ברחוב סוקולוב

צילום: טל קישנבאום

צילום: טל קישנבאום

»  פורים בקניון כפר סבא הירוקה

פורים שמח מטורלל ומבדח בקניון כפר סבא הירוקה המזמין את כל המשפחה ליהנות מפסטיבל ברוח פורים: מופע מוזיקלי קסום לכל המשפחה, תחרות תחפושות נושאת פרסים, הרקדת מחול המונית ומתחם ענק הכולל מבחר פעילויות פורימיות וסדנאות יצירה – ללא תשלום!  ב – 12.3 תתקיים תחרות תחפושות הכוללת הפעלת פרסים למקומות ראשון, שני ושלישי, החל מהשעה 10:00 ברחבת הקניון. בתכנית: כולם באים מחופשים, הרבה מוסיקה טובה וריקודי זוגות ושורות בשלל סגנונות. המסיבה הכי טובה בעיר, כי ככה מתחילים לחגוג בפורים. יתקיים פסטיבל רחוב שמח ומבדח שלא ידעה שושן הבירה אבל בהחלט ידעה כפר סבא והסביבה עם מגוון מופעים החל מהשעה 10:00 בבוקר. בשעה: 17:00 יחל המופע של הלו קיטי עם שירים וכייף לכל המשפחה.

איפה: קניון כפר סבא הירוקה

מתי: יום ראשון 12.3 החל מהשעה 10:00

 

תחפושות קניון כפר סבא הירוקה. צילום רותם אברהם

» הרייב השנתי של פורים בכיכר המדינה

המסיבה הגרנדיוזית שמושכת מדי שנה עשרות אלפי מבלים חוזרת לעשות שמח, עם ליינאפ סודי של דיג’ייז שירימו את כיכר המדינה כמיטב המסורת. מה שידוע כבר מעכשיו זה שמדובר באחד האירועים הכי מצופים של החג, עם מוניטין משנים עברו שלגמרי מצדיק את הבאזז.
איפה: כיכר המדינה
מתי: שישי ה-10 במרץ, החל מ-11:00.

צילום: עיריית ת”א

»קברט טוטאל עושים קרקס בשרונים

מתחם שרונים מזמין את הילדים להצטרף לחזרות של שחקני הקבארט, לעזור ולקחת חלק במופע. במסגרת הפעילות הילדים ילמדו אומנויות הליכה על חבל ועל קביים, התנסות בפעלולי הג’אגלינג וייהנו ממופעים עם השחקנים.

שחקני הקברט ישלבו את הילדים בתחרויות ובאודישנים למופעים ובכל יום הם יוזמנו לקחת חלק באימונים ובמסיבת פורים אחת גדולה מבוקר ועד ערב שבסופו הם השתתפו במופע המרכזי שיערך מידי יום.

מתי: ב- 9.3 מהשעה 16:00 ועד השעה 19:00, ב- 12.3 ו-13.3 בשני סבבים בין השעות הבאות: 10:30-13:30, 16:00-19:00.

איפה: מתחם שרונים, הרקון 2 הוד השרון

צילום: יח"צ

צילום: יח”צ

»פורים בשרונה

בשרונה יחגגו  את חג הפורים באווירת רחוב מגניבה, בהרבה שמחה, צחוק ומוסיקה במשך שלושה ימים

9.3 – מסיבת תחפושות לטינית מטורפת בשיתוף מועדון הקומפלקס, מועדון הריקודים המוביל בתל אביב, החל מהשעה 20:00 ברחבת הגלגיליות בשרונה. מה בתוכנית? כולם באים מחופשים, הרבה מוסיקה טובה וריקודי זוגות ושורות. ערב לטיני שכולה סלסה, באצ’אטה, ברזילאי ועוד. המסיבה הכי טובה בעיר, כי ככה מתחילים לחגוג בפורים

פסטיבל רחוב שמח ומבדח שלא ידעה שושן הבירה אבל בהחלט ידעה תל אביב –  עם מגוון מופעי רחוב, להטוטנים, נגנים והולכי קביים לאורך כל רחוב דוד אלעזר החל מהשעה 10:00 בבוקר

11.3 יום שבת – הצגת הילדים עם הליצן הכי כוכב שיש “איציק הליצן” בשעה 11:00 ובשעה 13:00 ברחבת המוסיקה. בואו לחגוג מחופשים, ילדים והורים עם איציק הליצן במופע שכולו צחוק, ריקודים, קסמים והרבה כיף.

קרקס רחוב ענק, מופע מרהיב של אמני הקרקס וטרפז ענק –  ברחבת הגלגיליות החל מהשעה 11:00

12.3 יום ראשון- קרקס רחוב ענק, מופע מרהיב של אמני הקרקס וטרפז ענק –  ברחבת הגלגיליות החל מהשעה 11:00

תמונה 7

»מרכז מהותי – פעילות לכל המשפחה

מרכז מהותי בתל אביב מזמין את הילדים וההורים לחגוג את חג הפורים באווירה מסתורית ומסקרנת,
בפסטיבל מרהיב לכל המשפחה עם הפעילות :”תעלומה בארמון”, בה הילדים צריכים למצוא בשיתוף ההורים את הלחש שעושהה קסמים !

מעבר לכך יתקיימו פעילויות נוספות כמו סיורים אינטראקטיביים, הצגות לקטנטנים, עמדות איפור ועוד. בסיום החגיגות יקבל כל מבקר מזכרת צבעונית ומרגשת. הילדים וההורים מוזמנים להגיע מחופשים.

מתי: 11-13.3 9:30-16:30

איפה: מרכז מהותי, רח’ שאול המלך 21 (ברחבת הקאמרי). הכניסה בתיאום מראש בטלפון 03-7181333

צילום אמית הרמן

צילום אמית הרמן

» רייב פורים מונוכרומטי בגן הסלעים

ההפקה שלא מפסיקה להפתיע ומעלה את איכות המסיבות המקומיות לרמה בינלאומית, מרימה אירוע בלב תל אביב ותחת כיפת השמיים. הגן הנדיר ביופיו והמרחבים הירוקים שלו יהפכו בצהרי יום ראשון לחגיגה גדושת חוויות עם סוללת אמנים מושקעת שיתחלקו בין שתי רחבות. לצד אמנים מקומיים דוגמת יניב אוחנה ונאור נוריאלי, יכבדו אותנו טן וולס הליטאי ששבר בשנה אחרונה מספר שיאים בעולם האלקטרו, וסאטורי ההולנדי שנוחת אצלנו כחלק מהטור העולמי שלו.
איפה: גן הסלעים – פארק הירקון
מתי: יום ראשון ה-12 במרץ, החל מ- 13:00.

 

» עדלאידע הרצליה: סיפורי התנ”ך מתעוררים לחיים

נושא התערוכה השנה הוא סיפורי התנ”ך, ולאורך המסלול יצעדו מיצגי ענק בתלת ממד, כשכל מיצג הוא מחווה לסיפור תנ”כי אחר. כמו כן, תיערך הופעה של רינת גבאי, זאת לצד פעילויות – סדנאות אישיות, יצירה, הפעלות שונות, תיאטרון, פינות צילום ועוד. בשונה משנים קודמות, המיצגים השנה ייבנו מבטון ולא יפורקו בתום העדלאידע. לאחר התהלוכה הם ישארו באחד הגנים בעיר וישמשו את התושבים.

איפה: גן בן שפר (רחוב סוקולוב 100)

מתי: יום ראשון 12.3 בשעה 10:00

 

» מצעד המתים המהלכים 

גולת הכותרת תל אביב תהיה האירוע המדמם של השנה, ה-Zombie Walk, הליכת הזומבים המסורתית, בה תוכלו להתקבץ לצעדה מדממת עם המון אנשים המחופש לזומבים פצועים ומפחידים.

איפה: רח’ קינג גו’רג’

מתי: יום שבת 11.3 בשעה 21:30

צילום: מוטי מילרוד

צילום: מוטי מילרוד

» פורים בנתניה: קרנבל פורים מהספרים

ההפנינג השנה יהיה בסימן “פורים מהספרים” – קרנבל ססגוני שמח וצוהל עבור כל המשפחה. את פני המבקרים יקבלו בילבי, הארי פוטר ודמויות נוספות מהספרים האהובים. בנוסף ייהנו החוגגים משלל מתחמים – מתחם חלומות עם סיפורים אהובים לפני השינה, שעשועונים ומשחקים נושאי פרסים וגם מתחם ארץ עוץ שיסחף את הילדים לתוך מבוך יחד עם דורותי, האריה, הדחליל ואיש הפח, ולצידם יוכלו לצעוד בעצמם בשביל הלבנים הצהובות לעבר הקוסם מארץ עוץ.

איפה: כיכר העצמאות

מתי: יום ראשון 12.3 בשעה 11:00

 

אזור ירושלים:

»פורים במוזיאון המדע ע”ש בלומפילד

בפורים הקרוב מזמין מוזיאון המדע ע”ש בלומפילד בירושלים  את כל המשפחה לבילוי פורימי מהנה הכולל שלל פעילויות לכל הגילאים ביניהן – סדנאות, הדגמות, סיורים וסרט טבע בתלת-ממד.

איפה: מוזיאון המדע ע”ש בלומפילד, שדרות המוזיאונים 3, ירושלים.

מתי? הפעילויות יחלו ב-10.3 כאירוע פורימי וימשכו עד ה-1.4.

מחירון:ילדים עד גיל 5 – חינם, ילד/מבוגר 45 שקלים , כרטיס משפחתי ( הורים/סבים וכל ילדיהם/נכדיהם) שקלים.

 

פרטים נוספים בטל’ 02-6544888 /  www.mada.org.il

 

מי גדולה יותר? פורים במוזיאון המדע צילום: נוגה אלחסיד

מי גדולה יותר? פורים במוזיאון המדע צילום: נוגה אלחסיד

 

» פסטיבל פורים בקניון הדר ירושלים

קניון הדר, ירושלים יקיים פסטיבל פורים לקראת חג הפורים. הפסטיבל פתוח לקהל הרחב והוא  יחל ב- 12.3 וימשך עד 13.3. במסגרת הפסטיבל יחולק הקניון למתחמי הפעלה בהם יוצבו ביתנים בהשראת המערב הפרוע. בין הפעילויות לכל המשפחה: הכנת סוסים צבעוניים, הכנת תחפושת קאובוי בעיצוב אישי, מתחם בול קליעה נושא פרסים, מתחם איפור היתולי, קעקועי נצנצים לילדים ואביזרי צילום מעולם המערב הפרוע. הכניסה חופשית.

מתי: 11 ו-ה12.3 שעות הפעילות 11:00-14:00 ,15:00-18:00.

איפה: קניון הדר ירושלים – פייר קניג, 26, תלפיות, ירושלים 02-6726660

אזור הדרום:

»קרנבל פורים מהסרטים במתחם הישפרו פלנט:

החל מהשעה 10:00 יתקיים קרנבל פורים ססגוני ומרהיב, עם מיטב הכוכבים – סטטיק ובן אל, ליאור נרקיס, אגם בוחבוט ודנה לפידות. מגוון מתחמי פעילות חווייתיים, מופעים של להקות המחול המקומיות ומופע של אודי ואביעד. הכניסה חופשית!

מתי: 12.03 החל משהעה 10:00

איפה: מתחם הישפרו פלנט, באר שבע. הכניסה חופשית

צילום לדיאגו מיטלברג

צילום לדיאגו מיטלברגחג

»הפנינג פורים לכל המשפחה קניון עופר אשדוד

קניון עופר לב אשדוד שמח להזמינכם להפנינג פורים  לכל המשפחה מטעם “המרכז להורות משמעותית באשדוד”. כניסה חופשית- ללא תשלום. מה בתוכנית: סדנת יצירה : עיצוב מסכות לילדים, פעילות בתנועה: “רוקדים פורים”, ביתנים פעילים להורים וילדים עם אוירה משפחתית – בינגו , קליעה למטרה ועוד …

מתי: ביום שני , 13.3.2017, 11:00-13:30

איפה: שדרות בלפור, 14. אשדוד

 

»פעילויות פורים ביד מרדכי 2017

קיבוץ יד מרדכי מזמין אתכם לחגוג את חג פורים בחוויה קיבוצית מתוקה לכול המשפחה. במהלך החג  יוכלו המבקרים ליהנות מפתיחת כוורת וטעימת דבש, יצירת נר מדונג, נסיעה בטרקטור וחוויה קיבוצית אמתית. בנוסף, הפעילויות יכללו פינת יצירה, בה יוכלו המשתתפים להכין לעצמם מסכות פורים אישיות לפי טעמם.

התכנית כוללת ביקור בבית הדבש והדבורה שם ניתן לצפות בפתיחת כוורת אמתית ולטעום דבש טרי-טרי. דבוראי מנוסה יפתח לפני המבקרים כוורת וידגים כיצד פועלת הכוורת מבפנים. בנוסף הילדים יכינו נרות מדונג אמיתי וכמובן יקנחו בדבש.

לסיום, יוכלו המבקרים להכין מסיכות פורים מצחיקות ומיוחדות בפינת היצירה של הקיבוץ- כל משתתף יוכל להכין לעצמו מסיכה בסגנונו האישי, לפי טעמו.
הפעילות מתאימה לכל המשפחה ומתקיימת בכל מזג אוויר.

מומלץ מגיל 3 משך התכנית  – כ- 3 שעות.
כרטיס משולב לכל האתרים והפעילויות- 55 שקלים  לילד מגיל שנתיים, 50 שקלים למבוגר.

מתי: 11-13.3

איפה: קיבוץ יד מרדכי, טלפון- 08-672055

נסיעה בטרקטור