A password will be e-mailed to you.

ערבי הטריוויה הופכים ללהיט של חיי הלילה

מאת: WeLead | 6 במרץ 2017

ערבי הטריוויה הופכים להיות תופעה מעניינת בחיי הלילה והפאבים. מה זה? ומי אחראי לזה?

פאב קוויז: הטרנד הבריטי שכובש את ישראל

פאב קוייז זוהי בכלל מסורת בריטית בת עשרות אם לא מאות שנים. לפיה החבר’ה המקומיים מגיעים אל הפאב השכונתי או אל הפאב הסמוך שותים (הרבה!) ומתחרים בחבריהם השתיינים במענה על שאלות טריוויה. התופעה הלכה והתפשטה והגיעה גם למקומות נוספים בעולם. כן, גם אלינו.

בעקבות ביקורו של מייקל שפירא בבריטניה ונוכחתו בערב שכזה הוא החליט להביא את הטרנד ארצה ולגייר אותו. כאשר שב ארצה הוא ויעל בצלאל (שניהם מגיעים מעולם הדיבייט) הקימו את החברה והליין “myquiz”. במטרה להפיץ בישראל את הקונספט החדשני הזה.

מייקל ויעל מעולם הדיבייט לעולם הטריוויה

מייקל ויעל. מעולם הדיבייט לעולם הטריוויה

לעוד חדשות לוהטות בתחום הבילויים עקבו אחרינו בפייסבוק. לחצו כאן!

הערב הראשון התקיים בחיפה לפני כשנתיים. מהר מאוד השמועה התפשטה מפה לאוזן וכמובן בפייסבוק והיום ערבי הטריוויה הם טרנד לוהט שכובש את חיי הלילה בכל הארץ.

הם חורשים את הארץ מצפון לדרום ומקיימים את ערבי הטריוויה בפאבים שונים ומגוונים. צריך לקנות כרטיסים מראש (והם אוזלים מהר) ובערב ממוצע תוכלו לפגוש בין 70 ל-100 בליינים סקרנים שרוצים לאתגר את עצמם.

פאבקוויז3

הפאב מפוצץ. כולם כאן בשביל..טריוויה!

שפירא ובצלאל משנים את השאלות כל הזמן ומעיר לעיר, כי כבר יש כאלה שמכורים לדבר ומגיחים בערבי הטריוויה האלה יותר מפעם אחת. כך שהם לא משתמשים באותה שאלה פעמיים.

השאלות הן רנדומליות ומתקשרות בצורה רופפת במיוחד לאיזשהו נושא על. כך שבפאבקוויז בנושא פורים לא תמצאו שאלות על אחשורוש או סיפור המגילה אלא למשל על סרט אימה עם ליצנים. החידות מגוונות מאוד ובחלקן נעשה שימוש בעזרים נוספים: זיהוי תמונות, שירים ועוד. כמובן  שהקבוצה בעלת מספר התשובות הנכונות הגבוהה ביותר מנצחת.

מתי בפעם האחרונה הנחתם את הפלאפון שלכם לשעתיים?

התחרות נעשית בין קבוצות שמתאגדות מראש (שם קבוצה מקורי ישרת אתכם נאמנה בערבים האלה) ויש גם פרס אבל הוא ממש לא האישיו כאן (בקבוק יין לכל אחד מחברי הקבוצה הזוכה אם תהיתם). מה שמשנה היא החוויה וההנאה.

לאלה מכם שחושבים ישר איך לרמות ולעקוץ, אז תדעו שהפלאפונים נאספים לדלי במרכז השולחן. בעצם תחשבו על זה, מתי  בפעם האחרונה הנחתם את הפלאפון שלכם למשך שעתיים שלמות (!) והתרכזתם פשוט בחוויה המתרחשת סביבכם?

יש גם סיבובי בונוס אדירים בהם הקבוצה שמציעה את התשובה המצחיקה והמקורית ביותר (לאו דווקא הנכונה) זוכה בצ’ייסרים לכל השולחן.

טריוויה

צילום: באדיבות myquiz

בשורה התחתונה ללא ספק מדובר בחוויה חברתית וייחודית. גם נהנתם מבירה, גם ביליתם עם חברים וגם השכלתם בעוד כמה עובדות לא רלוונטיות. win-win-win

למידע נוסף ולפירוט על ערבי טריוויה בסביבתכם לחצו כאן.