A password will be e-mailed to you.

יותר טוב מפוטושופ! כוכבת האינסטגרם חושפת את הסוד

מאת: WeLead | 7 במרץ 2017

לא צריך פוטו שופ. הנה הסוד מאחוריי התמונות הפוטוגניות באינסטגרם.

כשאנחנו מעלים תמונות לאינסטגרם ולשאר הרשתיות החברתיות אנו נרצה להעלות את התמונות הכי מחמיאות שלנו. זה ברור ולגמרי מובן. הבעיה היא שכל היום אנו מתבוננים בתמונות מושלמות אנחנו לא יכולים שלא למצוא את הפגמים בנו. בעיקר כשאנו בוחנים את עצמנו מול הראי. לעולם לא נצליח לעמוד בהשוואה הזו. עכשיו כוכבת האינסטגרם חושפת את האמת מאחוריי התמונות המושלמות.

כוכבת האינסטגרם הזו מגלה את הסוד לפוטושופ מיידי

זה מה שהבלוגרית והאינסטגרמרית האוסטרלית, מדלין גיאורגטה מנסה להבהיר. לאחרונה מדליין העלתה וידאו לאינסטגרם המוכיח כיצד היא מזיזה את הירכיים שלה באופן ניכר כדי לשנות את האופן שבו הם נראות בתמונה.

כלומר, זה לא רק פוטושופ. גם לאופן שבו אנחנו מעמידים את עצמנו מול המצלמה השפעה אדירה על האופן שבו היא תצא.

הפעילו את הסרטון ובחנו בעצמכם את ההבדלים האדירים

 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטוש? לחצו כאן

למדליין קהל עוקבים ענק באינסטגרם והסרטון הזה זכה כבר לכמעט רבע מיליון צפיות. שאר הנתונים שלה באינסטגרם מרשימים לא פחות:

עוקבים205,308 ממוצע לייקים9,686 ממוצע תגובות:172.15 מעורבות: 4.80%

 

גם כן היא מדגימה כיצד כיווץ שרירי הבטן או דחיפת הירכיים משפיעים על מראה התמונה

 

ואם פיספסתם בוידאו הנה מצד ימין התמונה “הערוכה” בה מדליין מכווצת את השרירים מה שנותן אפקט של פוטושופ. מצד שמאל התמונה מדליין אינה עושה פוזה.

 

Ahh the difference a flattering pose can make ?? I love seeing these photos on my feed as it reminds me that we allll have our best angles that we choose to share. The girls you see on Instagram don't walk around with one leg bent and one hip popped and flexed abs the whole time! I don't look like the right version in real life because who the hell stands like that in real life? But there's also nothing wrong with posting your most flattering angle, it's only human. After all, who wants to post that pic of your double chin? ??‍♀️Constantly seeing the same carefully posed pic on my feed can get tiring, so it's always nice to see a crappy photo and think, "ohh hey, she's a bit like me" ?EDIT: kini is tagged folks!

A post shared by Madalin Giorgetta (@madalingiorgetta) on