A password will be e-mailed to you.

האישה מאחורי היוזמה – מרכז pretty woman

מאת: אמילי אזולאי | 8 במרץ 2017

לילך גנח-סלומון היה חזון והיא הלכה איתו עם כל הלב. התוצאה מתחם יופי חדשני ומפנק

 

1

ביום האישה הזה אנחנו אוהבים לפרגן לנשים חזקות, שאפתניות ויזמיות. אחת מהן היא לילך גנח-סלומון. לילך השיקה לאחרונה מחדש את מתחם היופי המהמם “Pretty woman” ששודרג ושוכלל.

לילך, הגיעה בכלל מתחום החינוך אבל כבר שם ניכרה האמביציה שלה והיא הקימה רשת מוסדות חינוך פרטיים שעיקרם לשים דגש על חשיבה יצירתית. כנראה ערך שמלווה אותה כל חייה.

רונית יודקביץ' לילך גנח-סלומון ושרון איילון באירוע ליום האישה ב pretty woman

משמאל לימין : רונית יודקביץ’, לילך גנח-סלומון ושרון איילון באירוע ליום האישה ב pretty woman

משם ולאחר כמה שנים כאחראית על תחום מעונות יום וצהרונים בעיירת חדרה המשיכה לילך לכבוש את העולם הגדול והקימה את מותג הנעלה ואקססוריז מצליח שכיכב גם על השטיח האדום בהוליווד ונמכר בבתי הכלבו הנחשקים “בלומנגידיילס” ו”מיייסיס”. כל אלה שהיא מתמרנת בין הקריירה לגידול שלושת בנותיה.

אח”כ התפנתה לילך לאתגר הבא תוך שהיא נכנסת לעולם הקוסמטיקה הרפואית. לילך הייתה שותפה וסייעה בהקמתן של קלינקות יופי רבות עם טובי הרפואים בתחום.

אבל משהו בער בה. היה לה רעיון להקים מתחם, One stop shop, מעין היכל יופי. שייתן את כל השירותים הכי מתקדמים שהאישה המודרנית זקוקה להם בתחום היופי והאסתטיקה.

כפי שהבנתם לילך היא לא רק אישה של דיבורים אלא גם של מעשים ולאחרונה נפתח המתחם המפנק בהשקה חגיגית.

מרכז הטיפוח pretty woman צילום קובי קואנקרס (1)

צילום: קובי קואנקרס

המרכז עוצב בטוב טעם ומשרה אווירה מפנקת, יוקרתית ומרגיעה.

כל צרכי היופי במקום אחד

כל חלל במרכז מזמין לטיפול מקצועי באזור אחר של הגוף: פריטי ניילס בר המציע קולקציה עונתית, עיצוב יצירתי בהתאם לטרנדים המובילים בעולם בתחום עיצוב הציפורניים, לצד מניקור ופדיקור קלאסי.

בגדים

ויש גם אופנה. צילום: אמילי אזולאי

פריטי קליניק עם טובי הרופאים בתחום האסתטיקה, קבלת ייעוץ והדמיה אישית לפני הטיפול ובמהלכו ומציע החדרת לחויות, טיפולים בקמטי הבעה, הזרקות לחידוש קולגן, עיצוב ופיסול הפנים ועוד. פריטי קוסמטיקס המרכז שיטות לטיפול ולפתרון בעיות בעור הפנים, למרקם אחיד וזוהר של עור צעיר ובוגר והזנה וחידוש באמצעות קוסמטיקה מתקדמת, פריטי בודי המציע טיפולים למיצוק עור הגוף והצרת היקפים, הסרת שיער בלייזר באמצעות מכשיר “קנדלה” מתקדם וחדשני, עיצוב גבות וריסים ועוד.

חדר טיפולים

אין ספק שיש במקום הקפדה על עיצוב וחדשנות. במטרה להעצים ולפנק נשים. גם התמחור של השירותים פה הוא נוח ודומה למקובל בתחום למרות הרמה הגבוהה המופגנת כאן.

אנחנו בעד נשים שהולכות אחרי הפאשן שלהן, מעסיקות נשים אחרות ופועלות לקידום, עידוד והעצמה נשית. יישר כח.

 

“פריטי וומן” – חבצלת השרון 37, הרצליה פיתוח טלפון:  050-9985556, www.prettywoman.co.il