A password will be e-mailed to you.

HAIR SPA הגיע מאיטליה לישראל

מאת: קרן ילינק | 8 באפריל 2017

המותג האיטלקי פיליפ מרטינ’ס הגיע מאיטליה לישראל והוא מציע טיפולי ספא משלימים לשיער

לקראת חג הפסח קיבלתי הזמנה להגיע לעבור טיפול ספא מפנק לשיער במספרת וילאם william- hair&beauty, מספרת קונספט של פיליפ מרטינ’ס בחיפה. שמחתי והופתעתי לגלות שניתן לקבל את טיפולי השיער במספרה בימים ושעות לא שיגרתיות, המספרה פתוחה בימי שישי מהבוקר ועד השעה 18:00 ובימי שבת מהבוקר ועד השעה 19:00, בימי ראשון המספרה סגורה, אך בימי שני שרוב המספרות ביום חופש תמצאו את המספרה של ויליאם פתוחה.

צילום: קרן ילינק

צילום: קרן ילינק

צילום: קרן ילינק

וילאם בעלי המספרה מצד ימין | צילום: קרן ילינק

וילאם הבעלים של המספרה קיבל אותי ועשה לי אבחון לשיער באופן מקצועי. הוא סיפר לי שהוא מאוד מחובר לאיטליה, הוא למד שם את מקצוע הספרות ודובר איטלקית בעצמו, ולכן החיבור עם מותג היוקרה פיליפ מרטינ’ס היה מובן מאליו. וילאם הסביר לי שהמוצרים אורגנים וטבעיים ב100 אחוג, אפילו חומר חמצון השיער של החברה הוא ללא אמוניה. ניתן למצוא טיפולי שיער של פיליפ מרטינ’ס רק במספר מצומצם של מספרות בוטיק, זהו לא מוצר המוני ונגיש, מדובר במוצרים מרוכזים ואיכותיים, בכדי לקבל אישור לעבוד עם מוצרי החברה נדרש ידע רב וסטנדרטים גבוהים של מספרה. וילאם איבחן את השיער כשיער יבש והחליט על טיפול של שיקום, החדרת לחות, הזנה וניקוי בעזרת שמנים.

השיער לפני הטיפול | צילום: קרן ילינק

השיער לפני הטיפול | צילום: קרן ילינק

לאחר אבחון השיער על ידי וילאם הועברתי להמשך טיפול אצל ידי הזהב של סילבר המקסים. תחילה סילבר מרח לי את השורשים בלבד ביסודיות, ממש כמו צביעת שיער, בעזרת תערובת של שמן זית, אלוורה ושמן חוחובה של פיליפ מרטינ’ס. מיד הרגשתי בריח שמן הזית העז.

צילום: קרן ילינק

אני וסילבר הספר | צילום: קרן ילינק

לאחר מכן, סילבר הספר, מרח לי את שאר השיער קבוצות, קבוצות, תוך כדי עיסוי באותה תערובת, רק עם יחס שונה של כמויות בין מרכיבי השמנים. בהמשך פינקו את הקצוות של השיער במסכת מרסיב פיליפ מרטינ’ס. בסיום המריחה עטפו את שערי בניילון נצמד בכדי להחדיר את החומרים לשיער ומעלי הניחו תנור על מנת לשמור על אחידות של טמפרטורת השיער וזירוז של החדרת החומרים לשיער, למשך כ-20 דקות.

צילום: קרן ילינק

צילום: קרן ילינק

עברנו לחפיפית השיער בעזרת שמפו של פיליפ מרטינ’ס נענע מנטה עם ריח ממכר, בכדי להוריד את כל השמן חפפו את ראשי 3 פעמים ושמו לי מסכה נוספת ומעל המסכה, סילבר פיזר אדים בעזרת מכשיר מיוחד. בסיום קיבלתי עיסוי קרקפת מפנק.

צילום: קרן ילינק

צילום: קרן ילינק

השיער יצא נעים למגע ורך כמשי, הוא נראה בריא יותר ונקי. בדיוק בזמן לחג הפסח.

השיער בסיום הטיפול | צילום: סילבר

השיער בסיום הטיפול | צילום: סילבר

עלות הטיפול שעברתי נע בין 150- 250 שקלים תלוי בסוג השיער.

המותג האיטלקי היוקרתי פיליפ מרטינ’ס’ מציע מגוון רחב של מוצרי שיער, טיפולי קרקפת HAIR spa וסדרות טיפוליות שונות החל משמפו, מסכות הזנה לשיער וסדרות טיפוח לכל סוגי השיער (טיפול בנשירת שיער, שיער פגום ויבש, קשקשים, סבוריאה פסוראיזיס), צבעי שיער על בסיס שמנים טבעיים ללא אמוניה המצמצמים נשירה ולשימוש מקצועי בלבד, מוצרי עיצוב שיער ומוצרים משלימים.

כל מוצרי החברה מיוצרים ללא פרבנים וללא מלחים SLS על כן, מיועדים לשיער שעבר החלקות מכל הסוגים. מוצרי פיליפ מרטינ’ס נטולי אמוניה, ניקל, עופרת, מתכות וללא שמן סינתטי.

צילום: קרן ילינק

צילום: קרן ילינק

 

להשיג במספרות הקונספט פיליפ מרטינ’ס בצהלה תל אביב, שוהם וחיפה.

הטיפולים נעשים במספרות מורשות בלבד של המותג ברחבי הארץ ניתן למצוא מידע נוסף באתר.