A password will be e-mailed to you.

WeLead מתחדשים: נבחרי חודש מאי

מאת: קרן ילינק | 4 במאי 2017

ריכוז מוצרים חדשים ומומלצים:

מייקאפ פודרה CHIC  

מייק אפ משולב פודרה לכיסוי טבעי באריזת TOGO. המייק אפ מגיע במארז ביחד עם מראה וכרית ספוג למריחה אחידה. למרות שהמייק אפ עדין וקליל הוא עדין מצליח לכסות את הפגמים, הוא מעניק לעור מראה חלק, קטיפתי ואחיד. המוצר עשוי להפתיע במרקמו בשל העובדה כי הוא מרגיש מעט “רטוב”, אלא שבשימוש על העור, המייקאפ המשחתי עובר שינוי והופך לפודרתי ומאט. המוצר מומלץ לשימוש לבעלות עור מעורב ו/או עור שמן (בעלות עור יבש ייראו מקומחות והמרקם יהיה בלתי מחמיא). התכשיר מוצע בששה גוונים.

מחיר מומלץ לצרכן: 70 שקלים עבור מראז של  10 ג”ר.

להשיג: ברשתות הפארמים ברחבי הארץ.

צילום: לירון ליבה

צילום: לירון ליבה

FIVE & DIME קרם לחות של MK

 

MK מרים קיסר- מותג הקוסמטיקה הקיראלית משיקים את FIVE & DIME MOISTROIZER –  קרם לחות עשיר, נטול חומרים משמרים, המועשר ברכיבים אורגניים ובוטניים של פרי האנונה ומי קוקוס לצד מיצוי תאי גזע של פרחי אדלוויס. הקרם נועד לשפר את רמת הלחות בעור. המוצר מכיל רכיבים הפועלים נגד הזדקנות מוקדמת של העור הבאים לידי ביטוי בקמטוטים ובריפיון. הקרם מורכב מפפטידים ביומטיים, תאי גזע מפרח ה”אדלוויס” וחומצה לקטית.

מחיר מומלץ לצרכן: 401 שקלים ל-60 גרם.

להשיג: אצל קוסמטיקאיות מורשות המותג ובמכוני היופי ברחבי הארץ.

 

צילום: יח"צ

צילום: יח”צ

גוונים חדשים בסמקי הBlush של בועז שטיין

המאפר המקצועי בועז שטיין, הרחיב את סדרת סמקי האבן Blush- והשיק 2 סמקים חדשים שיתכתבו עם פלטת הגוונים העדכנית לאביב – קיץ 2017. הסמקים החדשים בסדרה מוצעים בשני גווני ורוד: האחד ורוד פסטלי בובתי עם נגיעות פוקסיה (מספרו: 162) והשני וורוד רוז סמוק בנגיעות אדומות קלות (מספרו: 198). הסמקים מורכבים מאבקת משי, שמן צמחי, סיליקה, מיקה (מינרל נציץ) ואבקה הדוחה מים וזיעה שנועדו יחדיו להאיר את עור הפנים בזוהר טבעי וקורן. הפיגמנטים של הסמקים החדשים יוצרים מראה חיוני ונטול בלי מאמץ והתוצאה- הסמקה טבעית וזוהרת ולא רק מראה של סומק שהונח על עצמות הלחיים.

מחיר מומלץ לצרכן: 112 שקלים עבור 2.5 גר’.

 

להשיג: במרכז בועז שטיין, דרך השלום 7 תל אביב, אצל קוסמטיקאיות ומכוני יופי ברחבי הארץ.

צילום: אלון גנון

צילום: אלון גנון

Phytovolume Activ Spray ספריי שיער צמחי להוספת נפח של PHYTO PARIS

מותג השיער הצרפתי “פיטו פריז” השיק את “פיטו-ווליום אקטיב”- ספריי צמחים 100% טבעי  המיועד להענקת נפח לשיער ולשיפור המראה הדל לאורך שעות היום. התכשיר מכיל תמצית כובע נזיר, נגזרת משי וחומצות אמינו של חיטה היוצרים מעטפת לשערה, נצמדים אליה ומעניקים לה עיבוי ונפח זמני. התחושה שנותרת נעימה למגע ולא דביקה או נוקשה.

מחיר מומלץ לצרכן: 85 שקלים עבור 125 מל’.

להשיג: ברשתות הפארמים, בתי המרקחת ובתי הטבע ברחבי הארץ.

צילום: יח"צ

צילום: יח”צ