A password will be e-mailed to you.

פסטיבל White יין לבן על הים במרינה הרצליה

מאת: WeLead | 21 במאי 2017

אנחנו אוהבים יין לבן ואתם? השבוע יתקיים פסטיבל White יין לבן על הים במרינה הרצליה שיציע טעימה של יינות לבנים לצד מוזיקה חיה. ככה מתכוננים לשבועות

 

 

פסטיבל יין לבן במרינה הרצליה לקראת שבועות

בחוץ כבר ממש חמים ובאוויר תחושת טוהר וצמיחה של שבועות. זהו בדיוק הזמן להתענג על כוס יין מפנקת (או כמה). כמה הולם שלקראת חג השבועות תקיים ‘החברה לפיתוח התיירות בהרצליה’ בשיתוף איש הענבים את פסטיבל White יין לבן על הים במרינה הרצליה, אירוע היין הלבן הגדול ביותר בישראל שיתקיים השבוע,

האירוע יתקיים ברחבת מרינה הרצליה בימים ד’ –ה’ (24-25 במאי). הפסטיבל יציע לקהל הרחב טעימות של מאות יינות לבנים, סמוקים ומבעבעים, סדנאות יין ומוזיקה חיה. ישתתפו באירוע מיטב היקבים ויבואני היין לישראל וייחשפו לראשונה עשרות יינות לבנים מהארץ ומהעולם.

בפסטיבל תוכלו להנות מטעימה של מעל 100 יינות מושלמים לקיץ בטעימה חופשית שיוגשו לצד הופעות חיות, ואווירת תחילת קיץ שמחה במיוחד.

עם הכניסה, כל אורח יקבל גביע יין בו יוכל לטעום ללא הגבלה את שפע היינות המוצעים.  לצד הטעימות יתקיימו סדנאות speed taste עם מיטב מדריכי היין של ‘איש הענבים’, תוקם חנות יינות, בה ניתן יהיה לרכוש יינות, שיוצעו  בפסטיבל ויופעל מתחם אוכל עם כל מה שטעים לצד היין ועוד אטרקציות קולינריות נוספות.

בין היקבים שיציגו את היינות: יקבי ברקן, יקב כישור, יקבי סגל, Domaine du Castel, יקב הרי גליל , יקבי כרמל, יקב קסטל,  יקב 1848,   יקב כרם ירושלים, יקבי עמק האלה, יקב גוש עציון, פרנקוניה, יקב מדבר, הכרם , גוש עציון, צור סוכנויות, קלאב סרור, י.ד עסקים, נתיב יין, יורו סטנדרט, הרי גליל, לה סיטדל , מונד ועודר רבים וטובים.

חיים גן, מנכ”ל ‘איש הענבים’, “כבר כמה שנים שאנחנו רואים צמיחה בצריכת יין לבן בקרב הצרכן הישראלי וחובבי היין. “יקבים מקומיים רבים החליטו להרים את הכפפה ומייצרים יינות לבנים נפלאים ומפתיעים כך שעם הביקוש, עולה ההיצע וכך אנו נחשפים למגוון חדש של זנים מקומיים שניטעים בישראל לצד עליה בייבוא של יינות לבנים מפתיעים מרחבי העולם. הפסטיבל הזה הוא הזדמנות נפלאה לקהל הרחב לטעום מאות יינות לבנים- מהארץ ומחו”ל”.

 

הפסטיבל נערך בהפקה ובארגון החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה ומרכז ‘איש הענבים’, בשיתוף מגזין ‘יין וגורמה’.

החגיגה הלבנה תתקיים בימים  ד’-ה’- 24-25/5/2017 החל בשעות :18:00-23:00 בערב, מרינה הרצליה, רח’ הצדף 1. מחיר כניסה:69  ₪. בהרשמה מוקדמת:59 ₪ ,  מחיר לתושבי הרצליה בהצגת תעודת זהות: 45 ₪

www.grape-man.com/white || 03.5180533

 

סטיבל White יין לבן על הים במרינה הרצליה

צילום: אייל גוטמן