A password will be e-mailed to you.

WeLead מגיעים לארוחת שרינג בטיטו

מאת: WeLead | 29 במאי 2017

בפעילות הבאה תגיעו לטיטו לארוחה משפחתית עם החברים, מהרו להירשם

 

אתם מוכנים לזה? WeLead מגיעים לטיטו עם החברים.

טיטו היא מחווה למסעדות האיטלקיות בניו יורק של פעם, מסעדה איטלקית גדולה ושמחה שתגיש אוכל איטלקי ביתי בסגנון family style  כלומר מנות גדולות ומרהיבות המיועדות לחלוקה שמוגשות למרכז השולחן לארוחת שרינג. הרעיון הגיע ממטבחים איטלקיים שהשתרשו באמריקה ונתנו מענה לארוחות גדולות. מנות התפריט יוגשו בגודל מלא עם כל העוצמה שנלוות עמם,  קערות סלט משפחתיות, מגשי לזניה ולקינוח עוגה שלמה.

בטיטו  מוגשות מנות מהקלאסיקה האיטלקית כמו קנלוני, ספגטי מיט בולס,  צ’יקן פרמז’ן, ארנצ’יני פירות ים  בדגש על שימוש בחומרי הגלם הטריים ביותר, הכנת כל המרכיבים במקום החל מפסטה בייצור עצמי, רטבים ואפייה כולל קינוחים ייעודיים.

השקעה פיננסית גדולה ניכרת במערך המטבח הייחודי של המקום שיודע להכין בזמן אמת מנות איטלקיות קלאסיות בכמויות ומהירויות נדרשות. למביני עניין, המטבח הוא החלק הכי מתקדם במקום מבחינת תכנון, מכשירים חדשניים בשילוב שיטות בישול איטלקיות קלאסיות לשמירת איכות וטריות חומרי הגלם.

אם לא תצליחו לסיים את המנות הכל בסדר-בטיטו לא זורקים אוכל והמנות שלא סוימו ייארזו ע”י הצוות במארז שכיף לקחת לאכילה מאוחרת יותר, פיתרון מושלם לצהרים של מחר.

 

טיטו

מתוך האתר של טיטו

 

לחצו כאן לתפריט>>

טיטו, שמעון בן צבי 12-14, גב קניון גבעתיים

הירשמו לפעילות ואולי תהיו WeLead שיגיעו לארוחה עם 3 חברים בטיטו.

שם

עיר

דואר אלקטרוני

מספר טלפון

כמה חברים + עוקבים יש לך בפייסבוק?
כמה עוקבים יש לך באינסטגרם?
שם משתמש באינסטגרם