A password will be e-mailed to you.

SKECHERS חדשנות מעולם לא הייתה נוחה יותר

מאת: קרן ילינק | 4 ביולי 2017

מותג בגדי הספורט והנעלים SKECHERS משיק את קולקציה חדשה לקיץ- משגעת, נוחה, קלילה וסופר אופנתית.

למותג שתי קטגוריות עיקריות בתחום הנעליים: קטגוריית הלייף סטייל הכוללת את רפידת ה-memory foam הייחודית (“הרפידה שזוכרת”) לנוחות מרבית לאורך כל שעות היום. וקטגוריות הנעלים המקצועית Skechers Performance  הכוללת מגוון רחב של קטגוריות מקצועיות המותאמות לפי ענפי הספורט השונים– ריצה, אירובי, הליכה, יוגה ועוד. המותג מציע מגוון רחב של מוצרים משלימים כגון הלבשה ואקססוריז לכל הגילאים.

בימים אלה ובהתאם למגמה של המותג העולמי, SKECHERS משיקה את חנות הדגל בנמל תל אביב אשר עוצבה ושופצה בהתאם לקונספט הבינלאומי של הרשת ובהשקעה של למעלה ממיליון שקלים.

 

קטגוריית הלייף סטייל כוללת את רפידת ה-memory foam הייחודית (הרפידה שזוכרת) – רפידה רכה שמקבלת את צורת טביעת כף הרגל אשר מבטיחות נוחות מקסימאלית. הנעלים קלות משקל, גמישות ומגיעות בשלב עיצובים וצבעים אופנתיים וטרנדיים.

העונה לקח חלק בעיצוב קולקציית קפסולות לנעלי גברים, המעצב האגדי Mark Nason שהביא איתו שיק אופנתי ואלגנטי לצד נוחות מקסימאלית. 

קטגורית הנעלים המקצועית Skechers Performance כוללת את רפידת ה Goga Max רפידה דקה, גמישה ונושמת המדמה תחושה של מזרן יוגה וטכנולוגיות ייחודיות וחדשניות לכל קטגוריה. נעליים ייעודיות המותאמות ספציפית לענפי הספורט השונים: ריצה, אירובי, הליכה, יוגה ופילאטיס, מכון כושר ועוד.

Go Run היא סדרת נעלי הריצה המקצועיות של Skechers המשלבות טכנולוגיות חדשניות, בולמות זעזועים תוך מתן תמיכה והגנה לכף הרגל ומציעות מגוון רחב של נעלי ריצה המתאימות לרצים בכל הרמות ובתנאי שטח שונים ומגוונים.  GO RUN 5 הוא הדור החמישי בסדרה שזכתה בפרס “בחירת העורכים” של מגזין “Runner’s World לשנת 2016.  GORUN 5 מעניקות את הפתרון האולטימטיבי לכל מתאמן ורץ שכן הן מותאמות לפי מבנה הרגל ומצוידות בבולם זעזועים אשר שומר על בריאות הרגל הריצה. בנוסף, יש להן סוליה חיצונית ורצועת תמיכה פנימית שמעניקות אחיזה יציבה ובטוחה על הקרקע ומסייעות בכל פסיעה ופסיעה. דגש עיקרי הוא על נוחות מקסימלית שמתאפשרת בזכות גפה עליונה נושמת, בעיצוב ללא תפרים (סרוגה) ונעילה תוך כדי לחיצה בקלות יתרה. הנעליים בסדרה מעוצבות בשלל צבעים בהתאם לטרנדים לקיץ 2017. ומצוידות באלמנטים מחזירי אור המותאמים לאימון ריצה בשעות הלילה החשוכות.

Reinventing fashion this #WalkingWednesday in D’Lites – Reinvention. Where are you headed? #Style #Fashion

A post shared by SKECHERS USA, Inc. (@skechers) on

 

הדור החדש של נעלי ההליכה המובילות בעולם – חדשנות מעולם לא הייתה נוחה יותר!

סקצ’רס מציגה את הדור הבא של נעלי ההליכה המובילות בעולם. לאחר ההצלחה הענקית של נעלי  GOWALK3 מגיע הדור הבא עם טכנולוגיות משופרות ועיצוב חדשני. רפידת GOGA MAX מעניקה יציבות ותמיכה ,טכנולוגית  PILLARS GOGA בסולית הנעל מבטיחים ריבאונד גבוה בהליכה וגפה סרוגה רכה ונושמת מבטיחה אוורור מירבי והתאמה מושלמת לכף הרגל. כשנוחות הופכת למדע מדויק, כל היום נראה אחרת.

קולקציית ההלבשה של SKECHERS PREFORMANCE בישראל מציעה מגוון פריטים מעוצבים המתאימים לכל פעילויות הספורט ומעניקים איזון מושלם בין גמישות ונוחות לבין מראה טרנדי ואופנתי.

הקולקציה, שמיועדת לגברים ולנשים, בנויה מבדים נושמים שנועדו לנוע יחד אתנו כדי שנוכל לדחוף את עצמנו עוד יותר באימון החוץ, בסטודיו ובחדר הכושר.

 

WOMEN’S SUMMER 17 GO TRAIN – SUN AND SWEAT

הדפסי פיקסלים בצבעים מונוכרומטים לצד דפוס דקלים בגווני רקיע טורקיז ונגיעות של ורוד דיווה. הקולקציה משלבת טייצים מחטבים באורכים שונים, חזיות ספורט תומכות, גופיות נושמות וז’קטים קלילים להשלמת המראה.

MEN’S SUMMER 17 GO TRAIN- PACIFIC PALISADES

גווני אוקיאנוס רגועים לצד צבעי השמש הבוהקים בצהוב וכתום מלווים את קולקציית הגברים. חולצות מנדפות זיעה, מכנסי אימון מבדים נושמים , טי שירטים עם הדפסים טרנדיים להשלמת המראה לאורך כל היום.

קולקציית SKECHERS לבנים ובנות, מפעוטות ועד לילדים – TOYS FOR YOUR FEET

קטגוריית נעלי הילדים של סקצ’רס מציעה מגוון רחב, צבעוני, נוח ומדליק במיוחד לפעוטות ולילדים.

האפשרויות הן אינסופיות כשמדובר בנעלי הילדים של סקצ’רס – נעלי אורות, נעלים עם משחקים, נעלי ספורט, נעלי הליכה וסנדלים. קשת צבעים רחבה ואלמנטים שגורמים לכל ילד לרצות לנעול את הנעלים שלו.  המותג המוביל בנעלי הילדות הן כמובן ה TWINKLE TOES נעלי האורות מגיעות הקיץ בהדפסים מגניבים במיוחד – חד קרן, כנפיים ואימוג’י הם רק חלק מהאלמנטים הקסומים שמעטרים את הנעלים. בנוסף, ניתן למצוא את המותגים הבאים:

“The best thing to hold onto in life is each other.” – Audrey Hepburn ✨#HappyMothersDay!

A post shared by SKECHERS USA, Inc. (@skechers) on

CALI  SKECHERS

קולקציית סנדלי נוחות אופנתיות בהתאם לטרנדים השולטים של קיץ 2017: סוליות שטוחות ועקבי שעם, שילוב של רקמות ובדים סרוגים, אבזמים מוכספים ואלמנטים מטאליים.

סנדלים קלות משקל עם רפידת הממורי פום  (LUXE FOAM ) הידועה של סקצ’רס, רצועות סטרצ’יות לנוחות מקסימאלית. כל הסנדלים בקולקציה, מגיעים במבחר צבעים אופנתיים.

Fashion, we’d like to introduce you to Nature. Reggae – Loopy sandals. #nature #hiking

A post shared by SKECHERS USA, Inc. (@skechers) on

את הקולקציות החדשות ניתן להשיג בחנויות הרשת:

תל אביב – האנגר 8, נמל תל אביב | ירושלים – רחוב יפו  44 | חולון – המכתש 6 | רמת גן – קניון אילון |

אשדוד – סטאר סנטר | באר שבע – גרנד קניון מגה ספורט ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

We’re celebrating in Red, White, and Blue all weekend. Which color is your fave? #USA #fourthofjuly

A post shared by SKECHERS USA, Inc. (@skechers) on