A password will be e-mailed to you.

חשבונות אינסטגרם מדהימים: הצלם הישראלי הזה ישאיר אתכם ללא מילים

מאת: WeLead | 5 ביולי 2017

חשבון האינטסגרם של קובי רפאלי הוא פשוט יצירת אומנות!

 

קובי רפאלי היה בין הראשונים בארץ ובעולם להבין את הפוטנציאל של האינטסגרם זה היה אי שם בשנת 2011. מה שמיוחד אצלו באמת זה שכל התמונות שהוא מעלה הוא מצלם ומעבד בפלאפון שלו. מדהים!

הוא אוהב לשחק עם זוויות לא קונבצנציונליות ויחד עם ותאורה מה שיוצר שלל אפקטים ואשליות אופטיות מהפנטות. הדבר שמאפיין אותי הוא צילום ועיבוד של תמונות, שנעשה באמצעות הסמארטפון בלבד

מה שמסביר מדוע הוא  זכה בכמה וכמה תחרויות צילום ואפילו ניצח בגמר היוקרתי של “צלם השנה” במסגרת טקס אוסקר של האינסטגרם הישראלי.

לקובי המוכשר כבר מעל ל58,000 עוקבים וזה לגמרי מוצדק! בואו תתרשמו בעצמכם

לחשבון האינסטגרם של קובי לחצו כאן

 

1.

The Magic hour ? . Follow us @all_israel & @Big_shotz . Sunset Master Challenge check it @hubs_united

A post shared by Creation of Beauty is Art (@kobi_refaeli) on

 

2.

 

 

3.

 

4.

 

 

5.

 

 

6.

Happy Valentine's Day ❤ edited with #vintique @gmy_vintique #gf_daily_valentinesday_016

A post shared by Creation of Beauty is Art (@kobi_refaeli) on

7.

*ْ???????????????? @IG_sunsetshots weekly challenge.. ————————————————– ✨✨?Sunset-My best shot ?✨ ✨*ْ ————————————————– The following #⃣ must show on the photo: #⃣#ig_sunsetshots_mybestshot_001 #⃣#ig_sunsetshots ————————————————— ? Challenge Rules: ————————————————— ➡Follow @ig_sunsetshots ➡New AND old photos are allowed ➡MUST be YOUR original photos, no stolen or internet photos please!! (they will be scanned using picfind) ————————————————— ?The challenge will run until Sep 15, 21:00 GMT. I will choose 4 finalists who will then face a public vote for 24 hrs to determine the overall winner. ————————————————— Be-sure to follow ?@ig_sunsetshots? account to be kept up to date with future challenges. Good luck, have fun and please spread the word! ? ————————————————— Founder : @kobire_gf ????????????????

A post shared by Creation of Beauty is Art (@kobi_refaeli) on

8.