A password will be e-mailed to you.

חדש על המדף

מאת: קרן ילינק | 26 ביולי 2017

בקבוקי תינוק למניעת גזים, עיפרון עמיד למים של בועז שטיין, טיפות השלווה של ‘רסקיו’ עכשיו גם בקרם, משחק ילדים מקסים ועוד מוצרים חדשים על המדף

מוצרים חדשים

מותג הלקים הפופולארי CHIC השיק לקיץ 2017 את Retro style

קולקציה הכוללת פלטת גוונים ססגונית ומשובבת נפש ברוח סגנון הרטרו. את ההשראה לקולקציה שאבו קברנטי המותג מלוח הצבעים השכיח של הסבנטיז. השנים הללו כידוע, מאופיינות במימד אופנתי שוקק חיים ובעליצות שבאו לידי ביטוי בצבעוניות עזה של כתום, צהוב, אדום ואבוקדו. בשנות ה-70, היה הכול ובעיקר לא היו גבולות לביטוי עצמי באמצעות אופנה, ובהתאמה, בסדרה החדשה, ששה צבעים ששיק מבקשת להציבם בקדמת הבמה: צבעים תוססים, זועקים, נועזים ובעיקר לא שגרתיים שיעניקו  אווירה קיצית קלילה וססגונית במיוחד, כיאה לסבנטיז!

מחיר 19 שקלים.

לקים של CHIC קיץ 2017

צילום: יח”צ

Me סדרת הבקבוקים הצבעוניים מבית Bfree

חברת Bfree משיקה סדרת בקבוקים חדשה בצבעונית שלא תשאיר שום פעוט אדיש! הבקבוקים החדשים, מציעים את יתרונות הטכניים של בקבוקי Bfree ובעלי טוויסט בעיצוב: צבעוניות רכה וסדרת חיות מאוירות, השובות את תשומת לב הילדים. הבקבוקים מתאימים לתינוקות החל מגיל 3 חודשים, בנפח של 260 מ”ל, בעלי פטנט מנגנון האוורור המלא למניעת ואקום, פטמה אורתודנטית רכה ופלסטיק בטוח, ללא BPA.

בקבוקי Me נולדו כחלק מתהליך העיצוב הטרנדי שעברה חברת מוצרי ההאכלה לתינוקות, Bfree לאחרונה: “גם התינוק הוא הלקוח, ולא רק האמא שמחפשת את יתרונות המוצר. לכן החלטנו לצאת במהלך מיתוגי וצבענו את כל הבקבוקים שמתאימים לתינוקות החל מגיל 3 חודשים. קו הבקבוקים החדש מכיל 6 צבעים: ורוד, צהוב, כתום, ירוק, סגול, וכחול.  באותו קו עיצובי ניתן למצוא את קולקציית מוצצי Breezy החדשה של החברה, שעברה מהפך עיצובי מבחינת צורה וצבע, עליה מופיעות הדמויות הייחודיות גם כן.

בקבוקי Bfree הם הבקבוקים היחידים בעלי מערכת אוורור מלאה, המאפשרת זרימה של אוויר מבחוץ לתוך הבקבוק – המסייע למניעת היווצרות הוואקום, הגורם לגזים וקוליק ואף עלול לגרום לדלקות אוזניים. הבקבוקים מגיעים עם פטמת סיליקון אורתודנטית רכה וגמישה ליניקה קלה ונעימה. הבקבוקים מתאימים מגיעים בנפח של 260 מ”ל, בעלי פטנט מנגנון האוורור המלא למניעת ואקום ופלסטיק בטוח ללא BPA.

מחיר מבצע לרגל ההשקה: 38 ש”ח.

להשיג בניו פארם ובחנויות המתמחות.

 

color bottles rainbow

צילום: יח”צ

רסקיו קרם

טיפות השלווה של ‘רסקיו’ עכשיו גם בקרם, מוצר חובה בכל תיק. “רסקיו” הטיפות הפופולאריות לשלווה ולרוגע המבוססות על תמציות פרחי באך מוצעות מעכשיו גם במהדורת קרם שנועדה להרגעת העור ולשיקומו. רסקיו קרם, מבוסס על תרכובת של 5 תמציות פרחי באך, בתוספת תמצית הניקוי של  ד”ר באך. מדובר בקרם לחות לא שומני ואינטנסיבי המעניק לחות לעור יבש, מרגיע אותו ומחזיר אותו למצבו הטבעי. הקרם מותאם למריחה במצבים שונים: עור מגורה, עור מחוספס או סדוק, עור עם מכות יבשות, צלקות אחרי ניתוח, כוויות קלות, פצעי לחץ, חבורות, שפשפות ועוד. בנוסף, שולבה בקרם תמצית “קארב אפל” שנועדה לסייע ב”ניקוי” אנרגטי.

הקרם מותאם למריחה על הידיים, הגוף ועור הפנים. הוא נעים למגע ומריחה, אינו שומני, נטול ריח, ללא לנולין, בישום ופרבן. בטיחותי לשימוש על עור גס, מתקלף או סדוק. בשימוש קבוע הוא עוזר בהגנת העור מפני השפעות סביבתיות וגורמי לחץ חיצוניים אחרים. מכיל 30 ג”ר.

מחיר: 70 ₪ לצרכן.

להשיג בסניפי רשת סופר פארם, בבתי המרקחת ובבתי הטבע ברחבי הארץ.

rescuecream- קרם להרגעת עור מגורה ואדמומי 70 שקל

צילום: אלון גנון

עפרונות העיניים מבית בועז שטיין

היתרון של עיפרון האיפור המכני (ללא חידוד) טמון בסיבוב הקל והנוח ה חושף את חוד העיפרון לנוחות המשתמשת. המאפר בועז שטיין מצרף לסדרת עפרונות העיניים שני גוונים צבעוניים המשתייכים לדור החדש של העפרונות המכנים. אלה, מאפשרים ליצור חוד לקצה העיפרון באמצעות מחדד זעיר הנשלף מקצהו השני של העיפרון וליצירת ‘שפיץ’ למשיחת קו אחיד ומושלם. בנוסף, כולל העיפרון אפליקטור המשמש כמכסה למחדד ומאפשר טשטוש קל של הפיגמנט לנשים המעדיפות קווים רכים ומעושנים יותר. הגוונים החדשים: כחול נייבי כהה וירוק בקבוק. יתרון המחדד הקיים בראש העיפרון יאפשר תיחום קו בדומה לאייליינר בהתאמה מושלמת לקו התחתון.  למעדיפות תיחומים רכים יותר הדגשת הזווית החיצונית של העין והטשטוש עם ספוגית הלטקס הזעירה בקצהו של העיפרון תעניק מראה מאופר עדין ורך יותר. העפרונות עמידים במים, חום וזיעה. נתון זה מבטיח הצמדות הפיגמנט לאורך זמן.

מחיר:  69 שקלים.

להשיג, במרכז בועז שטיין ואצל הקוסמטיקאיות מורשות המותג ברחבי הארץ.

עיפרון מכאני לעיניים עמיד עם מחדד ייחודי בועז שטיין 69שח צלם שי גבריאלי

צילום: שי גבריאלי

 

מרכך כביסה בדין אקסטרה

מהיום ארבעת הניחוחות האהובים והמוכרים של בדין, יכילו טכנולוגיית בישום חדשנית לניחוח עוצמתי, זאת בזכות מיקרו קפסולות עם פעולה כפולה לאפקט בישום מיידי ומתמשך. קפסולה אחת משחררת ניחוח בושם עוצמתי שממלא את החדר מרגע פתיחת מכונת הכביסה, בזמן ייבוש הכביסה ומהלך אכסונה בארון. לאפקט מתמשך של ניחוח כביסה רענן, קפסולה נוספת משחררת את ניחוחה בעת לבישת הבגד וחיכוך הבד בזמן תנועה.

טכנולוגיית הבישום החדשה מגיעה למוצרים האהובים ביותר של בדין: בדין כחול, ורוד, סגול ולבן (פריחת התפוז).

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.

מחיר – 15.9 שקלים.

מרכך בדין חדש (Custom)

צילום: הדמיה

“פיטוסדראט” ­ שמפו ייחודי לטיפול בשיער שמן

מבית מותג הפרימיום הצרפתי “פיטו פריז” מציע את “פיטוסדראט” – שמפו טיפולי עם צמחים, ייעודי לבעלי שיער שמן.

שיער שמנוני, הוא אחד הדברים הפחות אסתטיים והפחות בריאים. הקרקפת והשיער עצמו מכילים הרבה שמנים טבעיים. הקרקפת מייצרת 2-4 גרם של שמן (או חֶלֶב) – כמות המקבילה לכף של שמן בישול – מדי יום. ולמרות שאיננו יכולים לשנות את כמות השמן שמייצרת הקרקפת, אנו בהחלט יכולים למתן את התופעה.

 

השמפו הייחודי מכיל שילוב של מרכיבים בוטניים כגון: רוזמרין, סרפד, מרווה, דקורית, תמצית גרניום, שמן לימון, חומצה אביאטית ומיצוי 9 צמחים (48% מכלל המוצר)  התורמים לניקוי עדין של הקרקפת ולסילוק עודפי החלב. בנוסף מכיל השמפו סויה ואורם המסייעים בהפחתת ההפרשה המוגברת של החלב השומני מהקרקפת. גם פעילותם של צמחי המרפא נועדה למנוע תגובה של הפרשה מוגברת של הסבום השומני מהקרקפת לפחות מספר שעות לאחר החפיפה.  היצרן מציין כי כבר מהטיפול הראשון, השיער נעים יותר, עור הקרקפת בתחושה פחות מגורה.

 

מחיר: 70 שקלים

להשיג:  ברשתות הפארם ובבתי המרקחת ובחנויות הטבע ברחבי הארץ.

פיטוסדראט שמפו טיפולי לשיער של פיטו פריז 70 שח

צילום: פראנסווה לול

 

Fischer Tips משחק יצירה

העשוי מחומרים ממוחזרים, טבעיים ומתכלים. ה”‘טיפסים” (יחידות המשחק) גמישים וצבעוניים, הם מיוצרים מעמילן תפוח אדמה (אין חשש לגלוטן) וצבעי מזון טבעיים בשילוב ‘ביופלסטיק’ (מונח המשמש עבור פולימרים טבעיים הנעשים ללא פטרוכימיקלים (מוצרים כימים שמקורם בנפט ובפחם). ה’טיפסים’ מגבירים ומעודדים את היצירתיות והפנטזיה, מפתחים יצירתיות, מוטוריקה, ראייה מרחבית ותלת מימדית. תהליך החיבור של היחידות מתבצע ע”י הרטבה של קצותיהן במטלית לחה (או רוק) וחיבור לחיץ.  היחידות ניתנות לחיתוך בקלות וניתן ליצור עמן דמויות ססגוניות, ללא שימוש בדבק. תוצרת גרמניה. שימוש מעל לגיל 3.

טווח מחירים: 20-90 שקל, להשיג בפארמים ובחנויות ורשתות הילדים ברחבי הארץ.

FISHERTIP משחקי יצירה מחומרים טבעיים 20שקל

צילום: אלון גנון

לק Coastal Crush אורלי

ORLY יצרנית הלקים ומוצרי הטיפוח לציפורנים השיקה לקראת קיץ 2017 את Coastal Crush – קולקציית לקים בהשראת מסיבות החוף הלוהטות של חופי קליפורניה. מסיבות החוף הלוהטות של חופי קליפורניה, הן התשובה האולטימטיבית
של מותג הלק האמריקאיORLY לנשות העולם. מאות נופשים בבגדי ים זרחניים רוקדים לצלילי מוזיקת דיסקו, די.ג’יי נמרץ מתקלט במרץ על במה מוגבהת וצעירות יפות בבגדי ים ססגוניים מסובבות חישוקי הולה הופ סביב מותניהן. המראה הזה לא אמור לרגש או להפתיע את כל מי שמכיר את שגרת מסיבות הקיץ העמוסה של חופי לוס אנג’לס, אבל המסיבה של “אורלי” עושה לה כבוד ומשתמשת בצבעי מסיבת החוף להשקת קולקציית Coastal Crush המציגה לקיץ הקרוב צבעי קיץ מובהקים שהושאלו ממחצלות החוף, מהשימשיות, מבגדי הים, וכוסות הקוקטייל המופלאות עם המטרייה.  אך העונה ב”אורלי” לא הסתפקו רק בצבעוניות קיץ לוהטת ותוססת, ולקראת הקיץ ומתוך צורך גדול להתרענן, המגמה של אורלי הולכת לכיוון צבעוני במיוחד. כן, העונה אומרים לא עוד למונוכרומטיות המשעממת, ומציגים בחברה גם טרנד חדש: צבע לק אחד ביד ימין וצבע אחר ביד השנייה, ותתפלאו – האינסטגרם כבר מלא בזה!

 

מחיר:  35 שקלים, בפארמים ובמכוני הטיפוח, במרכזי הציפורניים ואצל המניקורסטיות וטכנאיות הציפורניים ברחבי הארץ.

קולקציית קיץ 2017 ORLY לקים

צילום: ג’ון וייט