A password will be e-mailed to you.

CONVERSE משיקה מחדש דגם משנות ה- 70

מאת: קרן ילינק | 16 באוגוסט 2017

פנו מקום בארון הנעלים לONE STAR, נעלי הCONVERSE  בגרסה מחודשת

 

 

סניקרס ה -ONE STAR הן דגם יוניסקס המתאים לשני המינים, והוא חוזר לאחר כמה עשורים (משנת 1974) בה כיכב כדגם מוביל בסצנת הכדורסל האמריקאית והמשיך כדגם נחשק בקרב ספורטאים וחובבי סניקרס מושבעים.

סניקרס מעלפות לעונת המעבר

העונה הושק הדגם מחדש במראה רטרו מיוחד עם קריצה  ל”סטריט סטייל” הקולי והלא מתאמץ השייך לעולם הסקייטבורדינג ולכוכבי סצנת ההיפ הופ ה-“UNDER GROUND” ובראשם הראפר טיילור דה קריאייטור.

Flower Boy #OneStar with Flower Boy details ?? Available now at select retailers.

A post shared by Converse (@converse) on

סניקרס שיוצרו במקור לפני כמה עשורים לשחקני כדורסל, וחוזרות כיום כנעליים טרנדיות לסצנת הסקייטבורדינג, במראה וינטאג’י מבדי זמש ועור עם כוכב אחד המוטבע על הנעליים.

CONVERSE - ONE STAR - 400 שח צילום יחצ חול (2)

צילום: יח”צ חו”ל

 

 

בישראל תמצאו את הנעליים בצבעים אדום, כחול ושחור. ומחירים עומד על סך 400 שקלים לזוג. 

צילום: יח"צ חו"ל

צילום: יח”צ חו”ל

נעלי ה CONVERSE יוצרו לראשונה ב-1917 כנעלי כדורסל, ושמן הראשון היה “אולסטאר” של חברת קונברס האמריקאית. נעלי האולסטאר לא היו פופולריות מתחילת ייצורן עד תחילת שנות העשרים. בשנת 1923  שחקן הכדורסל צ’ארלס (“צ’אק”) טיילור “אימץ” אותן כנעליו האהובות ביותר. הוא התרשם מאוד מאופן העיצוב של הנעליים, והפך למקדם מכירות של המוצר. מאז ועד היום הנעליים נחשבות לנעליים האהובות ביותר  בעולם, עם מכירות של 750 מיליון זוגות נעליים עד ראשית המאה ה-21, אולסטאר היא הנעל הנמכרת ביותר בהיסטוריה עד היום.

צילום: יח"צ חו"ל

צילום: יח”צ חו”ל