A password will be e-mailed to you.

ספרים חדשים לחגים! המתנה המושלמת לכל בית!

מאת: WeLead | 13 בספטמבר 2017

אין כמו ספרים חדשים לתקופות חגים, כמתנה לאהובים שלכם לחג, שיהיה לכם מה לקרוא ביום כיפור וגם לחופשה בסוכות, קבלו כמה ספרים חדשים שאתם חייבים להכיר.

אספנו עבורכם ספרים חדשים שאתם פשוט חייבים לעצמכם ולאהובים שלכם בתקופת החגים.

 

ספר ביכורים לעיתונאית גאיה קורן: “אני מלכה גרושה באושר!”

הוצאת סטימצקי, 279 עמודים, מחיר: 94 ₪

אני מלכה גרושה באושר! הוא יומן מציצני לחיים של גאיה קורן, גרושה לוהטת תל אביבית שבכלל גרה ברמת גן, והדבר הכי לוהט אצלה זה הווריד ברקה כשחותכים אותה בכביש וקוראים לה “סעי, אשה”.

אני מלכה גרושה באושר! הוא מתנה לכל מי שאי פעם יצאה לדייטים ונכוותה, לנשואה שתוהה איך שם בחוץ, לגרושה טרייה או מנוסה, ולזאת שמפחדת להזדקן לבד. זהו ספר זכות לכל גבר שאי פעם ניסה לנחש איך המוח שלנו עובד (והתייאש) וספר חובה לכל גבר שרוצה להצליח עם נשים.

אני מלכה גרושה באושר! הוא סיפור חיים על אנשים, מערכות יחסים, אהבה, זוגיות ופרידה. יש בו תובנות מעצימות, אמת ואותנטיות. הוא משעשע ורציני, מצחיק וחודר לנשמה, וברגע הנכון הקריאה בו היא גלגל הצלה ממש.

גאיה קורן היא גורו הגרושות בישראל. היא מתמחה בשינוי חיובי בחיים וסוחפת אחריה אלפי נשים וגברים ברחבי הארץ ובעולם בהרצאתה מעוררת ההשראה – אני מלכה!

גאיה קורן מנחה סדנאות להצלחה בגירושים, מטפלת פרטנית ובעלת מאסטר בלימודי nlp לחשיבה מנצחת. היא עיתונאית בידיעות אחרונות, בעלת טור אישי באתר ynet ומכורה לפייסבוק.

וכן, גאיה קורן היא גרושה באושר. לפחות רוב הזמן. והרוב קובע.

ספרים חדשים

“אלוף השמים” סיפורו של אלוף ההפלות של חיל האוויר. מאת: גיורא אבן-אפשטיין. עריכה: אילן כפיר ודני דור

 

הוצאת קוראים, כריכה רכה, מחיר: 89 ₪

״אלוף השמים״ הוא ספר הביכורים של אל”מ (מיל’) גיורא אבן-אפשטיין.

אבן-אפשטיין הוא טייס חיל האוויר המעוטר באות המופת ומחזיק בשיא גינס כ”אלוף העולם בהפלת מטוסי סילון”, בגין  הפלת 17 מטוסי אויב במלחמות. סיפרו של אבן מגולל את סיפור חייו, מילדותו בקבוץ נגבה, דרך הקריירה הצבאית הלא שגרתית שלו ועד היום. האיש שבילדותו חלם להיות טייס ולאחר שהתגייס לקורס הטיס נמנע ממנו להתחיל את הקורס בשל חשש לבעיה רפואית, עבר לצנחנים, שם זכה לתאר אלוף הארץ בצניחה חופשית, אך לא ויתר על חלומו והתגייס מחדש לחיל האוויר והפך לטייס, לאחר מאבק של שבע שנים. גם לאחר שחרורו משירות הקבע בצה”ל המשיך לפקד על טייסת מילואים.

סיפורו היוצא דופן ומעורר ההשראה משך את עיני התקשורת העולמית ואבן אפשטיין כיכב בכתבות רבות בעיתונים, במגזינים ובתוכניות טלוויזיה בארץ  ובעולם.

ערוץ ההיסטוריה של הטלוויזיה האמריקאית שידר פרק על קרבות אוויר, ובו הוקדש מקום מיוחד לקרב בו נלחם אבן אפשטיין לבד מול 11 מטוסי אויב, והפיל 4 מהם.
אבן-אפשטיין מוזמן תדיר להשתתף בכנסים בינלאומיים ובין היתר לקח חלק בכנס לכבוד 100 שנה לאחים רייט, בהשתתפות אסטרונאוטים ואנשי מפתח מתעשיית הטיס, ובכנס “הנשרים” באלבמה, בו משתתפים גיבורי טיס מרחבי העולם שביצעו דברים יוצאי דופן .

ספרים חדשים

 

“כנפיים” מאת: גילי (גיל עד) כהן – הספר שיעזור לכם לעוף!

הוצאת קוראים, עיצוב: חוה רוזנברג. כריכה קשה, 90 עמ’, מחיר: 69 ₪

“כנפיים”, ספר הביכורים של גילי (גיל עד) כהן הוא ספר מתנה. מתנה לאחר או מתנה לעצמכם. מתנה שתעזור לכם לעוף ולממש את כל מה שקיים בכם בפנים.

“כל אחד צריך כנפיים כדי שיצליח לעוף מכאן או בכלל; אחד צריך כנפיים כדי לגעת בשמים; אחת מחפשת כנפיים כדי לצאת מהצמצום ומאתגרי החיים; ואחד – כדי הגיע לפסגות רוחניות. כולנו רוצים לעלות למעלה, לטפס גבוה עד לאן שאפשר, להגשים את עצמנו ולממש את הפוטנציאל שלנו”.

הספר הערוך כספר שירה והגות, הכורך יחד אנקדוטות, פתגמים ומחשבות, ומותיר קצוות פתוחים להתעמקות לכל אחד לפי טעמו ודרכו.

כהן הוא יזם ואיש תקשורת, אוטודידקט, החוקר את תורתם של הרב קוק ושל הוגים אחרים, ממחשבת ישראל ומהעולם, ומביא בספרו מדברי רבנים, מחוכמת הדלאי למה, ויקטור הוגו ועד סלבדור דאלי.

ספרים חדשים

 

“חוט ירוק מתנה”. מאת: גילה דישי

הוצאת סטימצקי, כריכה רכה, 86 עמ’, מחיר: 69 ₪

״… אני לא ממציאה מצבים. אני גם לא בודה דמויות או אנשים… אני רק מסדרת אותם, מנסה למצוא היגיון ויופי, כי חייבים, כי אחרת אין חיים״ – אומרת גילה דישי.

 

במשיכות עט מרוכזות ובמבט ייחודי, היא רוקמת סיפורים קצרים על החיים, על אנשים ועל מערכות יחסים, ויחד הם נארגים לכדי יצירה שלמה. כך נולד ספר עמוק ושובה לב בכנותו וביופיו, המדבר בקול אותנטי, רענן וחדש.

זהו ספר ביכורים לגילה דישי, בוגרת החוג לספרות באוניברסיטת תל אביב. בעשור האחרון היא חיה ויוצרת בארה״ב ועוסקת בהוראה בבתי ספר יהודיים.

 

הסיפורים ב״חוט ירוק מתנה״ נעים בין היומיומי לגורלי, בין כאב לשמחה, בין פחד לאהבה, והם יהדהדו בכם זמן רב לאחר סיום הקריאה ותרצו עוד. אלו הם סיפורונים, קצרים ותמציתיים, המשייטים בחופשיות על המנעד שבין חוויות אישיות כמו נסיעה עם בן הזוג לכנס בעיר זרה; לטראומה לאומית, כמו סיפור ההתנתקות; לחוויית המעבר בין מדינות, בתקופת הגלובליזציה.

המחברת מפלרטטת עם החיים בגילוי לב ובהומור עדין. כל מילה יושבת במקומה ומקפלת בתוכה עולם ומלואו. ״שיירת המציאות״ עוברת על פניה והיא מנסה למצוא פשר ומשמעות ויוצאת עם השמש מבין העננים.

ספרים חדשים

ההיסטוריון עופר ריחני מוציא ספר שירים לאהובתו: “אש אהובתי”

 

הוצאת סטימצקי, כריכה קשה, 63 עמ’, מחיר: 59 ₪

“השירה היא מאגיה והמשוררים הם מכשפים המאמינים במילה” – אבא קובנר.

ההיסטוריון והסופר עופר ריחני, מחברם של רבי המכר “מלחמת העולם השנייה: הכרוניקה” ו”מלחמת העולם השנייה: קרבות המפנה”, מוציא ספר חדש ומפתיע – ספר שירים לאהובתו.

הספר “אש אהובתי” מכיל 64 שירים מקוריים פרי עטו של ריחני.

 

אם תדעי לחייך עת הבוקר ייעור

אלך אחרייך כעיוור, כשיכור

אם רק נדע לאהוב, נגלה מרחבים

אהבתנו תפרח אל ים הכוכבים

אז נשמור לנצח על היופי התמים

ונדע לשוט בין גלי החיים

עופר ריחני אומר: “ספר שירים זה נכתב בעקבות אהבה שבוערת בלבי אל בת זוגי מאשי אקשטיין צרפתי. השירים כתובים בבהירות ומשלבים רגש עמוק ואהבת אמת.

ספרים חדשים

ספר ילדים: “יער הממתקים”. מאת: יריב כהן. איורים: ליה קורץ

 

הוצאת קוראים, כריכה קשה ,24 עמ’, מחיר: 54 ₪

“גבריאל, שעדיין חשב שהוא בחלום, התקשה להאמין. האם יש באמת יערות ממתקים?”

קראו ותאמינו גם אתם – יש יער ממתקים, ממש כאן.

והוא טעים וריחני, אך אם מגזימים בזלילה, עלולים להתרחש דברים לא נעימים.

ואם אתם רוצים ליהנות – תצטרכו לזכור את הכללים! ממש כמו בחיים!

 

יער הממתקים הוא סיפור מקסים אודות ילד בשם ‘יוני’ שגר ביער ובו הרבה ממתקים. כאשר הוא לא יכול לשמור על הסוד, הוא מזמין את ‘גבריאל’, חברו הטוב מהגן כדי שישחק איתו ויהנה גם הוא מהיער המיוחד.

יוני מספר לגבריאל שניתן לאכול מהממתקים אבל שצריך לשמור על הכללים ולא להגזים כי העצים עשויים ליפול אם לא שומרים על הכללים. כמו כן, הבטן עשויה לכאוב כמו גם השיניים. גבריאל לא מצליח להתאפק, אוכל הרבה מכל הבא ליד.

הסיפור מסתיים כשגבריאל ממהר לביתו בשל המיחושים הקשים והנזק שגרם לעץ ביער.

לאחר מספר ימים הוא מבטיח כי בפעם הבאה שיבוא לבקר את יוני הוא ישמור על הכללים ומוכיח שגם ביער הממתקים הפרטי שלו בביתו הוא שומר על הכללים.

 

הסיפור מנסה להעביר את המסר גם לחיים עצמם מול השפע הקיים בכל תחומי החיים (וכמובן גם בממתקים) המצוי היום, שאם רוצים ליהנות – צריכים לשמור על  הכללים! ממש כמו בחיים!

יריב כהן, נשוי ואב לארבעה (חלקם זללני ממתקים גדולים), איש כוחות הביטחון מעל חצי יובל בתפקידי ליבה והדרכה. כתב הרבה למגירה עד שהבין שאין ברירה, ועל מנת לשמור עליהם ועל ילדיכם החליט להוציא מהמגירה לראשונה – וזו כנראה לא תהיה הפעם האחרונה

הספר זוכה לביקורות רבות וטובות ממש עם הוצאתו ואף סיים את המהדורה הראשונה במהירות יוצאת דופן.

רוצים להמליץ על ספרים חדשים ועוד מוצרים? לחצו כאן והצטרפו לקהילת מובילי הדעה של ישראל