A password will be e-mailed to you.

מתי בפעם האחרונה עשית משהו טוב בשביל מישהו?

מאת: WeLead | 13 בספטמבר 2017

WeLead נרתמים לקהילה לקראת החגים יחד עם העמותה עיגול לטובה

החגים שבפתח מביאים איתם רוחות של אנרגיה טובה. זהו זמן טוב להתגייס ולעזור לקהילה באמצעות מעשה שאולי לנו נראה פשוט זניח אבל יש בכוחו לשנות חיים.

למי מאיתנו לא יצא לשלם באשראי סכומים מוזרים כמו 59.80 ואו 102.60 וכו’ וכו’. באמצעות עמותת עיגול לטובה תוכלו לעגל את סכון הקנייה לשקל הקרוב ל60 שקלים (וכך לתרום 20 אגורות) ול103 שקלים  בהתאמה(לתרום 40 אגורות). האגורות האלה יתרמו לארגון/עמותה לבחירתכם.

עיגול לטובה היא עמותה ללא כוונת רווח הפועלת לשיפור החברה הישראלית באמצעות מנגנון חכם המאפשר לכל אדם בישראל לתרום קצת ולהשיג הרבה. העמותה נוסדה בשנת 2008 ע”י אורני פטרושקה, יעקב בורק ויהושע אגסי במטרה לעשות שינוי במעגל התרומה הכספית למטרות חברתיות בישראל.
באמצעות הוראה קבועה ניתן לעגל כל עסקה בכרטיס האשראי או את תלוש המשכורת החודשי, ואת ההפרש לתרום לעמותות הפועלות בתחום הקרוב ללב התורם. תרומה של אגורות ספורות יוצרת עוצמה חברתית והופכת את המציאות למציאות טובה יותר. כסף קטן משנה הרבה.

בפועל יוצא שכל אדם תורם בממוצע 4 שקלים בחודש. לרובנו, זה נחשב סכום זניח אבל   אם תאספו את כל השקלים האלה מכל התורמים תקבלו משאב משמעותי שבאמת יכול לחולל שינוי בחיים של אלה הזקוקים לכך.

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למיזם המקסים הזה באמצעות האתר של העמותה. וקוראים לWeLead שלנו להשתמש בכח האדיר שלהם ברשת ולהיות מודל לחיקוי לאחרים. בואו נעשה למישהו את השנה!

התמונה של ‏עיגול לטובה‏.

הרשמה לפעילות

שם

עיר

דואר אלקטרוני

מספר טלפון

האם תהיה מוכן לשתף פוסט במטרה לעזור לאנשים נזקקים לקראת החג?