A password will be e-mailed to you.

פעילות ראש השנה עם תוספי התזונה של סולגאר

מאת: WeLead | 13 בספטמבר 2017

לקראת החגים: סולגאר משיקה פורמולה חדשנית קומפורט זון’- Comfort zone קומפלקס ייחודי המכיל אנזימי עיכול וצמחי מרפא לתמיכה מושלמת בבעיות עיכול

 

חגי תשרי מגיעים ולצד הארוחות הדשנות, עלולה להופיע אי נוחות במערכת העיכול, ובעיקר נפיחות, גזים ומיחושי בטן הנובעים מעומס וקשיי עיכול.

רוצים להתנסות במוצר? כנסו להירשם וחכו להודעה מצוות אתר WeLead

שם

עיר

דואר אלקטרוני

מספר טלפון

כמה חברים + עוקבים יש לך בפייסבוק?
כמה עוקבים יש לך באינסטגרם?
שם משתמש באינסטגרם

אכילה מופרזת ולא מאוזנת עלולה להוביל לעומס רב על מערכת העיכול. הדברים נכונים במשך כל חודשי השנה, אך מקבלים משנה תוקף כאשר מדובר במה שמכונה ארוחות כבדות – ארוחות המאפיינות בעיקר את תקופת החגים  ומכילות מיקס עשיר של פחמימות, שומן, חלבונים, קטניות, פירות ועוד.  תקופות אלה כוללות לא רק ארוחות רבות-משתתפים בערבי החגים, אלא גם צריכה מוגברת של מזון בשאר הימים. בתקופות אלה יש להקפיד עוד יותר מהרגיל בכל הנוגע לצריכת מזון, ובעיקר על גישה נכונה בעת ארוחות כבדות, כלומר ארוחות שבהן נהוג ומקובל לאכול כמות גדולה יותר של מזון.

 

אי-סדירות במערכת העיכול, הינה בעיה העלולה לגרום לאי-נוחות והתפתחות תופעות לוואי לא נעימות.

לאלו הסובלים מנפיחות וגזים במערכת העיכול, חברת הוויטמינים והמינרלים סולגאר משיקה בימים אלו פורמולה חדשנית: ‘קומפורט זון’-  ‘תערובת אנזימי עיכול וצמחים’ ((Comfort zone digestive complex.

 

‘קומפורט זון’ הינו קומפלקס ייחודי המכיל תערובת אנזימי עיכול וצמחים, מספק 11 סוגי אנזימי עיכול שונים המופקים מצמחים בלבד, תומכים בתהליך העיכול, משפרים את ה-PH וחומציות הקיבה וכמו כן מסייעים בעיכול תקין של פחמימות, חלבונים ושומנים. בנוסף התערובת מכילה 5 סוגים שונים של צמחי מרפא ובהם: כמון, שומר, קמומיל, זנגוויל ואניס. צמחים אלו פועלים בסינרגיה מושלמת להפחתת גזים, נפיחות והתכווצויות מעיים. כמו כן, תומכים ברירית מערכת העיכול ומסייעים לכיבים ודלקות. צמחים אלו תומכים גם במצבי מתח נפשי, המשפיעים באופן ישיר על מערכת העיכול.

 

תערובת אנזימי עיכול וצמחים, מתאימה למי שסובל מתופעות לוואי של עיכול לא תקין, כמו: נפיחות, גזים, כאבי בטן, עצירות, שלשול ובעיות בחומציות הקיבה. הקומפלקס מסייע במיוחד לאלו המתקשים בפירוק מזונות שונים , לסובלים מתסמונת המעי הרגיז וגם מסייע בהפחתת אלרגיות למזון.