A password will be e-mailed to you.

המסקרה שעולה פחות מ-20 שקל שהרשת לא מפסיקה להתלהב ממנה

מאת: WeLead | 25 בספטמבר 2017

המסקרה הזאת מקבלת שבחים חיוביים מקיר לקיר וזה לא רק בגלל המחיר שלה..

 

 

חובבות איפור מושבעות יצביעו על המסקרה כאחד המוצרים שהם מאסט, גם ביום שאין לך כל כך זמן להתאפר. לכן החיפוש אחר המסקרה המושלמת הוא לא פשוט, בטח שיש כל כך הרבה סוגים בחוץ. שתדעו שלא תמיד יותר יקר זה יותר טוב. קחו למשל את המסקרה הזו שמשגעת את הרשת.

יותר מוקדם השבוע, הגולשת EllieDaisyLouise  העלתה לרשת החברתית reddit תמונה שלה עם המסקרה של אססנס שנמרחה על הריסים של עין אחת בעוד העין השנייה הייתה נקייה ממסקרה.

לתמונה היא הוסיפה את הכיתוב “לא אמינה שהמסקרה הזאת עולה פחות מ3.30 יורו וסליחה על האיכות של התמונה ממליצה על המסקרה הזו מאוד”

מסקרה

תמונה: EllieDaisyLouise via Reddit

ואכן ההבדל בין שתי העיניים הוא באמת משמעותי והוא לגמרי כל מה שאנחנו רוצים שמסקרה תעשה. כאמור מדובר במסקרה מסדרת lash princess של אססנס וקוראים לה “lash effect mascara”, אפקט הריסים המלאכותיות.

עד מהרה הפוסט שלה נהיה חם ביותר כשעוד ועוד נשים מגבות אותה ומספרות שזו המסקרה האהובה עליהן או שהן ניסו אותה בעקבות הפוסט וכי הן ממש מרוצות מהתוצאות. חלקן גם העלו תמונות דומות.

ומה שאפילו עוד יותר משמח כאן זה תג המחיר הצנוע, מחיר מומלץ לצרכן של המסקרה הזו עומד על 18 שקלים בלבד. ומלבד הביצועים של המסקרה והמחיר ניתן לציין לטובה את העובדה שהמוצר לא נוסה על בעלי חיים.

החברה מתארת את המוצר כך: “המבנה המיוחד של המברשת מעניק ריסים עם אורך, נפח דרמטי ואפקט ריסים מלאכותיים”. ויש בה שימוש ניכר ברכיבים טבעיים.

המסקרה

פחות מ18 שקלים!

 

למי שלא מכיר, אססנס היא חברת איפור וקוסמטיקה אירופאית שהחלה את דרכה בגרמניה ומאז התרחבה גלובלית. החברה מציעה מוצרים צבעוניים ויפים עם איכות מפתיעה ביחס למחיר הנמוך יחסית הנלווה אליהם.

נראה באמת כמו ריסים מלאכותיים..

 

החברה החלה להיות משווקת בארץ בסניפי הסופר פארם החל מ-2015, אז הייתה בהלה על מעמדי האיפור של החברה והם מתרוקנים במהירות, היום המוצרים שם זמינים באופן קבוע וכמו כן ניתן גם למצוא את מוצריה באתרי קמעונות ישראליים און ליין.

תמונות כאלה התחילו להציף את הרשתות החברתיות

Essence markasindan #lashprincessmascara fircasi cox rahatdir, kiprikleri uzadir, hecmini 2 qat cekerek artirmaq mumkundur, gun erzinde goz altina tokulmur, kiprikleri gunboyu den den saxlayir, duz olan kiprikleri qaldirir ve gunboyu hemin veziyyetde saxlayir Qiymeti 15 azn Magazaya gelerek elde ede bilersiz Magazamiz her gun saat 10 dan saat 8 kimi xidmetinizdedir Sizleri magazamizda gormeye sad olariq ❤❤❤ Whats. Ve suallar ucun ?? 050 884 0999 nomresile elaqe saxliya bilersiz Kartlar kecerlidir ??? world kartla alis veris edib 12 aya kimi bole bilersiz Sumqayit daxili evlere catdirilma xidmetimiz var, elece de Saray ve Novxani qesebelerine catdirilmamiz var 20 yanvara ve 28 maya catdirilmamiz var

A post shared by ELF ❤ Qadin Dunyasi (@elf_qadin_dunyasi) on