A password will be e-mailed to you.

חדש על המדף: מוצרים שצריך להכיר

מאת: קרן ילינק | 24 באוקטובר 2017

מוצרים חדשים שאתם חייבים להכיר! ממערכת צביעה חדשנית ומהפכנית המשנה את שיטת הצביעה הקיימת היום, מסכת שיער מבית ד”ר פישר לילדים, טיפות השלווה של ‘רסקיו’ עכשיו גם בסוכריות, מגוון סלטי צבר רק ב- 7 % שומן ועוד.

סרקל מסכת הזנה לשיער לילדים

ד”ר פישר בפיתוח בלעדי, ייחודי וחדשני – סרקל מסכת הזנה לשיער לילדים. מסכת ההזנה בעלת קומפלקס ייחודי המסייע בהזנת השיער ובהענקת רכות, גמישות וברק ומותאמת במיוחד לילדים. התכשיר החדש פותח במטרה להקל על הסירוק ומצטרף לסדרת סרקל הוותיקה, האהובה והמובילה בשמירה על היגיינת השיער של הילדים.

סרקל מסכת הזנה מכילה תמצית רוזמרין, הידוע כחומר דוחה כינים בשילוב שמן ארגן המסייע בהזנה וריכוך השיער, מאפשר סירוק קל לשמירה על היגיינת השיער. מסכת השיער אינה מכילה פראבנים, מתאימה לכל סוגי השיער, מקלה על הסירוק, מסייעת בשמירה על שיער רך וללא קשרים ומותירה את השיער נקי ובריח האהוב והמוכר של סרקל הנשאר לאורך זמן.

מחיר מומלץ לצרכן: 24.9 ₪. במחירי היכרות ברשתות המובחרות ובבתי המרקחת.

 

צילום יעל האן

סוכריות טבעיות להרגעה רסקיו

“רסקיו” הטיפות הפופולאריות לשלווה ולרוגע המבוססות על תמציות פרחי באך מוצעות מעתה גם כסוכריות גומי באריזת פח עגולה ואטומה האידיאלית לנשיאה בתיק.

5 תמציות שונות של שמשון לוטמי, זלזלת היערות, שזיף הדובדבן, נץ חלב מפושק ובושמת שעורבבו לתערובת אחת המיועדת לדבריו של ד”ר באך במצבים של לחץ, אירועים מרגשים, חוויות רגשיות, סיטואציות מטרידות, אי שקט, חוסר מנוחה וכד’ המלווים את אורח חיינו ומעניקה רוגע ושלווה.

הסוכריות מתקתקות, אך נטולות סוכר, במרקם המזכיר סוכריות גומי ואת טעמן קובעות תמציות טבעיות של דומדמניות שחורות עם נגיעה של חומצת לימון. כל סוכריה מכילה 4 טיפות של ‘רסקיו’.

מחיר מומלץ לצרכן: 40 ₪ להשיג בסניפי רשת סופר פארם, בבתי המרקחת ובבתי הטבע ברחבי הארץ.

סוכריות רסקיו אדומות בפארמים ובתי המרקחת צלם אלון גנון

צילום אלון גנון

 

סלטי צבר: סדרת סלטים המכילים 7% שומן בלבד 

לאחר תקופת פיתוח ממושכת הצליחו בצבר לייצר סדרת סלטים המכילים 7% שומן בלבד. הסלטים הראשונים בסדרה: חומוס, כרוב אדום וחציל על האש – שהם גם הסלטים האהובים ביותר על הצרכן הישראלי. מדובר באחוז השומן הנמוך ביותר בסלטים אלה.

בשורה גם לטבעונים: המתכון הייחודי של צבר לסלט כרוב אדום עם 7% שומן, הוא מתכון טבעוני, ללא מוצרים מן החי. בכך הופך סלט הכרוב האדום האהוב למוצר ממנו יכולים ליהנות גם טבעונים שעד כה נמנעו מהסלט הפופולארי.

סדרת ה- 7% שומן של צבר: חומוס, כרוב אדום, חציל על האש – משקל 250 גרם.

כשרות: בד”צ העדה החרדית, מלבד כרוב אדום אשר בכשרות רבנות קריית גת.

סדרת 7 אחוז שומן של סלטי צבר. צילום סטודיו אימג'ארט (1)

צילום סטודיו אימג’ארט

חברת הצבע המובילה נירלט מציגה את iPaint

מהפכה בתחום הצביעה הביתית! פטנט עולמי מבית נירלט – מערכת צביעה חדשנית ומהפכנית המשנה את שיטת הצביעה הקיימת היום. לאחר שנים של צביעה בשיטה מסורתית ללא פריצת דרך, מהפכה בשוק הצבע – נירלט מציגה את iPaint, מערכת חדשנית בתחום הצביעה הביתית שתהפוך את תהליך הצביעה לחווייתי, נקי ומהיר יותר.

זהו, תשכחו מהלכלוך, מהבלאגן, מההתכופפויות למגשית, מכאבי הגב לאחר הצביעה, מהרולר עם הצבע המטפטף, כי בימים אלו נירלט מובילה מהלך פורץ דרך ומשיקה מערכת חדשנית לצביעת הבית בקלות, מהירות ויעילות.

מערכת ה- iPaint הינה מערכת אשר נישאת באמצעות מנשא על-גבי הגב (ממש כמו השלוקר מעולמות הטיולים והרכיבה על אופניים) ומכילה שקית צבע מוכן לשימוש. הצבע מוזרם מהשקית, באמצעות צינור, ישירות לרולר ייעודי אשר באמצעותו נצבע הקיר. כל רכיב במערכת הינו פיתוח ייחודי המיועד למערכת הנ”ל.

מערכת ה- iPaint של נירלט הינה מערכת סגורה לצביעת קירות אשר תחליף את הרולר והמגשית המסורתיים ותאפשר לצרכן צביעה מהירה, נקייה, ללא טיפטופים, מה שיחסוך את כל הלכלוך והבאלגן סביב התהליך. המוצר החדש צפוי לשנות את תהליך הצביעה ובכך להפוך את תהליך הצביעה ממטלה לחוויה.

מערכת ה-iPAINT החדשנית כוללת שקית צבע נירוקריל EXTRA מוכן לשימוש, הנישאת על הגב, ומחוברת לרולר בעזרת צינור ומופעלת ע”י משאבה אלקטרונית העובדת באופן אוטומטי, כשהמכלול יוצר מערכת סגורה המזרימה צבע באופן רציף ושאינו מטפטף.  מערכת ה-iPaint, למעט שקית הצבע, הינה מערכת רב פעמית. לצד שקית הצבע המתכלה, פותחה ערכה רב פעמית iPaint kit הכוללת: מנשא גב ארגונומי מותאם לנשיאת שקית הצבע, רולר ייעודי המכיל צינור ומחברים מהירים המתחברים לשקית הצבע ויוצרים מערכת סגורה, משאבה אלקטרונית חכמה הפועלת באופן אוטומטי ומזרימה אוויר לתא מיוחד בשקית היוצר לחץ ודחיפה של הצבע לצינור ולרולר. המשאבה מפעילה את עצמה אוטומטית בכל פעם שלחץ האוויר בשקית יורד. כמו כן, כוללת הערכה מוצרים משלימים, בהם: מגשית להנחת הרולר, מתאם למוט הארכה, סוללות ומתאם לשטיפה מהירה של המערכת. כל הרכיבים בערכה ניתנים לשימוש רב פעמי.

מהסקר עולה כי מרבית הצרכנים בוחרים בצבע הלבן או לבן עם נגיעות כצבע עיקרי לצביעת הבית. בהתאם, את המוצר ניתן להשיג בשבעה גוונים מוכנים לשימוש – לבן  extra white ולבן עם נגיעות. שקית ה- iPAINT מכילה 4 ליטר של צבע אשר מיועד לצביעה של כ-52 מ”ר המספיק לצביעת חדר ממוצע.

מחיר מומלץ לצרכן: iPaint (שקית צבע) –  85₪

iPaint kit (ערכת צביעה רב פעמית) – מחיר מומלץ לצרכן 139 ₪ בתקופת ההשקה ניתן להשיג בנקודות המכירה המובילות ורשתות DIY.

IPAINT של נירלט צילום תמונה ארז בן שחר (Custom)

IPAINT של נירלט | צילום ארז בן שחר

 

תרחיצי פנים ד”ר פישר EFFECTIVE CARE עם נוסחת TRIPLE ACTIVE

תרחיצי פנים בעלי מנגנון TRIPLE ACTIVE- נוסחה ייחודית המותאמת לניקוי עדין ויסודי של עור הפנים והצוואר, בעלת פעילות אקטיבית משולשת המשלבת לחות עשירה, רעננות והזנה לכל סוגי העור.

תרחיצי הניקוי החדשים של EFFECTIVE CARE מותאמים במיוחד ל- pH של העור, מעושרים בלחות(30% קרם לחות) ובפרו ויטמין B5 המטפל בעור, מעניק לחות ורכות, ומותיר אותו גמיש, חלק ונעים למגע. כמו כן, התרחיצים מועשרים בויטמין E – אנטיאוקסידנט (נוגד חמצון), המסייע בנטרול רדיקלים חופשיים המזיקים לעור ומסייע בהגנה מפני נזקי סביבה ואקלים.

הסדרה כוללת 2 מוצרים המבוססים על נוסחת TRIPLE ACTIVE

תרחיץ פנים לכל סוגי העור לניקוי יסודי, בעל מרכיבים השומרים על גמישות ובריאות העור ומסייעים בריפויו. התרחיץ מועשר בתמצית שושנת מים, להענקת לחות וסיוע בהרגעת העור.

תכולה: 180 ,מחיר מומלץ לצרכן 17.90 ₪

תרחיץ פנים לעור רגיש, תרחיץ פנים עדין במיוחד, SENSETIVE – מותאם לעור רגיש, אדמומי ומגורה (נבדק דרמטולוגית) המועשר בתמצית קיווי המסייעת בהזנה וחיוניות לעור תוך הענקת מראה עור בריא וצעיר יותר.

תכולה: 180 מ”ל, מחיר מומלץ לצרכן: 17.90 ₪

הרכיבים בסדרת Effective Care, הינם ידידותיים לאדם ולסביבה ומאפשרים שימוש יומיומי, ללא תחושת יובש או גירוי.

 

 

מותג הלקים אורלי משיק את הלק “הנושם”

תעשיית המניקור מבקשת ליישר קו עם המגמה הבריאה ובצעד חסר תקדים הכריזה יצרנית הלק האמריקאית ORLY, על השקת BREATHABLE – טכנולוגיה מהפכנית, “נושמת” ופורצת דרך בתחומה.

היתרון: לראשונה הרכב הלק מאפשר חדירות לחמצן ובכך ניתן לשמור על הידרציה שנועדה להבטיח ציפורניים חזקות, מטופחות וחיוניות לאורך זמן. חשיבות הלחות המאוזנת (הידרציה) תבטיח כי הציפורן לא תתייבש, תתפצל או תיסדק ובו בזמן תנפיק שכבת צבע בוהקת, אחידה ומטופחת שאינה אוטמת את הציפורן כמקובל בשימוש לקים קונבנציונאלים.

הערך המוסף: עם מריחת הלק “הנושם” על הציפורניים מתרחשת גם פעולת הזנה עמוקה בשל נוכחותם של ויטמינים ,B5  C ושמן ארגן.

הקולקציה “הנושמת” כוללת 36 גוונים.

מחיר מומלץ לצרכן: 45 ₪, במכוני הטיפוח ברחבי הארץ.

הלק הנושם של אורלי 45 שקל במכונים צילום אלון גנון

צילום אלון גנון

אוזניות Sol Rebuplic מגיעות לישראל

במסגרת השקת המותג בישראל תשיק מספר דגמים של אוזניות האודיו. המותג מזוהה ביותר עם די ג’ייז ובראשם הפרזנטור של המותג – די ג’יי קלווין האריס, שהוא אחד הדי ג’ייז המובילים בעולם.  

איכות האוזניות של Sol Rebuplic גבוהה מאוד ויכולה לשמש גם די ג’ייז מקצועיים.

“sol rebuplic”היא תרבות חיה ונושמת שממשיכה לשגשג בשל הפוקוס הרב שהיא נותנת לעיצוב הייחודי של האוזניות, חדשנות בלתי מתפשרת, סאונד באיכות הכי גבוהה שיש ומחיר נגיש לכולם .בין לקוחותיה אתלטים מוזיקאים דיג’יי ועוד.

מגוון האוזניות של המותג sol republic מפתחים את המוצרים שלהם כשבראשם עומד עקרון החדשנות והעתידנות, שילוב של עיצוב אופנתי , חידושים הכי עדכניים שיש וסאונד ברמה מקצועית .

In Ear – אוזניות שנכנסות לאוזן מעוצבות בנוחות מקסימאלית בעיצוב מודרני, על מנת לספק חווית האזנה פורצת גבולות, כך שכל צליל יעבור באיכות שטרם נשמעה. מחיר: 129-399 ₪

On Ear – אוזניות על האוזן בעלות כריות רכות אשר מספקות רכות ונוחות מקסימלית מעוצבות בסטייל הכי אופנתי שיש בעלות סאונד איכותי בעוצמה מירבית מחיר: 399 ₪

Over Ear – אוזניות קשת לנוחות מירבית ושמיעה איכותית ביותר הכוללת בידוד קולות. מחיר: 699-1290 ₪

אוזניות המותג  נמכרות באלמי דיוטי פרי וישווקו בחנויות האודיו הספורט והסלולאר המובחרות.

רותם כהן הפרזנטור של סול ריפבליק צילום יוסי כהן

רותם כהן הפרזנטור של סול ריפבליק | צילום יוסי כהן

מותג הלקים CHIC השיק סדרת לקים “ירוקה” על בסיס מים

הכירו את הפיתוח האחרון של יצרנית הלקים לציפורניים שרוצה לשמור על הסביבה ולהיות ידידותית למשתמשת.  Green CHiC, מבית חברת שיק תמרוקים הינו לק על בסיס מים, פרי פיתוחה הממושך החברה. הלק החדש נטול חומרים סינתטיים ומועשר בפיגמנטים טבעיים. 23 גוונים מרהיבים וססגוניים, מוצעים בסדרת הלקים “הירוקה” של המותג.

הפורמולה של “הלק הירוק” נטולת ריח ומכילה פיגמנטים מינרלים וצבעניים טבעיים בלבד. הפיתוח משלב מינרל ייחודי, “בנטונייט” שמו, המופק מכריית סלע העשיר במינרלים על בסיס סודיום. כאשר מינרל זה בא במגע עם מים הוא הופך למעין ג`ל צמיגי שניתן למשוח אותו באופן נוח וקל על הציפורן. בונוס נוסף לגרופיות האקולוגיה הוא העדר השימוש במסיר לק מבוסס אצטון, שכן את הלק האקולוגי האמור ניתן לקלף בנקל כעבור שעות ספורות מבלי לחשוף את הציפורן לכימיקלים המיותרים (עמיד על הציפורן לכ-6 שעות).

מחיר מומלץ לצרכן: 15 ₪. להשיג:  בסניפי רשת סופרפארם ובפרפומריות ברחבי הארץ.

סדרת הלקים הירוקה של שיק על בסיס מים מחיר 15 שקל בפארמים ובפרפומריות צלם אלון גנון

צילום אלון גנון