A password will be e-mailed to you.

חשבונות אינסטגרם מדהימים: דניאל כספי

מאת: WeLead | 23 בנובמבר 2017

חשבון הטיולים המושלם של דניאל כספי יגרום לך לצלול לנופים מהפנטים ולרצות לצאת לחופשה במיידי!

 

 

דניאל כספי הוא הישראלי שמחזיק באחד מחשבונות הtravel היותר יפים שראינו. נופים אקזוטיים ואורבניים מהפנטים, כאלה שיעשו לכם חשק לקחת הכל ולטוס..רק אל תשכחו מצלמה. ישבנו איתו לשיחה על האינסטגרם ההורס שלו.

Enjoying the view ? #Santorini In the amazing hotel @aenaonvillassantorini ?

A post shared by Daniel Caspi Photography (@danicaspi) on

 

 קצת עליי: בן 29 מירושלים, נשוי + ילדה מתוקה בת שנה וחצי. כולם אוהבים לטייל, אבל אני ממש סקרן לגלות מקומות חדשים ועדיף כמה שיותר יפים.

עולם התיירות והתעופה תמיד עניין אותי ולאחרונה הפכתי גם לסוכן נסיעות עצמאי. אני עובד בעיקר עם מלונות יוקרה ביוון (סנטוריני \ מיקונוס) אבל סגרתי לאנשים חופשה גם באיי סיישל לדוגמא. אני מאוד אוהב גם את עולם הרכב, נהיגה וספורט מוטורי, מתעסק גם בפרסום ברשת וניהול מדיה חברתית ובזמני הפנוי גם במסחר באיביי. אה כן, אני גם אוהב לצלם

לחשבון האינסטגרם של דניאל כספי לחצו כאן

#Maldives ?

A post shared by Daniel Caspi Photography (@danicaspi) on

עוקבים באינסטוש: 40,116

מה נותן לך השראה?

האינסטגרם הוא בהחלט מקור להשראה. אני חושב שרוב המקומות שטיילתי בהם הגיעו מהמחשבה שראיתי אותם קודם בתמונות וסרטונים באינסטגרם ואמרתי לעצמי שאני חייב להגיע אליהם וכמובן לצלם. מאז קיבלתי המון תגובות משמחות מעוקבים שאני נותן להם השראה עם התמונות שלי ללכת ולטייל באותם מקומות ואני מאוד שמח להיות גם בצד שנותן השראה.

איך למדת לצלם?

התחלתי לצלם (בחופשה כמובן) לפני כ-4 שנים בלי ללמוד וללא רקע בצילום, עם מצלמה דיגיטלית קטנה ופשוטה (מצלמת כיס). אחרי עוד כמה חופשות הבנתי שכנראה יש לי כישרון בצילום ורכשתי את המצלמה ה”מקצועית” הראשונה שלי (Nikon D3200) והיא משרתת אותי נאמנה עד היום. אחרי שרכשתי את המצלמה הרגשתי שחסר לי ידע איך לתפעל אותה באופן יותר מקצועי ועשיתי קורס יסודות הצילום (בבית ספר לצילום “גליץ” שאני ממליץ עליו בחום).

So according to my story poll, #Santorini is more beautiful from Mykonos! ??? Thanks for voting ??

A post shared by Daniel Caspi Photography (@danicaspi) on

 

למה פתחת חשבון אינסטגרם?

אחרי כל חופשה וטיול בחו”ל הייתי חוזר עם מאות ולפעמים אלפי תמונות וחשבתי שאני חייב לעשות משהו עם כל התמונות האלה. אני מאוד אוהב לשתף תוכן והאינסטגרם משך אותי מיד. שמחתי לגלות שזה השתלם לי ושאנשים אוהבים את התוכן שאני יוצר. כשהבנתי את הפוטנציאל המדהים של האפליקציה הזאת פתחתי עוד כמה חשבונות בודדים וכיום יש ברשותי מעל 200 אלף עוקבים סה”כ ואפילו הספקתי למכור חשבון אחד!

 

#followmeto #Santorini ??☝️?? with @eimoca ? We arrived to paradise ?️ Check my story for more ?

A post shared by Daniel Caspi Photography (@danicaspi) on

 

איך אתה מממן את הנסיעות לטובת הצילומים?

קודם כל, אני סוג של מומחה לטיסות Low Cost ומשתדל לנצל את העולם הזה שנפתח בפנינו.
לדוגמא, החופשה הכי זולה שהזמנתי עלתה לי 900 ש”ח. אני מדבר על 4 ימים בבודפשט, טיסות (ישירות) ומלון (נורמלי במרכז העיר). לאמסטרדם, הזמנתי טיסות (ישירות) כעשרה חודשים מראש במחיר מעולה של 197 דולר לזוג (כ-345 ש”ח לכרטיס). הסוד הוא להיות גמיש בתאריכים ולדעת להתפשר (על שעות טיסה, מזוודות וכו’).
בנוסף, לשמחתי הרבה מדי פעם אני מקבל הזמנות מהמלונות המדהימים שאתם רואים באינסטגרם שלי, בעיקר באיים של יוון. זה לא סוד שהאינסטגרם הוא כלי חזק היום בעולם הפרסום ובכל זאת כל פעם אני מופתע מחדש.

התמונה הכי חזקה שלך:

תמונה הכי חזקה זאת שאלה קשה חח..באמת שקשה לי לבחור תמונה אחת, אבל זאת כנראה שותפה הכי הרבה פעמים, היא אחת הטובות שלי והיא בכלל צולמה בפלאפון.

 

Feeling blessed to be a guest of such a wonderful hotel! ?? Thank you so much @canavesoia ????

A post shared by Daniel Caspi Photography (@danicaspi) on

 

 

התגובה הכי הזויה\מרגשת שקיבלת?

תגובה הזויה: העלתי תמונה של מגדל פיזה המפורסם באיטליה ומישהי כתבה לי שהיא איבדה את עדשות המגע שלה תוך כדי שהיא עולה במדרגות התלולות של המגדל העקום.
תגובה מרגשת: הזיכרון שלי לא משהו ואני אולי מפספס כי היו המון כאלה, אבל העלתי תמונה מהעיר ניס (Nice) שבדרום צרפת ומישהי כתבה לי שהיא מתכוונת ללכת לטייל שם רק בזכות התמונה שלי.

התמונה שאתה הכי גאה בה ולמה 

שאלה טובה, קשה לבחור. המון תמונות שצילמתי פורסמו בעמודים הכי גדולים באינסטגרם עם מליוני עוקבים כולל כמה מגזינים נחשבים בתחום התיירות והיוקרה. אבל האמת היא שאני הכי גאה בסרטון ולא בתמונה. במאי האחרון כשהייתי במרוקו, הרמתי את הרחפן שלי (Dji Mavic Pro) מעל בית הקברות היהודי של מרקש בו קבורים סבא וסבתא רבא שלי. בהמשך היום כשנפגשנו עם חברי הקהילה בבית הכנסת המיוחד בעיר הבנתי שצילמתי משהו גדול. התברר שהצילום של בית הקברות מלמעלה הוא לא פחות מנכס עצום ומרגש עבור הקהילה שמנסה להשיג צילום כזה כבר כמה שנים טובות וזאת על מנת להראות את תהליך השימור המדהים שבית הקברות עובר – הקברים הלבנים שחודשו לעומת הקברים החומים שעוד יחודשו. המחווה הקטנה שלי עבור הקהילה המדהימה!

האם קיבלת משהו (מוצר/קמפיין) בעקבות חשבון האינסטגרם?

כמו שציינתי קודם, מדי פעם אני מקבל הזמנות ממלונות יוקרה שהם בגדר חלום עבור רובנו (גם עבורי) ואני מודה לאלוהים וליוצרי האינסטגרם על כך. בנוסף, קיבלתי לא מעט שעונים לצורך שיתוף פעולה פרסומי וכל מיני מוצרי תיירות החל מהשכרת רכב ועד להפלגה ביאכטה.

Casual afternoon in the Sahara Desert ??

A post shared by Daniel Caspi Photography (@danicaspi) on

עצה לאינסטגרמים מתחילים?

לדעתי ישנם שני דברים עיקריים שצריך בשביל שאנשים ירצו לעקוב אחריכם.
הראשון והחשוב יותר הוא תוכן איכותי: אם אתם מאמינים במה שאתם מצלמים, תמונות או סרטונים ולא משנה באיזה נושא, פשוט תשתפו באופן עקבי (פעם ביום לדוגמא) והישארו ממוקדים (רצוי שכל התמונות יהיו באותו נושא). בנו לעצמכם עמוד אסתטי שמושך את העין. רוב האנשים מחליטים האם לעקוב על סמך 9 התמונות האחרונות שהעלתם.
הדבר השני הוא להיות חברתי: אתם רוצים שאנשים אחרים יפרגנו לכם בתגובות, לייקים, חום ואהבה? תעשו את אותו דבר בשבילם. נסו ליצור שיתופי פעולה עם צלמים אחרים ופשוט תהיו פעילים. ההצלחה לוקחת זמן אבל לעולם לא תוכלו לדעת מי יראה את התמונות שלכם ולאן זה יגיע. בהצלחה!

#Amsterdam by night ? Good night ??

A post shared by Daniel Caspi Photography (@danicaspi) on

 

האימוג’י החרוש שלך?

כמות התמונות שיש לי מיוון עצומה ואני בטוח שלחצתי הכי הרבה במקלדת שלי על דגל יוון.

פילטר אהוב?

אני עורך את התמונות שלי בתוכנות עריכה (בעיקר Lightroom) אבל יש פילטר באינסטגרם שאני אוהב להוסיף ממנו גוון כחול מעניין לתמונות וזה הפילטר השני שנקרא Clarendon