A password will be e-mailed to you.

לא תאמינו מה הטרנד החם שכובש את עולם האופנה!

מאת: תמיר ילינק | 17 בינואר 2018

לא תאמינו מה הטרנד החם ביותר של עונת בתיו חורף 2018! אחרי שנים של בדיחות בלתי פוסקות סנדלים וגרביים הם הדבר הבא!

 

כולנו זוכרים את פישנזון החמוד מסרט הקאלט הישראלי אלכס חולה אהבה. מי היה מאמין שאותו פישנזון זיהה כבר אז את הטרנד החם ביותר בעולם האופנה בסתיו האחרון!

אז אחרי שנים של סלידה בלתי פוסקת, לעג ועיקום הפרצוף כשסבא שלך היה מגיע לבקר, כאשר על רגליו סנדלים עם גרביים.

 

רק לכתוב את צמד המילים האלו יחד לפני שנה היה גורר גל של צעקות זוועה בקרב כל אדם שמבין באופנה. אבל באופנה כמו באופנה או כמ שאומרת היידי קלום בפרוייקט מסלול

“one day you are in and the next you are out”.

האחריות אולסון מציגות איך עושים את זה נכון (צילום: splash news)

אפשר להגיד שבארצנו הקטנטונת עונות השנה לא באות בצורה מובהקת ואי אפשר לדעת באמת מתי זה סתיו ומתי בעצם התחיל החורף, אבל בעולם כבר בקיץ האחרון נשטפו מסלולי תצוגות האופנה בדוגמנים ובדוגמניות בסנדלים ובגרביים. ולא, אנחנו לא מדברים על סנדל אלגנטי עם גרב מעוטרת זהב. אלא מדובר בסנדלי בירקנשטוק או אצלנו טבע נעות בתוספת גרב צבאית, עם ג׳קט גדול, מכנס שלא מגיע עד למטה ואת מוכנה ומעודכנת.

 

כדי לאשר לנו שהטרנד הבלתי נתפס באמת תפס, מצאנו כמה מהפאשנסטיות של הוליווד כמו התאומות אולסון וריטה אורה מדגימות איך עושים את זה סטייל סתיו חורף 2018. אז גברים יקרים, אם אתם עדיין מחפשים מה להביא להן בסילבסטר? פתאום חבילת גרביים במשביר הם לא רעיון גרוע כל כך!

הטרנד החם

ריטה אורה (צילום: splash news)

אז איך עושים את זה נכון? קתרין אורמונד עורכת האופנה של המגזין גראצייה מסבירה ״”חשוב לחשוף מידה נכונה מהרגליים כדי שהלוק יעבוד. הנושא פה הוא צללית מגושמת בכוונה של גרב ונעל”, מסבירה אורמרוד, “כדאי לשלב את הלוק עם שמלה יפה ורגליים חשופות, עם ג׳קט כבד וקצר. זה לא עובד עם גרביונים או טייטס. הגרב צריכה להיות מאוד עבה ובצבע כמו לבן, אפור, זית או חום, להרים אותם ואז להפשיל מטה מעט. הלוק יכול לעבוד גם לגברים״.

 

הטרנד החם

הטרנד החם על מסלולי הדוגמנות (צילום: גטי אימג’ס)