A password will be e-mailed to you.

המתנה המוגזמת של ביונסה וג’יי זי לזוג קארדשיאן ווסט לרגל הולדת הבת!

מאת: תמיר ילינק | 18 בינואר 2018

המתנה המוגזמת של ביונסה וג’יי זי לזוג קרדשיאן ווסט בשווי 21 אלף דולר

אם מדברים על זוגות חזקים בתעשיית הבידור אין ספק שבראש הפירמידה עומדים לא אחרים מאשר הזוג המלכותי של עולם המוזיקה ביונסה וג’יי זי. הזוג המתוקשר עשה הרבה רעש בשנה האחרונה, לאחר יציאת אלבומה של המלכה ביונסה “lemoned”  אשר גרר אחריו המון שאלות בנוגע לסיפור הבגידה של בעלה הראפר והמפיק המוזיקלי ג’יי זי ועד הודעתו של הראפר שהוא מאשר את הסיפור ושיר ההתנצלות. כל אלו הצטרפו למשבר המתוקשר שעבר בין מי שהיו החברים הטובים והבעלים של שתיים מהנשים החזקות ביותר בעולם הבידור ואנחנו כמובן מדברים על המשבר בין קניה ווסט בעלה ואב ילדיה של קים קארדשיאן לבין ג’יי זי.

יכול גם לעניין אותך 

התקשרתם לברך? משפחת קרדשיאן מתרחבת 

ביונסה מפציצה במראה נטול איפור

אבל איך אומרים הילדים מעל הכל ואכן הזוג המלכותי של עולם המוזיקה לא הסתפק בארגונית לעגלה או איזו ערכת החתלה והחליט לשלוח מתנת לידה לאמא קרדשיאן לכבוד בתה השלישית. ביונסה וג’יי זי שלחו לחבריהם צמיד משובץ יהלומים בשווי לא יתואר של 21 אלף דולר. הצמיד בהזמנה אישית כמובן. על פי הדיווחים במגזינים בארצות הברית על הצמיד חרוט המספר 3 כסימן להיותה של קים אמא ל3.

כזכור ילדתם השלישית של קרדשיאן ווסט נולדה ביום שני 15 לינואר והצטרפה לשני אחיה נורת’ בת ה 4 וסיינט בן השנתיים. הזוג הביא את בתם החדשה בהליך פונדקאות מתוקשר שגרר שמועות רבות בניהן שמועות על פרידה או על נשיאת תאומים בטן הפונדקאית, שמועות שהופרכו מהר מאוד.

הימים היפים של הזוגות
(צילום :Christopher Polk, GettyImages IL)

בראיון לניו יורק טיימס בנובמבר האחרון סיפר ג’יי זי על רצונו לסיים את הריב ” במערכת יחסים ארוכה יש גם ריבים, אני מקווה שנגיע לגיל 90 ונסתכל אחורה על הזמן הזה ונצחק, אני חושב שכל מה שצריך זה שנשב ונדבר. אני אוהב את קניה, באמת אוהב אותו. פשוט יש לנו מערכת יחסים מסובכת” אמר ג’יי זי.

מקור המקורב לזוג הגיב על המתנה המוגזמת ואמר

“ביונסה וג ‘יי לא יכלו להיות מרוצים יותר עבורם, הם לא יכולים לחכות כדי לפגוש את הקטנה, ושלחו להם את המתנה הזו כבר”, אמר המקור. “זה מראה שהם השאירו את הכל בעבר, והם שוב משפחה.” למרבה האירוניה, לשני הזוגות יש שלושה ילדים, ו”זה רק עניין של זמן עד שהמשחקים מתחילים “, הוסיף המקור. ביונסה  וג’יי הם הורים לתאומים, סר ורומי, שקיבלו בברכה ביוני 2016, ובלו אייבי בת ה 6.