A password will be e-mailed to you.

5 מטריות שיעבירו לכם את החורף בסטייל

מאת: תמיר ילינק | 23 בינואר 2018

אספנו בשבילכם 5 מטריות שיעבירו לכם את החורף הקרוב בסטייל! וישאירו אתכם יבשים!

כמה שננסה להתכחש לזה וכמה שמזג האוויר יעזור לנו בהכחשה, ולא משנה מה נספר לעצמנו אנחנו בחורף. אז נכון זה לא חורף של מינוס שבע מעלות ברחובות ברלין או לונדון אבל גם אצלנו יורד גשם. בדיוק בשביל אותם ימים בהם אנחנו נזכרים שאנחנו בחורף ריכזנו עבורכם חמש מטריות סופר מגניבות שיעבירו לכם את החורף הקרוב בסטייל. כי הרי לקיץ יש את בגדי הים המגניבים ומשקפי השמש בעונות המעבר הבגדים הכי שווים והסיילים של החגים ולחורף נשאר להפגיז במטריות שיגנו עלינו מפני הגשם וישאירו אותנו מעודכנים.

 

1. מטרייה הפוכה 

הטרנד החם ביותר בעולם המטריות הוא לא אחר מהמטרייה ההפוכה. ואתם הריי יודעים שטרנד זה השם השני שלנו, על כן לא חיכינו ורצנו לרכוש לעצמנו. הטרנד הייחודי הזה נותן מענה על כמה דברים,  ראשית המטרייה קלה ונוחה, בעלת ידית לאחיזה גם כאשר הידיים מלאות. שנית, המבטים שווים הכל. אתה מסתובב עם המטרייה כשהיא סגורה ואנשים חושבים שנפלת על הראש עד שאתה מציג בפניהם את פלא המטריות הזה ופתאום אתה האטרקציה של המשרד, אפילו המזכירה של המנכ”ל כבר אומרת לך שלום. לסיכום המטרייה נוכה לשימוש, נוכה לכניסה בטוחה לאוטו מבלי לספוג את טיפות הגשם שעליה בזכות הבד כפול ששומר את הטיפות בתוך המטרייה.

 

2. מטריות לד 

לא נשקר, אבל במבט ראשון נראתה לנו המטרייה הבאה כחלק מסט מטריות לחובבי סרטי מלחמת הכוכבים. אך לבסוף הבנו שאיך אומרים, לא לזה התכוון המשורר או במקרה שלנו יצרן המטריות. מטריות הלד נועדו להסתובבות נעימה יותר ברחובות החשוכים בשעות האפלות של הלילה. אז אם אתם אנשים כאלה שאוהבים להסתובב במקומות חשוכים באמצע הלילה כשבחוץ יורד גשם או שאתם פשוט ממש אוהבים את מלחמת הכוכבים זו לחלוטין אחת המטריות בשבילכם.

“May the Force be with you”
(מקור: אמאזון)

 

 

3.המטרייה המנומסת 

אתם מכירים את הרגע הזה, שאתם עומדים עם המטרייה שלכם, בגשם, ולפניכם מעבר צר או מלא באנשים וכל מה שאתם רוצים הוא לעבור מבלי להירטב או להוציא למישהו את העין. אם עניתם כן, המטרייה הבאה היא בדיוק בשבילכם. המטרייה המנומסת היא מטרייה בעלת מנגנונן קיפול ייחודי המופעל במשיכה בקצה המוט ומקפל את קצוות המטרייה למעבר נח ויבש.

אמ… סליחה.

4.מטרייה זוגית

לאלו מכם שלא יכולים להסתובב עם בן/בת הזוג בשתי מטריות נפרדות ורוצים לחלוק את רגעי הגשם המעטים שיש לכם ביחד המטרייה הבאה היא הפתרון המושלם עבורכם. מטרייה זוגית מגניבה ומעוצבת לזוגות הדביקים במיוחד!

 

קיטש! (מקור ספרקי)

5. מטריות להולכים על 4

אין דבר יותר מבאס מלשבת בבית ולראות את הכלב שלך מביט מהחלון על הגשם היורד ולחשוב כמה הוא היה רוצה להסתובב בחוץ וכמה לך אין כח ליבש אותו אחרי הסיבוב. בדיוק בשביל זה חשבו על מטרייה במיוחד בשבילם. אז יש את אלו שמתלבשות על הכלב אבל אנחנו בעד חופש ומציעים לכם מטרייה לכלב שגם תשאיר אותו יבש וגם חופשי!

(מקור: הפטריה)