A password will be e-mailed to you.

שיקגו ווסט לא לבד, המפורסמים שקראו לילדהם על שמות ערים או מדינות

מאת: תמיר ילינק | 24 בינואר 2018

שמות הילדים של המפורסמים שפשוט לא ברור מה עבר להם בראש

אז אחרי שהתבשרנו על הגעתה לעולם של התינוקת החדשה של מלכת הטראש הבלתי מעורערת קים קארדשיאן ובעלה הזמר והמפיק המוזיקלי קניה ווסט אנו שמחים לבשר לכם על השם הנבחר!

משפחת קארדשיאן- ווסט שידועה בבחירת שמות לא שגרתיים לילדה עשתה זאת שוב והחליטה לקרוא לביתם החדשה שיקגו! על שם העיר. שיקגו הקטנה מצטרפת לנורט’ וסיינט של הזוג שכידוע הובאה בתהליך פונדקאות. אבל מסתבר שקרדשיאן היא לא הראשונה שקראה לילדה שלה על שם של עיר או מדינה, ובמיוחד בשביל המאורה אספנו בשבילכם את רשימת שמות הילדים של המפורסמים שקרויים על שם נקודות ציון בעולם.

מיאו (Christopher Polk,GettyImages IL)

 

גם כוכב הנוקמים כריס המסוורת’ הלא הוא ת’ור והפטיש יש בת קטנה ולא פחות מהממת שנקראת אינדיה או בעברית הודו. תכלס אם אתם שואלים אותנו היא הרבה יותר יפה מהטאג’ מאהל

הלוואי שהיה אבא שלנו (Diimex / Glenn Reeve)

הזוג הלוהט של הביצה ויקטוריה ודיויד בקהאם קראו לבנם ברוקלין. זה רק אנחנו או שהם מנסים לרמוז לנו על המקום בו קרה הפלא?

הללואי עלינו גנים כאלה! (Nick Harvey)

הזמרת אלישיה קיז ובעלה קראו לבנם איגיפט או בעבריתך מצריים. ואנחנו רק מתפללים שהמשפחה תבוא לאיזה ביקור במזרח התיכון ועל הדרך גם איזו הופעה בפארק הירקון, רק אומרים.

מרגישים קרובים

הכוכבת ריס וויתרספון שהפסידה את גלובוס הזהב האחרון לקולגה לסדרה ניקול קידמן על תפקידה במיני סדרה שקרים קטנים גדולים המצויינת קראה לבנה הקטן טנסי. כשנשאלה למה בחרה דווקא את השם הזה הסביר וויתרספון שזה המקום בו גדלה!

 

הכי יפים בבלונד

ואיך אפשר לשכוח את הראשונה לשמה, מלכת הטראש הראשונה שאיבדה את הכתר לקים קארדשיאן. יורשת העצר המיליונרית עם יותר שערוריות מכסף בבנק הלא היא פריס הילטון. תודו שאף פעם לא חשבתם על זה שהיא בעצם קרויה על שם עיר האורות פריז ואם לומר את האמת לפעמים גם אנחנו מתבלבלים בינה לבין מגדל אייפל.

הו שאן זליזה

אז אם אתם מצפים לילד בקרוב ועדיין לא מצאתם שם מערכת WeLead כאן כדי לעזור. אם זה בן תוכלו לקרוא מגדל העמק זה יבטיח לו שנות תיכון נפלאות ואם זו בת מזכרת בתיה.